top icon
Αγώνες

MotoGP: Honda, Ducati και Suzuki στο… κυνήγι του Joan Mir

Ο Joan Mir είναι το ανερχόμενο -μεταφορικά και κυριολεκτικά- όνομα στο MotoGP, με τις εργοστασιακές ομάδες των Honda, Ducati και Suzuki να έχουν επιδοθεί σ’ ένα ανηλεές… κυνήγι του Ισπανού άσσου για τη νέα χρονιά.

Ο Joan Mir, ο αναβάτης που φέτος πήρε… προαγωγή στην κατηγορία Moto2 μετά την κατάκτηση του τίτλου στη Moto3 το 2017, αποτελεί πλέον το μήλο της έριδος ανάμεσα στις Honda, Ducati και Suzuki, οι οποίες επιθυμούν να εξασφαλίσουν τις υπηρεσίες του 21χρονου Ισπανού για την αγωνιστική σεζόν του 2019. Μάλιστα, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, ο αναβάτης από την Palma, ο οποίος ξεκίνησε τη διεθνή του καριέρα στο μαγικό κόσμο των δύο τροχών από το θεσμό του Red Bull Rookies Cup, φέρεται να έχει ήδη υπογράψει ένα προσύμφωνο συνεργασίας με το HRC, το οποίο, εφόσον ενεργοποιηθεί από την ιαπωνική ομάδα, θα φέρει τον Ισπανό στη σέλα της RC213V της Honda για την επόμενη σεζόν πλαισιώνοντας τον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, αλλά και συμπατριώτη του νυν αναβάτη της Marc VDS στη Moto2, Marc Marquez.

Σε αυτή την περίπτωση, και με τον Marc Marquez να έχει ήδη ανανεώσει το συμβόλαιό του για τη διετία 2019/20, ο Dani Pedrosa, ο οποίος αγωνίζεται με τα χρώματα του HRC και της ομάδας της Repsol Honda για 13η σεζόν, θα αναγκαστεί να αναζητήσει αλλού την τύχη του. Εντούτοις, η ιαπωνική ομάδα πρέπει πολύ σύντομα να λάβει τις τελικές της αποφάσεις, καθώς το εν λόγω προσύμφωνο λήγει περί τα τέλη του τρέχοντος μηνός, κάτι που αυτομάτως θα ανοίξει και τυπικά το δρόμο στον Ισπανό αναβάτη να συζητήσει μία πιθανή μεταγραφή του είτε στην ομάδα της Ecstar Suzuki, είτε σε αυτή της Ducati Team, οι οποίες έχουν ήδη εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον για την απόκτησή του.

Όπως και να ΄χει, ο Joan Mir δηλώνει έτοιμος να κάνει το άλμα στη μεγάλη κατηγορία, δηλώνοντας μετά το πέρας του GP Γαλλίας την περασμένη Κυριακή, τα εξής:

«Ναι, θέλω να πάω στο MotoGP. Δεν με ενδιαφέρει και τόσο να κερδίσω το πρωτάθλημα στη Moto2 φέτος, προτιμώ να ανέβω στη μεγάλη κατηγορία. Αν η αίσθησή μου συνεχίσει να είναι σαν και αυτή στο Le Mans, θέλω να προσχωρήσω στην επόμενη κατηγορία. Υπάρχουν ακόμα μερικές πολύ ενδιαφέρουσες θέσεις ελεύθερες. Ως πρωταθλητής το 2017 στη Moto3, δεν θα είναι κακή ιδέα να πάω [στο MotoGP] σε δύο μόλις χρόνια. Αυτή τη στιγμή δεν έχω κάποια προτίμηση σε κάποια ομάδα. Θα δω μαζί με τον μάνατζερ μου ποιο είναι η καλύτερη επιλογή για τον καθένα».

Από τη μεριά του, ο Paco Sanchez, ο άνθρωπος που διαχειρίζεται αυτή τη στιγμή την επαγγελματική… τύχη του 21χρονου Ισπανού, δήλωσε τα εξής:

«Νομίζω ότι ο Mir είναι έτοιμος για το μεγάλο άλμα, αν και θα προτιμούσα να μείνει στο Moto2 για άλλη μια σεζόν. Υπάρχει ένα πρόβλημα όμως, γιατί το επόμενο έτος στη μεσαία κατηγορία θα γίνουν πολλές αλλαγές –ο νέος 3κύλινδρος κινητήρας της Triumph, το νέο πλαίσιο και το νέο οδηγικό στιλ που θα υιοθετηθεί. Νομίζω ότι θα ήταν σπατάλη χρόνου να μείνει [ο Mir] στο Moto2. Επομένως, είναι καλύτερο να περάσει ένα χρόνο μάθησης στο MotoGP, παρά να διακινδυνεύσει να “στολάρει” στην ενδιάμεση κατηγορία. Οι άνθρωποι λένε ότι δεν πρέπει να βιαστούμε… αλλά εγώ αισθάνομαι ότι μπορεί να τα καταφέρει καλά και σε αυτή».

Σε ερώτηση σχετικά με το προσύμφωνο που έχει υπογραφεί ανάμεσα στον Ισπανό αναβάτη και τη Honda, o μάνατζερ του Joan Mir δήλωσε:

«Για αυτό δεν μπορώ να σας πω πολλά. Αυτό όμως που είμαι σε θέση να πω είναι ότι η προτίμησή μου αλλά και αυτή του αναβάτη είναι να κάνει το βήμα με την Honda. Μιλάμε όμως και με τη Ducati και με την Suzuki. Αυτοί είναι οι κατασκευαστές στην κορυφή της λίστας μας, και ελπίζω να καταλήξουμε σε συμφωνία το συντομότερο δυνατό».

Το τι θα κάνει τελικά ο Joan Mir και κατ’ έπέκταση ποια θα είναι η τύχη για το 2019 των Andrea Iannoe (Suzuki), Dani Pedrosa (Respol Honda) και Jorge Lorenzo (Ducati) είναι πολύ πιθανό να το μάθουμε σε λιγότερο από δύο βδομάδες από σήμερα το τριήμερο του έκτου κατά σειρά αγώνα του θεσμού που θα πραγματοποιηθεί στην Ιταλία στην πίστα του Mugello. _Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ