top icon
Διεθνείς αγώνες

Rally di Alba: Θετικό ασφάλτινο τεστ για Solberg και Tanak

Οι Oliver Solberg και Ott Tanak βρέθηκαν στην Ιταλία, συμμετέχοντας υπό μορφή δοκιμών στο ασφάλτινο ιταλικό Ράλλυ di Alba.

Πιστή στο πλάνο συμμετοχής σε ιταλικούς αγώνες, ώστε να πραγματοποιεί επιπλέον δοκιμές και να προσφέρει “αγωνιστικό χρόνο” στα πληρώματά της, η Hyundai συμμετείχε στο ασφάλτινο Ράλλυ di Alba, στις 12-13 Ιουνίου.

Εκτός από την Γενική Κατάταξη, υπήρχε ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις και επιπλέον κατάταξη RA+, για αυτοκίνητα προδιαγραφών WRC 2017, η οποία συγκέντρωσε 3 συμμετοχές. Οι δύο εξ αυτών ανήκαν στη Hyundai Motorsport, καθώς οι Ott Tanak-Martin Jarveoja και Oliver Solberg-Aaron Johnston μοιράστηκαν ισάριθμα i20 Coupe WRC.

Ράλλυ di Alba: Ταχύτερος ο Tanak, νικητής ο Solberg

To ασφάλτινο Ράλλυ di Alba περιλάμβανε 9 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 105 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Οι Ott Tanak-Martin Jarveoja ήταν ταχύτεροι σε όλες, όμως μια ποινή 2,5 λεπτών, όταν καθυστέρησαν να εισέλθουν στην 7η ειδική διαδρομή, λόγω επισκευών από τους μηχανικούς στο σέρβις, έφερε αλλαγή στην τελική κατάταξη.

Solberg-Johnston Podium Rally di Alba

Έτσι, τυπικά νικητές στην RA+ αναδείχθηκαν, λίγες ώρες μετά από την ανακοίνωση συμμετοχής τους στο Ράλλυ Σαφάρι , οι Oliver Solberg-Aaron Johnston, στην πρώτη τους εμφάνιση με Hyundai i20 Coupe WRC και ιδιαίτερα, σε άσφαλτο, με διαφορά 27,9”.

Τρίτοι, σχεδόν 4 λεπτά πιο πίσω, ήταν οι “Il Valli”-Stefano Cirillo με Ford Fiesta WRC.

Oliver Solberg 03

Οι δηλώσεις των Solberg και Tanak για το Ράλλυ di Alba

Προφανώς, το Ράλλυ di Alba χρησίμευσε περισσότερο για δοκιμές σε άσφαλτο, οπότε το αποτέλεσμα περνά σαφώς σε δεύτερη μοίρα για τους Oliver Solberg και Ott Tanak.

“Διασκέδασα πολύ σήμερα”, δήλωσε στο DirtFish ο Oliver Solberg.Το αυτοκίνητο είναι πραγματικά απίστευτο στην άσφαλτο. Το είχα οδηγήσει μόνο σε χιόνι στο Arctic.

“Γνωρίζω πως έχω πολλά να μάθω για το αυτοκίνητο ακόμη, όμως ο ερχομός μου εδώ ήταν ένας ωραίος τρόπος να οδηγήσω για πρώτη φορά σε άσφαλτο. Οι δρόμοι είναι φανταστικοί, διασκεδαστικοί στην οδήγηση – ιδιαίτερα με ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Όλα λειτούργησαν καλά”.

Σχετικά με τη νίκη του, ο 19χρονος Solberg σχολίασε: “Το βασικό ήταν να πάρω την εμπειρία και να μάθω το αυτοκίνητο. Κάτι που θα ήθελα, είναι να είχα κερδίσει μια ειδική διαδρομή.

“Κάποιες φορές βρέθηκα κοντά, όμως είναι δύσκολο όταν ανταγωνίζεσαι έναν οδηγό όπως ο Ott – είναι παγκόσμιος πρωταθλητής!

“Γνωρίζω πως θα το καταχωρήσουμε ως νίκη, όμως δεν το παίρνω πολύ στα σοβαρά. Μπορούσαμε να δούμε πως η ταχύτητα του Ott ήταν απίστευτη, οπότε έχω ακόμη δουλειά”.

Ott Tanak 04

Από την πλευρά του, ο Ott Tanak ανέφερε: “Ήρθαμε εδώ για δοκιμές και αυτό κάναμε. Δε μας ενδιέφερε να κερδίσουμε τον αγώνα, αλλά να κατανοήσουμε καλύτερα και να συγκεντρώσουμε περισσότερα δεδομένα μετά από την Κροατία.

“Οι συνθήκες εδώ ήταν λίγο διαφορετικές από ότι στην Κροατία – είχε περισσότερη ζέστη και οι δρόμοι ήταν αρκετά δύσκολοι. Με τρία loops ειδικών διαδρομών, η γραμμή γινόταν αρκετά βρώμικη. Μάθαμε πολλά”.

Εκτός από την RA+, υπήρχε και η Γενική κατάταξη, όπου νικητές αναδείχθηκαν, ανάμεσα σε 186 (!) πληρώματα, οι Luca Rossetti-Manuel Fenoli (Hyundai i20 R5). Στο βάθρο ανέβηκαν ακόμη οι Corrado Fontana-Nicola Arena (Hyundai NG i20 WRC) και οι Ιρλανδοί Josh McEarlan-Keaton Williams (Hyundai i20 R5).

Miki Biasion

Σημειωτέον, πως πλοηγός του αγώνα ήταν ο 2 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ Miki Biasion, με Lancia Delta HF Integrale.

Photos: Oliver Solberg Social Media, Hyundai Motorsport, Miki Biasion

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ