18 Μαρ 2018

Το success story της Porsche με τη γλώσσα των αριθμών

Από μια εταιρεία μικρού σχετικά μεγέθους, η Porsche εξελίσσεται τα τελευταία πέντε και πλέον χρόνια σ’ ένα μαζικό κατασκευαστή με πολύ υψηλή κερδοφορία και τζίρο, όπου τα SUV κυριαρχούν. Ας δούμε μερικά ενδιαφέροντα αριθμητικά μεγέθη της χρονιάς που πέρασε.

Porsche

Η Porsche αποτελεί ένα από τα πολυτιμότερα διαμάντια του VW Group. Όχι μόνο χάρη στο… διάσημο ανά τον κόσμο προφίλ της, αλλά πρωτίστως χάρη στην υψηλή απόδοσή της σε επίπεδο κερδοφορίας και κύκλου εργασιών στα πλαίσια του 12μέλους γερμανικού ομίλου. Πέρσι μόνο τα έσοδα της εταιρείας από το Τσουφενχάουζεν ανήλθαν στα 23,49 δις ευρώ, έναντι μόλις 14,3 δις το 2013, η αξία δε των περιουσιακών της στοιχείων τα 35,02 δις ευρώ. Κατ’ αντιστοιχία, η καθαρή κερδοφορία της, μετά την επιβολή των σχετικών φόρων, ξεπέρασε το 2017 τα 3,1 δις ευρώ. Και για να έχει κανείς ένα απτό μέτρο σύγκρισης σε αυτόν τον τομέα, αξίζει να αναφέρουμε πως τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια τα καθαρά της κέρδη έφτασαν αντίστοιχα τα 2,6, 2,3, 2,2 και 1,9 δις ευρώ.

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης και η διασπορά της παραγωγικής δυναμικής της μάρκας τη χρονιά που πέρασε. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, από τα 255.683 αυτοκίνητα που παρήχθησαν πέρσι τα 157.831 ανήκαν στην κατηγορία SUV. Δηλαδή, πάνω από 6 στα 10. Νο 1 σε δημοτικότητα μοντέλο, η Porsche Macan, η παραγωγή της οποίας έφτασε τις 98.763 μονάδες και Νο 2 η Cayenne (59.068). Η Porsche Panamera υπερδιπλασίασε τη δυναμική της το 2017 (από 14.218 στις 37.605), όντας στη θέση «3» της άτυπης κατάταξης. Άνοδο παρουσιάζει και η «911», με 33.820 πωλήσεις, έναντι 31.648 το 2016. Στην τελευταία θέση βρίσκονται οι δίδυμες Boxster/Cayman, οι οποίες βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής 26.427 φορές._X.A.

Περισσότερες φωτογραφίες:
  • Porsche
  • Porsche
  • Porsche
Ετικέτες: