top icon
Blog

Ν, όπως Νικητής!

Από την Κορέα ήρθαν για να μείνουν.

Πέρασαν πολλά χρόνια. Ήμουν στο Detroit προσκεκλημένος της Toyota και ο πολύς Ροζενστάϊν, υπεύθυνος επικοινωνίας της Toyota Europe, σχολίαζε πως ο «κίνδυνος» είναι η Hyundai. Από τότε σε πτήση και η Kia, με ξεκάθαρο ωραίο προσανατολισμό και με συμπάθεια στη Mazda και τη Subaru – όμως η Kia είναι ο premium κατασκευαστής από την Ανατολή.

Με τα Hyundai πλέον εναντίον όλων, στα ίσια απέναντι σε Toyota, VW, Opel και άλλους και με την Kia είσαι προσεχτικός. Σε επίπεδα Volvo και Peugeot, με το Ceed να στέκεται δίπλα και απέναντι σε Audi και BMW, ενώ έρχεται καταιγίδα με το νέο πολύ «προχώ» Sportage. Ατού με κοινό παρανομαστή την αξιοπιστία.

Για τη Hyundai, o auto-κατασκευαστής «Ολυμπιονίκης» στην Αθήνα το 2004, έργο του Πάνου Δάβαρη, ενώ σημαντικό τους στοιχείο και η άποψη με χαρακτήρα που εκφράζουν και εκτός των showroom όπου λάμπουν. Όπως η boutique τους με σημαντικά σήματα, με τη δική μας συναισθηματική φόρτιση, για τη Λάμδα στη Λ. Συγγρού. Εκεί βρίσκεις σε παράταξη όλα τα Ν όπως και το συμβατικό i30 που πληγώνει την Corolla και βέβαια το Tucson που «βλέπει» ακόμα και τον κολοσσό, το RAV4. Στο μεταξύ, έρχεται το αυτοκίνητο του 2030. Το Ionic! 

Mέχρι τότε…

Να πάτε στη Λάμδα να δείτε και να οδηγήσετε-δοκιμάστε το i20 N που το είδατε σε αγωνιστική εκδοχή με τους Λάμπρο Αθανασούλα-Νικόλα Ζακχαίο στις Ε.Δ. του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Θα το βρείτε, στην έκδοση παραγωγής και σε 4Τ Οκτώβριος την Κυριακή 3 του Oκτωβρίου μήνα.

Hyundai i20 N

Διαβάστε Χρήστο Αποστολόπουλο σε www.4troxoi.gr για την υπερπαραγωγή με τη θετική έννοια της Hyundai στο Μέγαρο, εκδήλωση by Promevent με σφραγίδα Άρη Στιβαχτάρη. Στην πίστα λοιπόν όπου και τα i30 N, επιτέλους με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που σε άλλο χρωματισμό το τοποθετείς απέναντι και στο Golf GTi και στο Leon Cupra.

Το i30 Ν που παραμένει ως το καυτό GTi και για τον γιάπι – που νιώθει χεράς και προσπαθεί να το οδηγήσει όντας συνήθως και διαχρονικά αγενής.

Στην ίδια εκδήλωση, το Kona Ν που αποδεικνύεται συναρπαστικό ειδικά όταν έχεις κλασάτους συνεπιβάτες με άποψη και στιλ. Τις κυρίες Hyundai που δίνουν έντιμο χρώμα στην επικοινωνία και στην καυτή διαδικασία των πωλήσεων. Πρωταγωνιστής άλλωστε η Hyundai Ελλάς και σε αυτό το Ράλλυ, μια ιδιαίτερα δύσκολη άσκηση στο αντίστοιχο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα. Έργο Ανδρέα Χριστοφορίδη με σωματοφύλακα-ταξίαρχο τον κ. Κωνσταντίνο Μάτη, έναν δουλευταρά χαμηλών τόνων που επικοινωνεί με τη δουλειά του, συντονίζοντας και μια εξαιρετική ομάδα και είναι οι άνθρωποι που κάνουν τη διαφορά. Ακόμα και εδώ που διαχειρίζονται χρυσάφι, όπως είναι η γκάμα τους σε αξιοπιστία και όχι μόνο.

Μας άρεσε και το Kona Ν όπως αρέσει σε Λάμπρο Αθανασούλα και σε πραγματικούς χεράδες όπως ο Γιώργος Ζυμαρίδης, Ότι προβλημάτισε τον Χρήστο Αποστολόπουλο. Έναν εξπέρ στο τέρμα γκάζι, αλλά με διαφορετική προσέγγιση που επίσης σέβεσαι.

Στο sport η ρύθμιση μας και πάμε σβέλτα με το εξαιρετικό κιβώτιο στο χέρι και μάλιστα χρησιμοποιώντας τον επιλογέα αγνοώντας τα puddles στο πηδάλιο. Ακόμα ένας γραμμικός κινητήρας από το κέντρο εξέλιξης της σειράς Ν και είναι εντυπωσιακό το πως σκαρφαλώνεις με ταχύτητα και ασφάλεια στα κέρμπς ενώ σε εκπλήσσουν ευχάριστα τα φρένα. Ότι κρατάει τη μ.ω.τ. ψηλά, ότι σου βελτιώνει τη χαλασμένη σου διάθεση.

Η πρόταση SUV-GTi που βαθμολογείς με άριστα και το μυαλό πάει στη Ford τουλάχιστον μέχρι να προκύψει GR C-HR.

Στη Hyundai λοιπόν βλέπουν Toyota και Ford με τα ερώτημα να αφορούν στο πως το Fiesta ST αντιστέκεται στο i20 N…

Επιτέλους… 

«Επίλογος» με το i20 N. Με ένα το γήινο σούπερ μίνι GTi, γνωστό ως hot-hatch που σε οδηγεί ώστε να εξασφαλίσεις τα 26.500 ευρώ για το Performance Pack και να το αγοράσεις.

Ακόμα και σε αυτό το γκρι-σιελ, με ή χωρίς το τεράστιο Ν, υπερβολικό και για τις φωτογραφίες του μετρ Θάνου Ηλιόπουλου.

Ερωτεύσιμο, κυρίως οδηγώντας με την εικόνα του να μην προκαλεί το λάτρη της διακριτικής παρουσίας, αλλά να προσκαλεί για ένα παιχνίδι με τα όρια. Της 4θυρης, 4μετρης «μηχανής» των 1.180 κιλών που απογειώνει ο 4κύλινδρος 1.600άρης με τους 204 ίππoυς! Το κιβώτιο είναι 6άρι, η ρύθμιση μονίμως sport και πάμε για ένα γρήγορο γύρο επιπέδου 1.10 και «λίγα», τιμή επιπέδου i30 N και ο βασιλιάς άλλαξε κωδικό.

Ενδο-οικογενειακά αλλά και από εκεί και πέρα, με το i20, όντας πιο σύγχρονο να υπερέχει συνολικά του Fiesta ST.  Με ατού, το στήσιμο του σε συνδυασμό με ένα μπλοκέ για σεμινάριο και εξαιρετικό τιμόνι που περιορίζει την κυριαρχία της Ford και επί του προκειμένου.

Με το i20 N, σκαρφαλώνεις στα κέρμπς, στρίβεις λίγο και φρενάρεις δυνατά αξιοποιώντας και την αντοχή τους. Τι να κρύψουμε; Μας αρέσει πολύ και με απόδειξη…  Μείνετε συντονισμένοι._ΣΧ

ΥΓ: Τιμή μου ότι ανδρώθηκα δίπλα σε κολοσσούς όπως ο μπαμπάς μου και ο ΚΚ και διδάχτηκα συμπεριφορά σε μεταπτυχιακό, στους ομίλους Θεοχαράκη και Βασιλάκη. Τίποτα άλλο… 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Hyundai i20 N
  • Hyundai i20 N
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ