top icon
Επικαιρότητα

Επίσημο: Η νέα Bugatti Chiron στη Γενεύη

Οι ιθύνοντες της Bugatti επιβεβαίωσαν και επίσημα την ονομασία του νέου τους δημιουργήματος, αλλά και τις «συνθήκες» κάτω από τις οποίες θα πραγματοποιηθεί η… αποκάλυψή της.

Σύμφωνα με την εταιρεία, ο διάδοχος της Veyron θα φέρει την ονομασία Chiron, αποτίοντας φόρο τιμής στον οδηγό αγώνων, Louis Chiron, ο οποίος κέρδισε αναρίθμητες διακρίσεις για λογαριασμό της Bugatti τις δεκαετίες του ’20 και του ’30. «Πρόκειται για τον ιδανικό συνδυασμό, μιας και το όνομα του καλύτερου και πιο επιτυχημένου οδηγού αγώνων της Bugatti ταυτίζεται σήμερα με το καλύτερο super sport αυτοκίνητο της εποχής μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος της εταιρείας, Wolfgang Dürheimer.

Αναφερόμενος στον διάδοχο της Veyron, o Wolfgang Dürheimer δήλωσε:

«Η νέα Chiron θα θέσει νέα στάνταρ. Θα συνεχίσουμε να παράγουμε το πιο δυνατό, το πιο γρήγορο αλλά και το πιο πολυτελές super spor αυτοκίνητο παραγωγής».

Με τη νέα Chiron να βρίσκεται αυτές τις μέρες στο τελευταίο στάδιο της εξέλιξης της, ήδη πάνω από 100 δυνητικοί ιδιοκτήτες της έχουν καταθέσει στους τραπεζικούς λογαριασμούς της Bugatti μια διόλου ευκαταφρόνητη προκαταβολή προκειμένου να παραλάβουν… έγκυρα το νέο υπερ-αυτοκίνητο της εταιρείας.

Χωρίς να έχουν δοθεί στη δημοσιότητα επίσημα στοιχεία, όλα συντείνουν πως η νέα Chiron θα κινείται από ένα υβριδικό σύστημα κίνησης που θα αποδίδει 1.500 ίππους, αλλά και ισάριθμα Nm ροπής. «Κορμός» του θα είναι ο γνωστός W16 8λιτρος κινητήρας της Veyron, ο οποίος θα εξελιχθεί περεταίρω προκειμένου να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες ψύξης του εν λόγω ιπποφορβείου. Για το λόγο αυτό, θα διαθέτει 5(!) στο σύνολο ψυγεία, ενώ η παρουσία τεσσάρων υπερσυμπιεστών θεωρείται εκ των ουκ άνευ.

Το μεγάλο στοίχημα για τους μηχανικούς της Bugatti είναι η νέα Chiron να σπάσει το ρεκόρ τελικής ταχύτητας που η προκάτοχος της ήδη κατέχει. Στο επίκεντρο των προσπαθειών της εταιρείας, αλλά και της Michelin, η οποία εργάζεται πυρετωδώς προκειμένου να εξελίξει τα ελαστικά Pilot Sport PAX της νέας Chiron, είναι ένας και μόνος αριθμός: 450 χλμ./ώρα! Προς το παρόν, πάντως, τα 2,3 δλ. για την «καθιερωμένη» επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα πρέπει να θεωρούνται μια… εξασφαλισμένη επίδοση.

Οι καταιγιστικές αυτές επιδόσεις, όπως είναι φυσικό, επιβάλλουν και ανάλογα υψηλές δυνατότητες πέδησης. Για το λόγο αυτό, η νέα Chiron, η οποία θα «πατά» σε τροχούς διαμέτρου 20 και 21 ιντσών, θα εφοδιάζεται κατά πάσα πιθανότητα με δίσκους διαμέτρου 420 και 400 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Σχεδιαστικά, όλες οι πληροφορίες συντείνουν πως η νέα Chiron θα υιοθετεί πολλά από τα σχεδιαστικά highlight του πρωτοτύπου Vision Grand Turismo που είδαμε δια ζώσης στη φετινή Έκθεση της Φρανκφούρτης.

Σε κάθε περίπτωση, όλες μας οι απορίες θα λυθούν σε λίγους μόλις μήνες από σήμερα. Και συγκεκριμένα, τον προσεχή Μάρτιο, όταν η Bugatti θα παρουσιάσει επίσημα το νέο της δημιούργημα στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ