Το GP Αυστρίας είναι ο μοναδικός αγώνας του καλεντάρι στο MotoGP τον οποίο δεν έχει κερδίσει ο Marc Marquez. Κι αυτό δεν αλλάζει ούτε και φέτος.

Το 2016 ήταν ο Andrea Iannone και η Ducati GP16 εκείνοι που πήραν την καρό σημαία στο Red Bull Ring της Αυστρίας. Ένα χρόνο αργότερα, σε μία μάχη τροχό με τροχό με τον Marc Marquez, τη σκυτάλη για λογαριασμό της ιταλικής εταιρείας πήρε ο Andrea Dovizioso, ενώ πέρσι ήταν η σειρά του Jorge Lorenzo να «επιβληθεί» του επτά φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή ανεβαίνοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Συνεχίζοντας την παράδοση που θέλει την Ducati να έχει τον πρώτο λόγο στο Spielberg, ο Andrea Dovizioso απέδειξε εκ νέου σήμερα την κλάση του, καθώς στην τελευταία στροφή κατάφερε με μαεστρία να «βάλει» πίσω του την Honda RC213V του Marc Marquez, αφήνοντας έτσι τον Ισπανό για τέταρτη συνεχή χρονιά με την μπουκιά στο στόμα.

Marc Marquez

Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων στην αφετηρία, ο Andrea Dovizioso, εκκινώντας από τη θέση 3, έστριψε πρώτος στην Τ1 έχοντας πίσω του σε απόσταση αναπνοής τους Marc Marquez και Fabio Quartararo. Εντούτοις, λίγο πριν την «κρίσιμη» T3, o Ισπανός έκανε την αντεπίθεσή του αναγκάζοντας εαυτόν, αλλά και τον Ιταλό της Ducati, να χάσουν τη γραμμή τους – γεγονός που εκμεταλλεύτηκε ιδανικά o Γάλλος αναβάτης της SRT Petronas παίρνοντας προσωρινά τα ηνία του αγώνα. Πιο πίσω, ο Valentino Rossi, εκκινώντας από τη θέση 10, κατάφερε να αναρριχηθεί στην πέμπτη θέση, πίσω από τον Jack Miller, ο οποίος για μία ακόμα φορά έκανε το λάθος εγκαταλείποντας άδοξα έναν αγώνα στον οποίο κάλλιστα θα μπορούσε να διακριθεί.

Fabio Quartararo

Το υπόλοιπο του αγώνα ήταν υπόθεση των Marquez-Dovizioso που με… συνοπτικές διαδικασίες και αρωγούς τους πανίσχυρους V4 κινητήρες των μοτοσικλετών τους άφησαν στον πέμπτο κιόλας γύρο πίσω τους το «εμπόδιο» του Fabio Quartararo. Έκτοτε, οι δύο αναβάτες άρχισαν να ξεμακραίνουν έχοντας τη δική τους μάχη, μακριά από τους θεωρητικούς διώκτες τους. Στο τέλος του 19ου γύρου, ο Andrea Dovizioso πήρε το slip stream από τον Ισπανό και τέθηκε επικεφαλής αναμένοντας όμως υπομονετικά την «απάντηση» του επτά φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Η οποία και ήρθε λίγο αργότερα στην Τ7, όταν ο Ισπανός «βούτηξε» στην εσωτερική της. Το γεγονός αυτό διόλου δεν αποθάρρυνε τον Ιταλό, ο οποίος φύλαγε το καλύτερο για το τέλος: έχοντας πάρει την ιδανική γραμμή από την T9, o Andrea Dovizioso «έβαλε» την GP19 στον τελευταίο γύρο στο εσωτερικό της Τ10, στην τελευταία με άλλα λόγια στροφή της πίστας, και με άψογο έλεγχο της μοτοσικλέτας του στην έξοδό της, άφησε πίσω του τον Ισπανό.

Valentino Rossi

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Fabio Quartararo, ενώ τις θέσεις 4 και 5 μοιράστηκαν οι δύο εργοστασιακές Yamaha M1 των Valentino Rossi και Maverick Vinales. Έκτος ολοκλήρωσε ο Alex Rins, που πίεσε, αλλά δεν κατάφερε ποτέ να προσπεράσει τον ύφαλο των Μ1, ενώ έβδομος τερμάτισε ο Fransesco Bagnaia. Μετά την εγκατάλειψη του Pol Espargaro (βλ. επαφή με τον Cal Crutchlow), τα χρώματα της «τοπικής» KTM τίμησε από τη θέση 8 ο Miguel Oliveira, ο οποίος επικράτησε των «αδιάφορων» σε αυτό τον αγώνα, Danilo Petrucci και Franco Morbidelli.

Maverick Vinales

Έτσι, μετά και την ολοκλήρωση 11 αγώνων, ο Marc Marquez απολαμβάνει ένα άνετο προβάδισμα της τάξης των 58 βαθμών από τον Andrea Dovizioso (230-172). Τρίτος, με 136 βαθμούς, εξακολουθεί να είναι ο Danilo Petrucci και τέταρτος ο Alex Rins, με 124 βαθμούς. Τις θέσεις 5 και 6 μοιράζονται οι Valentino Rossi (103 βαθμοί) και Maverick Vinales (102), ενώ πίσω τους βρίσκεται το παιδί-θαύμα της φετινής σεζόν, Fabio Quartararo με 92 βαθμούς και ο Αυστραλός, Jack Miller, με 86 βαθμούς. Το επόμενο ραντεβού ομάδων και αναβατών είναι στην πίστα του Silverstone στη Μ. Βρετανία σε δύο εβδομάδες από σήμερα._Χ.Α.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά