top icon
Ειδήσεις - Παρουσιάσεις

4.600 φορτίσεις για την μπαταρία των 33kW/92Ah του BMW i3

Η Samsung δηλώνει πως η πτώση της απόδοσης της μπαταρίας του ηλεκτροκίνητου BMW i3 στο 80% θα αρχίσει να γίνεται εμφανής μετά τις 4.600 φορτίσεις.

Η διάρκεια ζωής των μπαταριών ιόντων λιθίου που σήμερα εξοπλίζουν το σύνολο σχεδόν των ηλεκτροκίνητων οχημάτων αποτελεί ένα σημαντικής σημασίας ερώτημα για όσους… ορέγονται την αγορά ενός επαναφορτιζόμενου Zero Emmision Vehicle. Σε αυτό το ζητούμενο ήρθε να δώσει τις δέουσες απαντήσεις πριν μερικές εβδομάδες η Samsung, ένας από τους σημαντικότερους προμηθευτές του είδους, δίνοντας στο φως λεπτομέρειες για τη «διάρκεια» των μπαταριών που σήμερα εξοπλίζουν το BMW i3.

Έτσι, σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρεία, η μπαταρία των 33kW/92 Ah του γερμανικού μοντέλου μπορεί να μείνει πλήρως «ζωντανή», δηλαδή στο 100% της δυναμικής της, για 4.600 φορτίσεις πριν αρχίσει να παρατηρείται πτώση στην απόδοσή της -αρχικά στο 80%.

Με πιο απλά λόγια, με δεδομένη την επίδοση αυτή, ο ιδιοκτήτης ενός BMW i3 μπορεί σε καθημερινή σχεδόν βάση και για διάρκεια 15 περίπου ετών, να εκμεταλλευτεί την πλήρη δυναμική των μπαταριών του αυτοκινήτου του. Κι αν αναρωτιέστε τι σημαίνουν όλα αυτά σε διανυθέντα χιλιόμετρα, αρκεί να υπενθυμίσουμε πως με μία πλήρη φόρτιση του εν λόγω συσσωρευτή ενέργειας η αυτονομία που ο τελευταίος εξασφαλίζει στο γερμανικό μοντέλο ανέρχεται, σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις, στα 183 χλμ.

Κάτι που με απλά μαθηματικά αντιστοιχεί στο βέλτιστο κύκλο των 4.600 φορτίσεών του, σε 841.800 χλμ.

Όπως έχει γίνει γνωστό, το BMW i3 αναμένεται να δεχτεί -πιθανότατα μέσα στη χρονιά- μια περεταίρω ένεση αναβάθμισης στον τομέα των μπαταριών του, με την προμηθεύτρια εταιρεία να προετοιμάζεται ήδη για την παραγωγή μέσα στο καλοκαίρι ενός συσσωρευτή ενέργειας 120 Ah. Και αυτή θα διαθέτει 96 στο σύνολο κελιά τοποθετημένα σε σειρά, με την κάθοδό της να αποτελείτε από νικέλιο, κοβάλτιο και μαγνήσιο, σε άγνωστες προς το παρόν αναλογίες.

Αξίζει να σημειωθεί πως η υπάρχουσα εκδοχή της μπαταρίας του αυτοκινήτου διαθέτει αυτόνομο σύστημα θερμικής διαχείρισης, ούτως ώστε η θερμότητα να διατηρείται στα βέλτιστα για την απόδοση και μακροζωία επίπεδα, που για την περίσταση είναι η 25 βαθμοί Κελσίου._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ