top icon
Διεθνείς αγώνες

Mattias, πας καλά αγοράκι μου;

Κατά την χθεσινή ανακοίνωση των συμμετοχών στο ETCR, το πρωτάθλημα ηλεκτρικών αυτοκινήτων τουρισμού, το όνομα του Mattias Ekstrom αναβόσβησε σαν αυτές τις πινακίδες που βάζουν τα βενζινάδικα με τα μεγάλα πράσινα γράμματα να σε στραβώνουν από μακριά.

Ο Σουηδός πολυπρωταθλητής στα 42 του μοιάζει με 20χρονο που αγόρασε το πρώτο του αυτοκίνητο και είναι ικανός να κοιμάται μέσα σε αυτό τα βράδια. Θυμάστε πιθανώς που σας έγραφα για τον πλουραλισμό του Romain Dumas… E, o Ekstrom ανέβασε αυτό το all around χαρακτηριστικό σε άλλο επίπεδο, καθώς φέτος είναι… βασικός σε τρία διαφορετικά πρωταθλήματα.

Στο ETCR θα αγωνίζεται με την Cupra, της οποίας είναι μόνιμος εκπρόσωπος και προωθεί όλα της τα μοντέλα με μοναδικό τρόπο. Με το έμβλημα της ίδιας εταιρείας συμμετέχει και στο ολοκαίνουριο Extreme E, οδηγώντας το ηλεκτρικό ODYSSEY 21 από κοινού με την Claudia Hurtgen, ενώ ακολουθεί και το κύπελλο Cross Country Rally με ένα Mini John Cooper Works. Αυτό το τελευταίο γίνεται στο πλαίσιο της προπόνησης για το Rally Dakar του 2022, όπου ο Ekstrom θα είναι μέλος μια μοναδικής, οδηγικής dream team μαζί με τους Stephane Peterhansel και Carlos Sainz.

O Σουηδός, όπως μου είπε μια μέρα και ένας πολύ πιο έμπειρος, παλιότερος, γνήσιος petrolhead και πρωταθλητής παλιών καλών εποχών στην χώρα μας, είναι ένας απόλυτος οδηγός, όπως αυτοί που έβγαιναν τη δεκαετία του ’60 και μεσουρανούσαν μέχρι τα early 90s. Γουστάρει να οδηγεί, να ανταγωνίζεται, να κερδίζει ή και να χάνει ακόμη, για να «σκυλιάσει» και την επόμενη φορά να είναι εκεί καλύτερος και ένα τσικ πιο ώριμος.

ekstrom

Και αυτό το χαρακτηριστικό που σε φτιάχνει όταν το παρατηρήσεις επάνω του είναι αυτή η υπόσχεση που υπάρχει στα μάτια του νικητή, όταν χάσει. Το βλέμμα που λέει «Φίλε την επόμενη φορά ή θα στρίψω πρώτος ή δεν θα στρίψουμε καθόλου». Αυτή η «τσογλανιά» που στην εποχή μας, θεωρούμε πως αν δεν την δείξουμε στο YouTube θα σταματήσει να υπάρχει. Αν είστε και εσείς 40 θα καταλάβετε…

Τον Ekstrom, ο οποίος απομυθοποιεί με τις συμπεριφορές του την σκανδιναβική ψυχρότητα, δεν φαίνεται να τον νοιάζει αν ταιριάζει η ηλεκτροκίνηση στους αγώνες, αν συνδυάζεται η πίστα με τους αμμόλοφους, αν κουράζεται που σήμερα θα είναι στην Σενεγάλη και αύριο θα πατάει την άσφαλτο της Monza, έπειτα από τρεις πτήσεις. Κάνει τα πάντα για το παιχνίδι του και όλα αυτά, μεταξύ μας, αποδεικνύουν κατά κάποιον τρόπο, ότι το κίνητρο είναι πέραν του οικονομικού.

Ekstrom

Γιατί, εντάξει θα παίρνει πολλά χρήματα και μαγκιά του, που λέμε και στο καφενείο των φιλάθλων, αλλά στα 42 με δύο τίτλους στο DTM, ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα Rally Cross, έχοντας κερδίσει τον Schumacher στο Race of Champions, τη μία φορά από τις τρείς που κατέκτησε αυτόν τον εθιμοτυπικό τίτλο, τι ανάγκη υπάρχει να αποδείξεις ότι αξίζεις τα λεφτά που ζητάς;

Είναι μέλος της Audi και του γκρουπ γενικώς, από τότε που ξεκίνησε η συνεργασία στο DTM. Στις αρχές του 2000 δηλαδή. Έχει τρέξει στο WRC, στο Nascar, στην Αυστραλία με τα V8 και αν τον παρακολουθήσει κανείς και στα social media που είναι πολύ ενεργός, θα καταλάβει πως για εκείνον η οδήγηση δεν είναι μια δουλειά, δεν είναι μια υποχρέωση. Είναι μια ζωή σε ρόδες, πίσω από ένα τιμόνι!

Ekstrom

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • ekstrom
  • ekstrom
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ