top icon
Αγώνες/Διοργανώσεις

Oι 4Τροχοί στο Ράλλυ Ακρόπολις

Το Ράλλυ Ακρόπολις βρίσκεται στο DNA των 4Τροχών: Mια σύντομη αναδρομή στη συμμετοχή των ανθρώπων του από τη θέση του αγωνιζόμενου -και όχι μόνο- αρκεί να πείσει τον καθένα.

Το Ράλλυ Ακρόπολις βρίσκεται στο DNAτων 4Τροχών: Mια σύντομη αναδρομή στη συμμετοχή των ανθρώπων του από τη θέση του αγωνιζόμενου και όχι μόνο αρκεί να πείσει τον καθένα.
 
Στην τόσο διαφορετική από τα σημερινά αγωνιστικά δεδομένα δεκαετία του ’70, τα μέλη της συντακτικής ομάδας του περιοδικού μας συνέχισαν την
παράδοση που είχε δημιουργήσει ο Κώστας Καββαθάς, συμμετέχοντας από τη θέση του οδηγού ή του συνοδηγού στον Εθνικό μας Αγώνα. Ανάμεσά τους βρίσκονταν ο Άρης Σταθάκης, ο Τάκης Πιρπιρής, ο Σταύρος Τσογκανής κ.α. Εκτός από αυτούς υπήρχαν βέβαια και ορισμένοι ακόμη, όπως ο αξέχαστος Παύλος Μοσχούτης με το Ford Escort RS το 1980, που διακρίνονταν στο Ράλλυ Ακρόπολις φέροντας στο αγωνιστικό αυτοκίνητό τους τα χρώματα των 4Τροχών.
 
Από τα μέσα της δεκαετίας του ’80 το περιοδικό εκπροσωπήθηκε στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις από τον δημοσιογράφο-αγωνιζόμενο Στράτη Χατζηπαναγιώτου–«Στρατισίνο», σημερινό αναπληρωτή διευθυντή των 4Τροχών. Με τον Σ.Χ. στα πηδάλια ξεπεράστηκε το επίπεδο της επιτυχημένης συμμετοχής μέσω της αποκομιδής εμπειριών και ενός αξιοπρεπούς τερματισμού, καθώς ο Στράτης διακρίθηκε επανειλλημένα στο Ράλλυ Ακρόπολις, κυρίως με τα αγωνιστικά της Nissan. Διατέλεσε επίσημος οδηγός της αγωνιστικής ομάδας της ελληνικής αντιπροσωπείας της Nissan «Ν.Ι. Θεοχαράκης» από το 1983 έως και το 1995.

 
Μαζί με το Γιώργο Μοσχού έως το 1986, εκπροσώπησαν στις ειδικές διαδρομές την ιαπωνική εταιρεία, που είχε τη μεγαλύτερη σε χρονική διάρκεια εμπλοκή στο Pάλλυ Ακρόπολις. Δουλεύοντας με επαγγελματικό τρόπο η ομάδα αυτή, με «ψυχή» το Νίκο Κελεσάκο, είχε την ευθύνη των εργοστασιακών συμμετοχών στον εθνικό μας αγώνα, παρέχοντας παράλληλα υποστήριξη και στους Σέκαρ Μέτα και Τίμο Σάλονεν. 

Με τα «240 RS» και «200 SX» κέρδισε τον ελληνικό ανταγωνισμό στο Ακρόπολις δύο συνεχόμενες φορές την περίοδο 1986-1987, ενώ το 1991 με το Sunny GTI-R νίκησε τη Ν επικρατώντας έναντι του μεγάλου ονόματος της εποχής στην κατηγορία σε διεθνές επίπεδο, του Βέλγου Γκρεγκουάρ ντε Μέβιους.  

 
Από το 1996 ο «Στρατισίνο» συνέχισε την εμπλοκή του στον εθνικό μας αγώνα οδηγώντας τα Seat Ibiza GTI της «Τεχνοκάρ», έχοντας δίπλα του την Τώνια Παυλή το 1987 και από το 1990 σε σταθερή βάση. Συνοδηγοί του στις ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις χρημάτισαν επίσης ο «δάσκαλος» Κώστας Φερτάκης, ο Ευθύμης Σάσσαλος και ο Γιώργος Πετρόπουλος. 

Η ψηφοφορία του κοινού για το «Acropolis Rally Hall of Fame», που διενεργήθηκε μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του Εθνικού μας Αγώνα από τις 16 Δεκεμβρίου 2010 έως τις 3 Μαρτίου 2011, τον ανέδειξε ως καλύτερο Έλληνα οδηγό του Ράλλυ Ακρόπολις.

 
Το παρόν…
Ο Λάμπρος Αθανασούλας είχε την πρώτη του εμπλοκή στους αγώνες το 2002, όταν και κέρδισε τον διαγωνισμό «Γίνε Πρωταθλητής» των 4Τροχών. Το 2005 συμμετείχε για πρώτη φορά στο Ράλλυ Ακρόπολις, με ένα Ford Fiesta S1600 και συνοδηγό το Νίκο Μουζάκη. Το 2007 εμφανίστηκε στην εκκίνηση του εθνικού μας αγώνα με ένα Subaru Impreza WRX STI Group N, με συνοδηγό του αυτή τη φορά το Νίκο Ζακχαίο. Το 2008 ως επίσημη ελληνική συμμετοχή και πάλι, κατέκτησε με το Subaru την πρώτη θέση μεταξύ των ελληνικών συμμετοχών, εντυπωσιάζοντας με τους χρόνους του στην κατηγορία PWRC, καταφέρνοντας μάλιστα να κάνει και τον πρώτο χρόνο στην ειδική «Πίσια 2». 

Το 2009 σημείωσε μία από τις σημαντικότερες επιτυχίες Έλληνα οδηγού στο Ράλλυ Ακρόπολις, επικρατώντας με ένα Skoda Fabia S2000 στην κατηγορία Production WRC απέναντι στους κορυφαίους του θεσμού. 

Ο Λάμπρος, η μεγαλύτερη αυτή τη στιγμή ελληνική ελπίδα για μια ακόμη σημαντική διάκριση, δίνει το «παρών» και στο φετινό αγώνα.

 
 
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ