top icon
Αγώνες

MotoGP: Ολοκληρώθηκε το πρώτο επίσημο τεστ του 2024

Ο Francesco Bagnaia ήταν ο ταχύτερος στα συνδυασμένα αποτελέσματα των πρώτων επίσημων δοκιμών του MotoGP για το 2024 που έλαβαν χώρα στη Sepang της Μαλαισίας.

O Francesco Bagnaia ήταν αυτός που τελικά είδε το όνομα του να φιγουράρει στην πρώτη θέση των τελικών αποτελεσμάτων αμέσως μετά το πέρας του τριήμερου τεστ που ολοκληρώθηκε πριν λίγες ώρες στη Sepang της Μαλαισίας. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2022 και 2023 αξιοποίησε ιδανικά τις αναβαθμίσεις που έφερε η Ducati – νέο φέρινγκ και κινητήρας – και «έγραψε» στη σέλα της GP24 χρόνο 1:56.682, παίρνοντας έτσι κεφάλι από τον μεγάλο του αντίπαλο και δευτεραθλητή πέρσι, Jorge Martin, ο οποίος προσαρμόσηκε σήμερα στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της νέας Desmosedici.

MotoGP - Jorge Martin

Jorge Martin

Έχοντας τερματίσει στη Νο 1 θέση χθες, δεύτερη κατά σειρά ημέρα του #SepangTest, ο Enea Bastianini συμβιβάστηκε σήμερα με την τρίτη, αποδεικνύοντας περίτρανα ωστόσο την «επιστροφή» του στην κορυφή, μετά από μια κακή χρονιά πέρσι που σημαδεύτηκε από τραυματισμούς.

Enea Bastianini - MotoGP

Enea Bastianini

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε μια ακόμα Ducati, αυτή του Alex Marquez, ο οποίος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:56.938. Ο αδελφός του Marc Marquez έβαλε και αυτός ένα μαλακό πίσω ελαστικό στην Ducati GP23 της Gresini Racing σημειώνοντας σήμερα χρόνο 1:57.270 – που του χάρισε συνολικά την θέση 6. Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής συνέχισε την προσαρμογή του στον νέο… κόσμο των Ducati παραδεχόμενος ότι θα χρειαστεί χρόνο και χιλιόμετρα προκειμένου να φτάσει σε απόλυτη ταχύτητα στα επίπεδα των υπολοίπων αναβατών του Borgo Panigale.

Marc Marquez - MotoGP

Marc Marquez

Με τη σειρά του, αντίθετα, ο Fabio Di Giannantonio από το στρατόπεδο της Pertamina Enduro VR46, ήταν 8ος, αλλά με εκπληκτικό ρυθμό στο long-runs στη δική του Desmosedici GP23. Εννέα αναβάτες έκαναν προσομοιώσεις για αγώνα sprint σήμερα, με τον «Diggia» να είναι ταχύτερος μπροστά από τους Enea Bastianini και Jorge Martin.

Fabio di Giannantonio - MotoGP

Fabio di Giannantonio

Σε αντίθεση, ο Marco Bezzecchi, ο έτερος αναβάτης της ομάδας του Valentino Rossi, τα βρήκε πολύ πιο… σκούρα στη Sepang, έχοντας μάλιστα τρεις στο σύνολο πτώσεις κατά τη διάρκεια των τριών ημερών των πρώτων επίσημων δοκιμών της χρονιάς. Έτσι, σε συνδυασμό με τον διαφορετικό τρόπο φρεναρίσματος που επιτάσσει η GP23 και τον πιο άγριο χαρακτήρα του κινητήρα της, ο Ιταλός δεν μπόρεσε να βελτιώσει τους χρόνους του, τερματίζοντας 15ος στη κατάταξη των συνδυασμένων αποτελεσμάτων.

Marco Bezzecchi - MotoGP

Marco Bezzecchi

«Μικτά» ήταν και τα αποτελέσματα στο στρατόπεδο της Aprilia Racing. Από τη μία πλευρά, ο Aleix Espargaro κατάφερε να σημειώσει έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χρόνο (1:57.091) και ήταν τέταρτος στις προσομοιώσεις του αγώνα  sprint – και συνολικά 5ος σε απόλυτη ταχύτητα, ανάμεσα στα αδέλφια Marquez. Στον αντίποδα,  ο Maverick Vinales αντιμετώπισε προβλήματα με την έλλειψη πρόσφυσης στον πίσω τροχό της ιταλικής μοτοσικλέτας, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει μόλις στην 12η θέση.

Aleix Espargaro - MotoGP

Aleix Espargaro

Ο Miguel Oliveira (Trackhouse Racing), οδηγώντας και αυτός τη νέα RS-GP της Aprilia, ολοκλήρωσε 18ος, ενώ ο συνοδοιπόρος του στην αμερικανική ομάδα, Raul Fernandez, δεν ολοκλήρωσε την προσπάθειά του, εξαιτίας ενός τραυματισμού μετά από πτώση που είχε την πρώτη ημέρα των επίσημων δοκιμών.

Miguel Oliveira - MotoGP

Miguel Oliveira

Στo στρατόπεδο των τεσσάρων μοτοσικλετών της KTM, τα φώτα συγκέντρωσε πάνω του ο Pedro Acosa. Και όχι άδικα.

MotoGP - pedro Acosta

Pedro Acosta

Αν και ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) ήταν αυτός που τερμάτισε μπροστά στα συνδυασμένα αποτελέσματα και των τριών ημερών (7ος καλύτερος χρόνος), ο νεαρός αναβάτης της Tech3 Gas Gas τερμάτισε 9ος, απέχοντας μόλις 0,058 δλ. από τον πρωταγωνιστή του «πορτοκαλί στρατού». Στην προσομοίωση sprint, o μοναδικός rookie της φετινής σεζόν ήταν επίσης ταχύς – και μάλιστα πιο γρήγορος για πάνω από εννέ γύρους από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Francesco Bagnaia και λιγότερο από 1 δευτερόλεπτο συνολικά από τους Marc Marquez και Aleix Espargaro.

MotoGP - Brad Binder

Brad Binder

Ο Jack Miller, ο έτερος αναβάτης της Red Bull KTM Factory Racing, δοκίμασε όλες τις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις για την RC16 που έφερε στην πίστα η αυστριακή εταιρεία, συμπεριλαμβανομένου του νέου κινητήρα και φυσικά του carbon πλαισίου, ολοκληρώνοντας στην 11η θέση, με διαφορά λίγο μεγαλύτερη του 1 δλ. από την κορυφή.

MotoGP - Jack Miller

Jack Miller

Ο Joan Mir από την Repsol Honda κατάφερε να μπει στην πρώτη 10άδα, σημειώνοντας χρόνο καλύτερο από εκείνον που χάρισε πέρσι την pole position στον Francesco Bagnaia. Όμως, παρά τη βελτίωση κατά 1,1 δευτερόλεπτο στον έναν γύρο, η Honda έχει αρκετή δουλειά να κάνει με τη νέα RC213V τόσο στον τομέα της πρόσφυσης του πίσω τροχού, όσο και με την αεροδυναμική απόδοση της μοτοσικλέτας. Ο Takaaki Nakagami (LCR Honda), με χρόνο 1:57.765, τερμάτισε 13ος, μπροστά από τους Johann Zarco (LCR Honda) και Luca Marini (Repsol Honda) που απέσπασαν την 17η και 19η θέση, αντίστοιχα.

MotoGP - Luca Marini

Luca Marini

Στη Yamaha, τέλος, ο Fabio Quartararo σημείωσε με την M1 τον 11ο χρόνο, μένοντας ικανοποιημένος από την υψηλότερη ισχύ του νέου, 4κύλινδρου εν σειρά κινητήρα – όχι όμως και από τη συμπεριφορά της ιαπωνικής μοτοσικλέτας στις εξόδους των στροφών. Ο ομόσταβλος του, Alex Rins, ξεκίνησε την προσαρμογή του στη εντελώς νέα για τον ίδιο μοτοσικλέτα με σήμα το διαπασών, ολοκληρώνοντας στην 16η θέση.

MotoGP - Fabio Quartararo

Fabio Quartararo

Από τους αναβάτες του φετινού grid, ο μεγάλος απών ήταν ο Franco Morbidelli, ο οποίος έμεινε προληπτικά μακριά από τη δράση εντός πίστας ως απόρροια της πτώσης που είχε με μια «πολιτική» Ducati Panigale στο Portimao της Πορτογαλίας λίγες μέρες νωρίτερα.

Franco Morbidelli - MotoGP

Franco Morbidelli

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ