top icon
Μοντέλα

Audi Quattro Sport

Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ: Το «απόλυτο» αυτοκίνητο για τα ράλλυ κυκλοφορεί τελικά στο δρόμο.

Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ: Το «απόλυτο» αυτοκίνητο για τα ράλλυ κυκλοφορεί τελικά στο δρόμο.
 
Με αυτές τις πολύ περιεκτικές εκφράσεις σχετικά με την οδήγηση του Audi Quattro Sport ξεκινούσε ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου την καταγραφή των εντυπώσεών του από το γερμανικό αυτοκίνητο, στο τεύχος των 4Τροχών που κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 1986.

 
Από το συγκεκριμένο άρθρο, που πιο κάτω σας παραθέτουμε ολόκληρο, σταχυολογήσαμε τα εξής σημεία:
 
«Φτάσαμε στο Ίνγκολσταντ ένα συννεφιασμένο πρωινό του Μάρτη. Ζεστοί όπως είμαστε από τη διαδρομή, πήραμε γρήγορα-γρήγορα τα κλειδιά του Quattro Sport από τον υπεύθυνο του Γραφείου Τύπου της Audi και με το φωτογράφο της εταιρείας δίπλα μας πήραμε την Εθνική Οδό προς τη Νυρεμβέργη».

 
«Η θέση οδήγησης είναι τέλεια. Κάθισμα, όργανα, μοχλός, πεντάλ δημιουργούν ένα σύνολο για πολύ γρήγορες προσπάθειες».
 
«Δυνατό σημείο του αυτοκινήτου ο κινητήρας. 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, δύο εκκεντροφόροι και υπερσυμπιεστής είναι τα στοιχεία που συντελούν να φθάνει η ισχύς στους 306 ίππους».
 
«Στο εσωτερικό διακρίνει κανείς τα δύο μπάκετ Ρεκάρο και το λιτό πίνακα οργάνων με τις δερμάτινες επενδύσεις. Εδώ ευτυχώς δεν υπάρχουν ηλεκτρικά παράθυρα και αυτόματα συστήματα που κλειδώνουν!»
 
«Δε μπορείτε να φανταστείτε πόσο εύκολα και σε πόσο ελάχιστο χρόνο το ταχύμετρο ξεπερνάει τα 200 χλμ. Τότε ο δρόμος «μικραίνει» επικίνδυνα και χρειάζεται πολύ σωστή εκτίμηση των αποστάσεων, του χώρου, της ταχύτητας και της απόστασης φρεναρίσματος».
 
Διαβάστε, αποθηκεύστε ή εκτυπώστε ολόκληρο το ρεπορτάζ, που βρίσκεται σε μορφή jpeg και σε ευανάγνωστο μέγεθος, στο κάτω μέρος του άρθρου.
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ