top icon
Αγώνες/Διοργανώσεις

26ο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο – Οι «Les Grecs» συνεχίζουν απτόητοι

Το «Team Les Grecs» μπορεί να έχει οπισθοχωρήσει λίγο στην προσωρινή γενική κατάταξη του 26ου Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες, ωστόσο τα περισσότερα πληρώματα βρίσκονται σε θέσεις πολύ καλές.

Το «Team Les Grecs» μπορεί να έχει οπισθοχωρήσει λίγο στην προσωρινή γενική κατάταξη σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες, ωστόσο τα περισσότερα βρίσκονται σε θέσεις πολύ καλές τόσο για τις δυσκολίες του αγώνα, όσο και για τις περισσότερες από 220 συμμετοχές του. Και τα επτά πληρώματα βρίσκονται μέσα στον αγώνα, δύο ημέρες πριν τη λήξη του, οπότε η προσπάθεια συνεχίζεται και ήδη έχει πάει πολύ καλά.

Τα ελληνικά πληρώματα στην προσωρινή γενική κατάταξη
Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Άρης Γεωργοσόπουλος, Ford Fiesta XR2, 17oι
Γεράσιμος Κατοχιανός – Δημήτρης Σταυρόπουλος, Ford Fiesta 1600, 35οι
Κυριάκος Κοφινάς – Άκης Αbastado, Austin Mini Cooper S, 38oι
Δημήτρης Καλογεράς – Χρήστος Διαμαντόπουλος, Renault 5 Alpine Turbo 92oι
Γιώργος & Θανάσης Σπηλιόπουλος, Lancia Beta Coupe 2000, 103oι
Γιώργος Αλεβιζόπουλος – Νίκος Παλυβός, Fiat 128 Rally, 108oι
Γιώργος Γεωργακόπουλος – Τάσος Δούρος, Morris Mini 1000, 146oι

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο

Υπήρξε μια μεγάλη παύση μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης νίκης μιας Lancia Fulvia σε stage του 26ου Ιστορικού Ράλι Μόντε Κάρλο. Έπρεπε να περιμένουμε μέχρι το πρωί της Δευτέρας, μεταξύ Valdrôme (Drôme) και La Piarre (Hautes-Alpes), για να δούμε ένα άλλο όμορφο ιταλικό κουπέ, την Lancia Fulvia στην έκδοση 1.6 HF, να διαδέχεται αυτή που άνοιξε τον χορό στο SR1.

Αυτή τη φορά, σε μια απόσταση μόλις 11,9 χιλιομέτρων, ανεβοκατεβαίνοντας το Col de Carabes (1261 μ.) με ηλιοφάνεια που σταδιακά καθάριζε την πρωινή ομίχλη, ήταν μια γαλλική ομάδα που πέτυχε τον μέσο χρόνο, που ήταν πιο κοντά σε αυτόν που πρότειναν οι διοργανωτές: Οι Olivier και Côme Martin, με μια Lancia Fulvia του 1969, πέτυχαν ελαφρώς καλύτερη επίδοση από τις τέσσερις ομάδες που ισοβάθμησαν στη 2η θέση.

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο

Στο πεδίο των τεσσάρων αυτοκινήτων που έλαβαν 50 βαθμούς ποινής το καθένα (έναντι 30 για τη νικήτρια Lancia) περιλαμβάνονταν δύο Porsche, η 911 με τον αριθμό 9 και η 924 με τον αριθμό 118, αλλά κυρίως ένα υπέροχο Peugeot 504 V6 Coupe, αυτό των François και Benoît Méon (αριθμός 83), το οποίο χρονολογείται από το 1975, και μια Lancia Beta Monte-Carlo που συμμετείχαν οι Gabriel Valentin και Laurent Bertaut, με τον αριθμό 86 στις πόρτες της.

Στο RS10 η Porsche κέρδισε τις δύο πρώτες θέσεις στη διαδρομή μεταξύ Laborel και Montauban sur l’Ouvèze (19,7 χιλιόμετρα), και τέσσερα άλλα γερμανικά αυτοκίνητα μπήκαν στην πρώτη 7άδα.

Η εκκίνηση αυτού του RS στήθηκε μπροστά από το Μουσείο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, το οποίο δημιουργήθηκε από το μηδέν από έναν οπαδό του αγώνα αλλά και έναν φανατικό συλλέκτη, ο οποίος έχει συγκεντρώσει πληθώρα αναμνηστικών με τα χρόνια. Για να μην αναφέρουμε το γεγονός ότι το χωριό Laborel κάνει τα πάντα για να στολίσει την πλατεία του κάθε φορά που περνάει από εκεί μια εκδήλωση του ACM.

Πίσω από τις δύο Porsche που ισοβάθμησαν στην 1η θέση σε αυτό το RS10, τη μπλε 911 turbo των Ισπανών Alvaro Ochagavias Temino και Manuel Macho Gomez, με αριθμό 4, και την 924 των Luc και Louis Dumas, με αριθμό 118, είδαμε την εμφάνιση-έκπληξη του Ford Capri των Bruno Saby και Denis Giraudet: ήταν βέβαιο ότι θα εγκατέλειπε την Κυριακή, μέχρι που οι μηχανικοί του έκαναν θαύματα επισκευάζοντας το κιβώτιο ταχυτήτων του.

Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο

Πίσω από αυτή την αξιοσημείωτη τριάδα, τις τιμητικές θέσεις κατέλαβαν άλλα τέσσερα γερμανικά αυτοκίνητα: δύο άλλες Porsche, μια 911 και μια 924, ένα Opel Kadett GTE και ακόμη ένα Audi 80 GLE που συμμετείχε ένα βελγικό πλήρωμα, οι Jean-Pierre Vannerum και Nicolas Plas. Συνολικά, 6 θέσεις στο Top 7 αυτού του σταδίου, το οποίο έλαβε χώρα εξ ολοκλήρου στην περιοχή Drôme Provençale της Γαλλίας.

Mετά το τέλος της τέταρτης και τελευταίας δοκιμασίας της ημέρας, δωδέκατης συνολικά από το ξεκίνημα του 26ου Ράλλυ Μόντε Κάρλο, το προβάδισμα στη γενική κατάταξη εξακολουθεί να έχουν για τρίτη συνεχόμενη ημέρα οι Michel Decremer και Jennifer Hugo, με Opel Ascona 400.

Tρίτη 6 Φεβρουαρίου
Common Stage 3
RS 13 – Saint-Nazaire-le-désert / La Motte Chalancon 19,987 km
RS 14 – Roussieux / Laborel 19,932 km
RS 15 – Collongues / Col Saint-Raphaël 19,738 km

Μπορείτε να δείτε τα live αποτελέσματα στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ