top icon

Αγωνιστικά αυτοκίνητα

Το αγωνιστικό που ανέβασε τον «Σκορπιό» στην κορυφή, αφήνοντας ανεξίτηλα ίχνη στα πρώτα χρόνια του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού.

Πιστοποιημένο στην κατηγορία των αυτοκινήτων άνω των 1.601 κυβικών εκατοστών, το «RS 1600» παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 1970.

Tο R8, το πρωτότυπο που με επιβλητικό τρόπο έφερε τις τρεις πρώτες νίκες της Audi στις 24 ώρες του Mαν, προβάλει ως ένα από τα καλύτερα αγωνιστικά όλων των εποχών.

Το 1973 σηματοδοτήθηκε από την εμφάνιση της «Stratos», που παρήχθη σε 500 μόλις μονάδες, προκειμένου να πιστοποιηθεί ένα από τα καλύτερα αγωνιστικά όλων των εποχών.

Aναδρομή στη μεγάλη αγωνιστική ιστορία του Mini Cooper στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ της περιόδου 1962-1967.

H πρώτη GTA παρουσιάστηκε το 1965 στις εκθέσεις του Άμστερνταμ και της Γενεύης, και ήταν μια κατά 200 κιλά ελαφρύτερη (A:alleggerita) και ισχυρότερη έκδοση της Giulia 1600 Sprint GT.

Η Lotus «79» αποτέλεσε το 1978 το πρώτο wing-car της F1, αξιοποιώντας την ιδέα του ground effect, η οποία παρουσιάστηκε στην «78» και εφαρμόστηκε σε όλα τα μονοθέσια μέχρι το τέλος του 1982.

«Ακόμη λίγες ευχάριστες στιγμές…» περιέγραφαν τo Μάρτιο του 1983 οι 4Τροχοί, οδηγώντας τη BMW 320 Group 5 των ελληνικών αγώνων, του Αλέξανδρου Μανιατόπουλου–«Λεωνίδα».

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ