top icon

Προσωπικότητες

Ο Έλληνας πολυπρωταθλητής έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Ράλλυ Ακρόπολις το 1994. Παρόλα αυτά, η «χρονιά» του ήταν το 1999, όταν με Ford Escort και συνοδηγό το Γιάννη Σταυρόπουλο τερμάτισε στην 6η θέση, κατακτώντας και βαθμό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών!

Εμβληματική φυσιογνωμία ο «Σερ» είναι ο πρώτος νικητής του αγώνα, το 1952, με Chevrolet, τότε που ονομαζόταν «Ράλλυ ΕΛΠΑ», ενώ επικράτησε και το 1955 με Opel Kapitan. Στα χρόνια που πέρασαν αποδείχθηκε μεγάλη μορφή για το ράλλυ Aκρόπολις, από το οποίο αποσύρθηκε σε ηλικία... 78 χρονών, το 1987.

Σίγουρα ο πλέον βραβευμένος -ή, για να είμαστε ακριβείς, ο πλέον επιτυχημένος-, όντας πολυπρωταθλητής παντός εδάφους και όλων των θεσμών τα τελευταία 30 χρόνια.

Δύο φορές 2ος Γενικής στο Ράλλυ Ακρόπολις, το ’75 και το ’76, με την Α110 και το Μίλτο Ανδριόπουλο δίπλα του, έχοντας χάσει μόνο από τον Βάλτερ Ρερλ και την Ascona και τον Σέλστρομ με το Datsun.

Μεγάλη ιστορία, σε διάρκεια, αλλά και σε ποιότητα. Ξεχωριστός, σπάνιος άνθρωπος, απλός και τα μέγιστα φιλόξενος για τους φίλους του, όταν τους εμπιστευτεί, σκληρός, αλλά δίκαιος με τους συνεργάτες του

Του άρεσε να οδηγεί με άνεση και χωρίς πίεση, ώστε να προβάλλει και τους οίκους που αντιπροσώπευε, όπως τη Motul (λάδια) και την Gotti (ζάντες).

Πολυτάλαντος και αποτελεσματικός με ό,τι καταπιάνεται, όντας ιδιαίτερα σοβαρός και προσεκτικός, είτε βίδωνε, είτε οδηγούσε, είτε συνοδηγούσε

Είναι ήδη 25 χρόνια στον πόλεμο σήμερα, οπότε έχει συμπληρώσει πλέον 45 χρόνια ζωής. Αντιμετώπιζε τους αγώνες πάντα ως διασκέδαση και με τη φιλοσοφία του γεννημένου νικητή.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ