08 Φεβ 2018

WRC: Ανοικτό της Opel!

Σε περίπτωση που η Opel εξασφαλίσει και σταθεροποιήσει την οικονομική της κατάσταση, θα μπορούσε να επιστρέψει στο WRC από το 2020 και έπειτα.

Από το 2017 το Group PSA εξαγόρασε πληρώνοντας 1,9 δισεκατομμύρια λίρες την Opel, με αποτέλεσμα η γερμανική εταιρία να ανήκει στους Γάλλους. Ο διευθύνων σύμβουλος του Group, Carlos Taveres, υποστήριξε με δηλώσεις του στον βρετανικό Τύπο πως στόχος της Opel να επιστρέψει στα κέρδη έως το 2020, με την τελευταία χρονιά να έχει ζημιές ύψους 200 εκατομυρρίων λιρών. Αν και όταν συμβεί αυτό, σύμφωνα με τον Tavares η Opel θα έχει το πράσινο φως να σχεδιάσει το δικό της αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC! “Η Opel, όπως και κάθε εταιρία του Group PSA, θα έχει την ευκαιρία να αποκτήσει το δικό της αγωνιστικό πρόγραμμα. Αρκεί, να υπάρχει κέρδος και να μην είναι ζημιογόνα. Αυτό είναι ξεκάθαρο. Αυτή τη στιγμή η παρουσία της Opel στο μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι πολύ μικρή. Υπάρχει το Adam R2, αλλά ουσιαστικά πρόκειται για ένα μικρό πρόγραμμα που δεν κοστίζει στην εταιρία. Αυτή τη στιγμή η πρώτη προτεραιότητα της Opel είναι να επιβιώσει. Αυτό είναι το σημείο κλειδί και δεν θέλω να ξεφύγουν από αυτόν τον στόχο”, είπε ο Tavares.

Kαι συνέχισε: “Θέλω να σας πω την αλήθεια, όπως κάνω πάντα, και όχι κάτι που θέλετε να ακούσετε. Μόλις η Opel αντιστρέψει το κλίμα και την οικονομική της κατάσταση, έχοντας θέσει ως στόχο μας το 2020, τότε θα μπορούμε να το συζητήσουμε ξανά. Και σε αυτή την περίπτωση θα ήθελα πολύ να δώσω τη δυνατότητα σε Γερμανούς μηχανικούς να δουλέψουν στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Όλα είναι πιθανά, από τη στιγμή που δεν τίθεται θέμα επιβίωσης.

Μέχρι προσφάτως, εκτός από το Adam R2, είχε παρουσιάσει τη δική της εκδοχή προδιαγραφών S2000 και S1600. Όμως, στην κορυφαία κατηγορία του θεσμού έχουμε να την δούμε από την εποχή της δεκαετίας του '70 και του '80, με τα Kadett, Ascona και Manta, αλλά και οδηγούς όπως οι Walter Rohrl και Ari Vatanen, που μαζί έχουν σημειώσει τέσσερις νίκες για λογαριασμό του Γερμανού Κατασκευαστή. Το Adam R5 που παρουσιάστηκε πέρσι, αποτελεί δημιουργία της ιδιωτικής Holzer και δεν έχει την επίσημη υποστήριξη της Opel. Αυτή τη στιγμή, η κατάσταση δεν οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η γερμανική εταιρία θα επιστρέψει στο WRC, αλλά σίγουρα σε περίπτωση που τα οικονομικά στοιχεία βελτιωθούν, η εμπλοκή της σε μικρότερα προγράμματα (R5 ή R3, R2), μόνο απίθανη δεν μπορεί να θεωρηθεί._Π.Τ.

Περισσότερες φωτογραφίες: