Η Toyota Gazoo Racing ήταν η ταχύτερη αγωνιστική ομάδα και στις δύο ημέρες της προετοιμασίας για την επόμενη σεζόν (2019-2020) του World Endurance Championship, που έλαβε χώρα στη γνώριμη πίστα της Βαρκελώνης.

Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές και οι νικητές του φετινού Le Mans ολοκλήρωσαν με επιτυχία τη διήμερη δοκιμασία στο ισπανικό αυτοκινητοδρόμιο. Για την ομάδα, όπως και για όλους τους συμμετέχοντες, ήταν μια πολύ σημαντική διαδικασία, κατά την οποία εξήχθησαν χρήσιμα συμπεράσματα. Η νέα αγωνιστική περίοδος έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει την πρώτη ημέρα του Σεπτεμβρίου στο Silverstone, οπότε μόλις πέντε εβδομάδες απομένουν ουσιαστικά για να προετοιμαστούν όσοι έχουν υψηλούς στόχους. Όλες οι ομάδες που συμμετέχουν στο WEC ήταν παρούσες στη Βαρκελώνη για την παραδοσιακή πλέον επίσημη δοκιμασία.

Το Toyota Gazoo Racing Team πραγματοποίησε 16 ώρες δοκιμών, που μεταφράζονται σε 917 γύρους και 4.268 χιλιόμετρα. Tο αγωνιστικό της ομάδας είναι το αναθεωρημένο TS050 Hybrid, το οποίο διαθέτει ανανεωμένη αεροδυναμική, έχει αλλάξει ελάχιστα μηχανικά μέρη και ουσιαστικά είναι το πρωτότυπο του 2016. Η δοκιμή ήταν η πρώτη ευκαιρία για να εκτιμηθεί ο αντίκτυπος των πρόσφατων αλλαγών για την αύξηση του ελάχιστου βάρους κατά 40 κιλά σε σχέση με το ξεκίνημα της περασμένης σεζόν.

Στο τέλος των δύο ημερών τα TS050 Hybrid, τα οποία κέρδισαν επτά από οκτώ αγώνες την προηγούμενη περίοδο, ήταν στην κορυφή με τον ταχύτερο γύρο (1.29.141) από τον José María López στο πρωτότυπο αρ.7, που το μοιράζεται με τους Mike Conway και Kamui Kobayashi. Ο γύρος του Kazuki Nakajima τοποθέτησε το TS050 Hybrid αρ. 8 δεύτερο με διαφορά μόλις 0,046 δευτερόλεπτα, ενώ το τρίτο αυτοκίνητο (της ιδιωτικής ομάδας Rebellion) ήταν 0,267 δευτερόλεπτα πίσω. Στο διήμερο τεστ της Βαρκελώνης έκανε την του πρώτη του δημόσια εμφάνιση ως οδηγός δοκιμών και εφεδρικός του team ο Thomas Laurent. Ο νεαρός Γάλλος ολοκλήρωσε 78 γύρους στη δεύτερη δοκιμαστική του βόλτα για την ομάδα, οδηγώντας και τα δύο πρωτότυπα.