top icon
Διεθνείς αγώνες

Επεισοδιακό φινάλε στη σεζόν για τον Λασκαράτο

Ανέπαφος βγήκε από το διαλυμένο πρωτότυπο της 1AIM Villorba Corse ο Ανδρέας Λασκαράτος, ύστερα από το τρομακτικό ατύχημα που είχε κατά τη διάρκεια του 4ωρου αγώνα του Portimao, που αποτέλεσε τον έκτο και τελευταίο γύρο του European Le Mans Series για το 2021.

Στην προσπάθειά του να αποφύγει τη σύγκρουση με το ανεξέλεγκτο πρωτότυπο του Memo Rojas, χτύπησε στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά στην είσοδο του pit lane της Πορτογαλικής πίστας.

O 35χρονος περιγράφει όσα συνέβησαν στον γύρο 15: «Βγαίνοντας από την στροφή 15, την τελευταία της πίστας, η ταχύτητα εξόδου είναι στα 230 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ συνεχίζοντας στη μεγάλη ευθεία αγγίζουμε τα 270. Ενώ λοιπόν επιτάχυνα, είδα μπροστά μου ένα άλλο μονοθέσιο να κάνει τετ α κε. Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις, έχουμε την εμπειρία να υπολογίσουμε την πορεία του, έτσι λοιπόν κινήθηκα άμεσα προς τα δεξιά, όπως έκανε και ο οδηγός του αγωνιστικού που βρισκόταν ακριβώς μπροστά μου. Όμως το μονοθέσιο που περιστρεφόταν είχε χάσει έναν τροχό, με αποτέλεσμα να “κάτσει” στην κοιλιά του, έχοντας ανεξέλεγκτη πορεία που το έφερνε ολοένα και προς το μέρος μου. Ενστικτωδώς έκανα κι άλλο δεξιά και τότε τελείωσαν όλα. Ήταν πια αργά για να αντιδράσω, καθώς είχα τον τοίχο των pits μπροστά μου. Είχα εστιάσει στο ανεξέλεγκτο μονοθέσιο το οποίο ήθελα πάση θυσία να αποφύγω, μιας και όσα εξελίσσονταν μπροστά μου, μου είχαν αστραπιαία φέρει μνήμες από το δυστύχημα του Antoine Hubert».

Η σύγκρουση ήταν σφοδρή αλλά ευτυχώς ο Ανδρέας απεγκλωβίστηκε από το διαλυμένο Ligier JS P320-Nissan #18 δίχως να χρειαστεί βοήθεια. Πράγμα ενδεικτικό της ασφάλειας που παρέχουν τα σύγχρονα μονοθέσια.

«Δεν είναι ποτέ ευχάριστο να έχεις ένα ατύχημα αλλά η σκληρή αλήθεια είναι πως και τα ατυχήματα, είναι μέσα στο πρόγραμμα. Είναι γνωστό ότι τα επίπεδα ασφαλείας είναι πολύ υψηλά αλλά και πάλι, νιώθω τυχερός που δεν τραυματίστηκα και κυρίως που δεν υπήρξε σύγκρουση με τον άλλο οδηγό, διότι τότε η εξέλιξη του συμβάντος θα μπορούσε να είναι διαφορετική», τόνισε ο Λασκαράτος.

Αυτό το ατύχημα έδωσε πρόωρο τέλος στη σεζόν του Ανδρέα, που φέτος μοιραζόταν χρέη οδηγού με τους Ιταλούς Alessandro Bressan και Damiano Fioravanti. Ήρθε λοιπόν η ώρα του απολογισμού για τον Έλληνα οδηγό…

«Ήταν μία σεζόν που είχε πολλά θετικά τα οποία κρατάμε, είχε όμως κι αρνητικά. Αντιμετωπίσαμε πολλές ατυχίες και η τελική έκβαση της δεν ήταν αυτή που θα θέλαμε. Όμως όπως είπα, κρατάμε τα θετικά και πάνω σε αυτά θα χτίσουμε ενόψει της σεζόν του 2022. Είχαμε εξαιρετική συνεργασία με την 1AIM Villorba Corse και βρισκόμαστε σε συζητήσεις ενόψει της επόμενης χρονιάς. Όμως δεν είναι μόνο αυτές, είναι πιθανό να λάβω ξανά μέρος στο Asian Le Mans Series ώστε να υπερασπιστώ τον φετινό τίτλο στη κατηγορία LMPAm ενώ υπάρχουν και επιλογές στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Προς το παρόν, ακολουθούν μερικές ημέρες ανασυγκρότησης και απαραίτητης φυσιοθεραπείας, προτού επιστρέψω στις προπονήσεις και την προετοιμασία ενόψει της επόμενης πρόκλησης», είπε ο Λασκαράτος.


Ένα ξεχωριστό στοιχείο στη φετινή προσπάθεια του Ανδρέα Λασκαράτου στο European Le Mans Series, ήταν πως το πρωτότυπο της 1AIM κοσμούσε το λογότυπο “Visit Greece”, καθώς ο Εθνικός Οργανισμός Τουρισμού βρισκόταν ξανά στο πλευρό του Έλληνα οδηγού.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ποιο αυτοκίνητο πιστεύετε ότι θα κερδίσει τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»;

    Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ