top icon
Επικαιρότητα

Bugatti Chiron: «0-400-0» σε 42 δλ. δια χειρός Juan Pablo Montoya

Ο Juan Pablo Montoya βάζει την υπογραφή του στην Chiron των 1.500 ίππων σημειώνοντας για λογαριασμό της Bugatti ένα ακόμα παγκόσμιο ρεκόρ.

Η Bugatti θέλησε για μια ακόμα φορά να προσελκύσει την προσοχή όλων ανακοινώνοντας πως τον περασμένο Αύγουστο η Chiron των 1.500 ίππων κατάφερε με πιλότο τον 41χρονο, πλέον, Juan Pablo Montoya, να «γράψει» χρόνο 41,96 δλ. σε μια δοκιμή-μέτρηση που περιελάμβανε την εκκίνηση του αυτοκινήτου από στάση έως τα 400 χλμ./ώρα και εν συνεχεία την πλήρη ακινητοποίηση του. Όπως με καμάρι ανακοινώνουν σήμερα οι ιθύνοντες της Bugatti, η επίδοση αυτή, η οποία καταγράφηκε για λόγους εγκυρότητας και πιστοποίησης υπό το βλέμμα εκπροσώπων της SGS-TUV Saar, συνιστά νέο παγκόσμιο ρεκόρ στην κατηγορία των αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής –όσο παραγωγής ασφαλώς μπορεί να είναι μια υπερκατασκευή που θα αναπαραχθεί σε μόλις 500 αντίτυπα.

Με τέρμα γκάζι και την αρωγή, ασφαλώς, του προηγμένου launch control της Chiron, o Juan Pablo Montoya κατάφερε να «πιάσει» τον αρχικό στόχο -τα 400 χλμ./ώρα, δηλαδή- σε χρόνο μόλις 32,6 δλ. διανύοντας 2.621 στο σύνολο μέτρα. Για την πλήρη ακινητοποίησή του αυτοκινήτου, έργο που ανέλαβαν οι 8πίστονες και 6πίστοες δαγκάνες εμπός και πίσω, οι κεραμικοί δίσκοι των 420 και 400 χλστ. και φυσικά τα ειδικής σχεδίασης και σύστασης ελαστικά της Michelin, χρειάστηκαν επιπλέον 9,3 δλ. και απόσταση 491 μέτρων. Σύμφωνα, λοιπόν, με τα καταγραφικά V-Box 3i, η συνολική απόσταση που διύνησε το «θηρίο» των 1.500 ίππων για το «0-400-0» ήταν ακριβώς 3.112 μέτρα.

«Η Bugatti είναι η πρώτη μάρκα που δεν υπολογίζει με την βοήθεια υπολογιστών πόσο γρήγορα μπορεί να επιταχύνει το αυτοκίνητό της έως τα 400 χλμ./ώρα. Εμείς το δοκιμάσαμε. Τη στιγμή που άλλες εταιρείες αρκούνται στη θεωρία, εμείς υπολογίσαμε τις επιδόσεις στον πραγματικό κόσμο», δηλώνει με έμφαση ο Πρόεδρος της Bugatti Automobiles SAS, Wolfgang Durheimer.

Για την εμπειρία που είχε πίσω από το τιμόνι της Bugatti Chiron, ο Juan Pablo Montoya δήλωσε τα εξής:

«Όταν οδηγείς για πρώτη φορά και ήρεμα την Chiron, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο δυνατή είναι. Αλλά μόλις ανοίξεις το γκάζι, ακούς τους υπερσυμπιεστές και νιώθεις τη ροπή να έρχεται, και απλά δεν σταματάει. Είναι σαν μια γραμμική καμπύλη δύναμης προς την ευτυχία».

Όπως ανακοινώθηκε, κατά τη διάρκεια της 2ημερης δοκιμής, ο κολομβιανός άσσος πέρασε πίσω από το τιμόνι της Chiron το άτυπο φράγμα των 400 χλμ./ώρα 17 φορές. Η καλύτερη επίδοσή του ήταν τα 420 χλμ./ώρα, τιμή μεγαλύτερη κατά 13 χλμ./ώρα σε σχέση με το προσωπικό του ρεκόρ, το οποίο φυσικά έχει κατεγραφεί με μονοθέσιο του IndyCar.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως η Bugatti σχεδιάζει μέσα στο 2018 να «σπάσει» το ρεκόρ τελικής ταχύτητας το οποίο η ίδια κατέχει με επίδοση 431,072 χλμ. με την Veyron 16.4 Super Sport από το 2010._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ