top icon
Αγώνες

DTM και Rallycross μαζί!

Η αυλαία του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού ανοίγει αύριο στην πίστα του Hockenheim και η ιδιαιτερότητα του εναρκτήριου αγώνα της χρονιάς είναι ότι θα συνδυαστεί με το 2ο γύρο του Π.Π.Rallycross!

Ένα από τα πλέον ενδιαφέροντας Πρωταθλήματα Τουρισμού, αναμφίβολα είναι το Γερμανικό. Από τα πλέον παραδοσιακά και ανταγωνιστικά παγκοσμίως, τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει μεγαλύτερο κύρος και φυσιολογικά ενδιαφέρον με τη συμμετοχή των τριών μεγάλων γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών, των ΒΜW, Mercedes και Audi. Η φετινή χρονιά όπως είθισται θα ξεκινήσει από την πίστα του Hockenheim περίπου 80 χιλιόμετρα έξω από τη Φρανκφούρτη. Η αυλαία του 2015, όμως, θα έχει μία σημαντική διαφορά και ιδιαιτερότητα σε σχέση με όλες τις προηγούμενες. Φέτος ο πρώτος γύρος του DTM θα συνδυαστεί με τον δεύτερο του αναβαθμισμένου και συνεχώς αναπτυσσόμενου Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rallycross! Αν στους δύο παραπάνω θεαματικούς θεσμούς προσθέσετε τους υποστηρικτικούς αγώνες του Audi TT Sport Cup, του Porsche Carrera Cup Γερμανίας και του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος F3, καταλαβαίνετε ότι ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε για το απόλυτο τριήμερο για κάθε φίλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Είτε πρόκειται για λάτρεις των αγώνων πίστας, είτε των ειδικών διαδρομών.

 

Όπως είναι λογικό, το κυρίως πιάτο αποτελεί το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, το οποίο και κάνει την πρεμιέρα του για το 2015. Οι ομάδες έχουν βελτιώσει τα αυτοκίνητα τους, ενώ οι κορυφαίοι οδηγοί δεν άλλαξαν στρατόπεδα σε έναν σχετικά ήσυχο μεταγραφικό χειμώνα. Αυτό που αλλάζει, όμως, είναι αρκετοί κανονισμοί, που σύμφωνα με την οργάνωση θα αυξήσουν το συναγωνισμό. Καταρχήν, στα πρότυπα του WTCC κάθε αγωνιστικό διήμερο θα περιλαμβάνει δύο αγώνες. Έναν το Σάββατο και έναν την Κυριακή. Σε καθένα από αυτούς, θα πραγματοποιούνται ξεχωριστά χρονομετρημένα δοκιμαστικά και μάλιστα όχι στα πρότυπα της F1, αλλά όπως είχαμε συνηθίσει παλιότερα. Τι σημαίνει αυτό; Πως για κάθε αγώνα οι οδηγοί θα έχουν 20 λεπτά στη διάθεση τους και ανάλογα με το χρόνο θα διαμορφώνεται και η σειρά εκκίνησης.

Παράλληλα, διαφορετική θα είναι και η διάρκεια των αγώνων. Το Σάββατο οι οδηγοί θα αγωνίζονται για 40 λεπτά, ενώ την Κυριακή για 60, σε αντίθεση με τα 75 που ίσχυε μέχρι πέρσι. Στους αγώνες του Σαββάτου, η είσοδος στα πιτ θα είναι προαιρετική, σε αντίθεση με την Κυριακή που τουλάχιστον ένα πτι στοπ θα είναι υποχρεωτικό. Ακόμα, σημαντικό είναι ότι καταργείται η ειδική γόμα των ελαστικών της Hankook, η οποία και ήταν ταχύτερη από την σκληρή και οι οδηγοί έπρεπε να χρησιμοποιήσουν όχι περισσότερο από το 50% του συνολικού μήκους του αγώνα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να δούμε σε αρκετούς αγώνες διάφορες στρατηγικές από τις ομάδες, γεγονός που είχε αντίκτυπο στον ανταγωνισμό. Τελος, αλλαγή υπάρχει και στο σύστημα DRS, το οποίο φέτος θα μπορούν να ενεργοποιούν οι οδηγοί αν βρίσκονται ένα δευτερόλεπτα πίσω από το προπορευόμενο αυτοκίνητο, και όχι δύο όπως πέρσι.

 

Σήμερα, Παρασκευή, το πρόγραμμα για τους πρωταγωνιστές του DTM περιέλαμβανε τα πρώτα ελέυθερα δοκιμαστικά πριν τον αγώνα του Σαββάτου. Ένα από τα στοιχεία που επηρέασαν τις επιδόσεις των οδηγών, ήταν ο άστατος καιρός. Από νωρίς το πρωί η βροχή έκανε την εμφάνιση της με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα να κάνουν αποκλειστικά χρήση βρόχινων ελαστικών. Βέβαια, το σημαντικότερο είναι ότι σήμερα μπορεί να βρέχει, αλλά αύριο η πρόγνωση του καιρού αναφέρει ότι ο καιρός θα είναι αίθριος, σε αντίθεση με την Κυριακή που αναμένονται βροχοπτώσεις. Στα σημερινά ελεύθερα δοκιμαστικά, ο Εdoardo Mortata με το Αudi RS5 ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός της ημέρας, ακολουθούμενος από ακόμα ένα Audi και συγκεκριμένα με τον πολύπειρο Mattias Ekstrom στα πηδάλια. Ο Robert Wickens με την Mercedes C-Class ακολούθησε, ενώ ο περσινός Πρωταθλητής Marco Wittman ήταν ο ταχύτερος οδηγός με BMW M4. Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι σήμερα οι κερκίδες ήταν άδειες στην πίστα, κάτι που αναμένεται να αλλάξει αύριο και σίγουρα την Κυριακή.

 

Βέβαια, μόλις ολοκλήρωσαν οι πρωταγωνιστές του DTM τα ελεύθερα δοκιμαστικά, σειρά πήραν αυτοί του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rallycross. Ο αγώνας του Hockenheim αποτελεί το δεύτρο γύρο του θεσμού, με τον Σουηδό Johan Kristofersson να μετράει ήδη μία νίκη την οποία και σημείωσε στον πρώτο αγώνα της χρονιάς στην Πορτογαλία. Το πρόγραμμα σήμερα περιελάμβανε τα δύο πρώτα από τα τέσσερα συνολικά heat (αναμετρήσεις) από τα οποία και θα προκύψουν οι 12 ταχύτεροι συνδυασμοί που θα προκριθούν στους ημιτελικούς. Εκεί, κυριάρχησε το θέαμα που ξεσήκωσε και ενθουσίασε τους Γερμανούς θεατές! Συναγωνισμός, κόντρα, χτυπήματα και ουσιαστικά ότι έχουμε συνηθίσει σε όλους τους αγώνες του θεσμού, κέρδισαν το γερμανικό κοινό που αποθέωσε τους οδηγούς του Π.Π.Rallycross. Πρωταγωνιστές στις δύο πρώτες αναμετρήσεις και ουσιαστικά αυτοί που μέχρι τώρα έχουν συγκεντρώσει τους περισσότερους βαθμούς είναι οι Liam Doran και PetterSolberg, αμφότεροι με Citroen DS3, που φέτος είναι και ομόσταυλοι στην ίδια ομάδα με τα χρώματα της Monster! Μάλιστα, ο Νορβηγός περσινός  Πρωταθλητής αν δεν είχε μία έξοδο στην πρώτη αναμέτρηση μετά από επαφή με τους αντιπάλους του, θα μπορούσε να ήταν πρώτος με διαφορά.

 

Η αυριανή ημέρα έχει πλήρες αγωνιστικό πρόγραμμα! Οι πρωταγωνιστές του DTM θα ξεκινήσουν με τα χρονομετρημένα το πρωί για να βρεθούν στην γραμμή της αφετηρίας λίγη ώρα αργότερα για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Παράλληλα, οι πρωταγωνιστές του Rallycross θα ολοκληρώσουν τις αναμετρήσεις τους και ουσιαστικά θα ξεκαθαρίσουν οι δώδεκα οδηγοί που θα περάσουν στους ημιτελικούς. Μείνετε συντονισμένοι, λοιπόν, διότι το επόμενο διήμερο έχει έντονο αγωνιστικό ενδιαφέρον!_Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ