Ο Nasser Al-Attiyah κέρδισε την προτελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα βάζοντας πλώρη για την κατάκτηση της νίκης στο Dakar Rally 2019 μετά και την εγκατάλειψη του Stephane Peterhansel και τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε και σήμερα ο Sebastien Loeb.

Η σημερινή ειδική διαδρομή κάλλιστα θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως «καταστροφική» για τα τρία buggy της Mini. Και φυσικά για τα πληρώματά τους. Και αυτό, γιατί με το καλημέρα, και συγκεκριμένα μόλις στο 26ο χλμ. της ειδικής διαδρομής #9, ο Stephane Peterhansel αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα (για πρώτη φορά από το 2009) όταν το Mini του «καρφώθηκε» με σφοδρότητα με το εμπρός μέρος σε αμμόλοφο. Μάλιστα, το όλο συμβάν είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό στη μέση του συνοδηγού του, David Castera, ο οποίος μεταφέρθηκε για προληπτικούς λόγους στη Λίμα.

Την ίδια ώρα, ο Ισπανός Carlos Sainz, δεν μπόρεσε να ξεκινήσει έγκαιρα τη σημερινή ημέρα, εξαιτίας προβλημάτων που αντιμετώπισε στο δικό του JCW Mini. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο Cyril Despres, ενόσω βρισκόταν στα τελευταία χιλιόμετρα της σημερινής ειδικής διαδρομής και στη θέση 2, πίσω από τον έως και εκείνη τη στιγμή προπορευόμενο της ημέρας, Sebastien Loeb, βρέθηκε ακινητοποιημένος μετά από ανατροπή του αυτοκινήτου του στους αμμόλοφους αναζητώντας εναγωνίως εξωτερική βοήθεια από κάποιο άλλο διερχόμενο αυτοκίνητο προκειμένου να συνεχίσει… Κάτι που ήρθε με αποτέλεσμα ο Γάλλος κατάφερε να τερματίσει, χάνοντας όμως τουλάχιστον 30 λεπτά.

Όλα αυτά, σε συνδυασμό με μία ακόμα μηχανική βλάβη στο 3008 DKR που κόστισε στον Sebastien Loeb 1 ώρα και 15 λεπτά, έδωσαν στον Nasser Al-Attiyah και το Toyota Hilux τη δυνατότητα να φτάσει πρώτος στον τερματισμό της σημερινής ειδικής διαδρομής - της προτελευταίας του αγώνα - ακολουθώντας ένα σβέλτο, αλλά προσεκτικό ρυθμό. Πίσω από τον οδηγό από το Κατάρ και με διαφορά 5 λεπτών ολοκλήρωσε ο Nani Roma με το τετρακίνητο Mini της X-Raid, ενώ πίσω από τον Ισπανό ακολούθησε ένα ακόμα Toyota Hilux: εκείνο του Giniel de Villiers.

Αύριο τα πληρώματα θα κατευθυνθούν στην πρωτεύσασα του Περού για να ολοκληρώσουν τον αγώνα διανύοντας μία δύσκολη ειδική διαδρομή, της οποίας το χρονομετρημένο σκέλος έχει μήκος μόλις 112 χλμ._Χ.Α.

Διαβάστε εδώ τι έγινε στην 1η ε.δ.

Διαβάστε εδώ τι έγινε στη 2η ε.δ.

Διαβάστε εδώ τι έγινε στην 3η ε.δ.

Διαβάστε εδώ τι έγινε στην 4η ε.δ.

Διαβάστε εδώ τι έγινε στην 5η ε.δ.

Διαβάστε εδώ τι έγινε στην 6η ε.δ.

Διαβάστε εδώ τι έγινε στην 7η ε.δ.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά