top icon
Αγώνες

Από το bucket του οδηγού με το Σωτήρη Ιερεμιάδη

Κυριακή των εκλογών σήμερα και επιτέλους βρήκα λίγο χρόνο μακριά από τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις να ξεκινήσω την προετοιμασία μου για το Rally Del Taro, στο οποίο συμμετέχουμε με τον Pietro και το αγαπημένο μας Fabia το επόμενο σαββατοκύριακο.

Ο Pietro ήταν αρκετά ευγενικός ώστε να μου στείλει κάποια onboards από πέρσι ώστε να δω τις ειδικές διαδρομές στις οποίες θα αγωνιστούμε. Ωραίος αγώνας, με αρκετά σβέλτα έως πατημένα κομμάτια, σπάνιο για Ιταλία. Ο καιρός φαίνεται άστατος και βροχερός δεδομένου ότι η Βόρεια Ιταλία κυρίως τις τελευταίες μέρες έχει υποστεί μεγάλες καταστροφές και δυστυχώς υπήρξαν και θύματα.
Όπως είναι γνωστό φέτος αγωνίζομαι με την Erreffe RallyTeam, η οποία εδρεύει νότια του Μιλάνου. Η ομάδα με την οποία αγωνίζεται κάποιος παίζει καθοριστικό ρόλο στην έκβαση όποιου αποτελέσματος και η Erreffe είναι κατά την άποψη μου μία από τις καλύτερες ομάδες που θα μπορούσε να κάποιος να αγωνιστεί.

Να ξεκινήσω από τους υπέροχους Tony & Agostino, ιδιοκτήτες τις ομάδας οι οποίοι παραδίδουν μαθήματα ευγένειας, ηθικής, καλοσύνης και επαγγελματισμού. Οι μηχανικοί της ομάδας, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ, τα αυτοκίνητα πάντοτε άριστα προετοιμασμένα, αν η Skoda Motorsport ζητάει μετά από κάθε αγώνα να γίνονται 10 εργασίες στα αυτοκίνητα, η Erreffe πραγματοποιεί 15. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, σε κάθε service οι μηχανικοί κυριολεκτικά λύνουν και ξαναδένουν τα αυτοκίνητα σε μόλις 45 λεπτά. Στο τέλος κάθε ειδικής διαδρομής υπάρχει μηχανικός της ομάδας ο οποίος μας περιμένει να ρωτήσει αν είναι όλα καλά και αν θέλουμε κάποια αλλαγή στο service ώστε να ενημερώσει να μας περιμένουν έτοιμοι πάντοτε με ότι χρειαστούμε ακόμα και αν αυτό αφορά το τι έχουμε όρεξη να φάμε για πρωινό – μεσημεριανό – βραδινό.

Πάμε λίγο πίσω στα βασικά όμως γιατί τα αυτοκίνητα της Erreffe δεν εγκαταλείπουν σχεδόν ποτέ από μηχανική βλάβη; Επειδή υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι είναι επαγγελματίες, νοιάζονται πραγματικά για το αποτέλεσμα, την εικόνα της ομάδας τους και σέβονται τα χρήματα τα δικά τους και των πελατών τους. Σε κάθε service γίνετε εξαέρωση των φρένων, έλεγχος των ηλεκτρικών κυκλωμάτων, ελέγχονται εξονυχιστικά όλα τα μηχανικά μέρη, ελέγχονται τα data των αυτοκινήτων για πιθανές καταγραφές σφαλμάτων και πολλά άλλα. Μετά από κάθε αγώνα τα αυτοκίνητα πραγματικά γίνονται βίδες, ελέγχονται κεντρικοί άξονες, κιβώτια ταχυτήτων, όλη η μετάδοση, κινητήρες, turbo, τα πάντα. Αν υπάρχει κάτι που πλησιάζει το κύκλο ζωής του δεν ελέγχεται καν, απλός αντικαθίσταται με καινούργιο. Δεν υπάρχει η λογική του: άστο, θα αντέξει, ξέρω εγώ, είναι καλύτερο έτσι, η Skoda Motorsport είναι υπερβολική, α αυτό κοστίζει και δεν θα το αλλάξουμε.

ieremiadis

Αυτό λέγεται επαγγελματισμός κάτι που με μεγάλη στεναχώρια βλέπω πως λείπει στην Ελλάδα μας. Δεν λειτουργεί μόνο η Erreffe έτσι, η Rally Sport Evolution που είχα τρέξει πέρσι στην Ιταλία με το 208 Rally 4 ήταν εξαιρετική, πιο μικρή ομάδα όμως με ακριβώς τις ίδιες αρχές, στην Ελλάδα; Το διάστημα που έκανα αγώνες εδώ με υποστήριζε η i-race, ο Σταύρος Νομικός, μόνο τα καλύτερα έχω να πω επαγγελματισμός και το πολυαγαπημένο μου Evoπάντα στην εντέλεια, δυστυχώς είχα και κάποιες κακές εμπειρίες με ομάδες στην Ελλάδα οι οποίες ήταν πολύ κατώτερες των απαιτήσεων και προσδοκιών…

Θα μου πείτε όμως όλο αυτό έρχεται με ένα κόστος.. Δεν είναι έτσι, τα χρήματα τα οποία χρεώνουν, η Erreffe, η RSEκαι η i-race είναι πολύ ανταγωνιστικά και εντός των πλαισίων της αγοράς. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν υπονοώ πως όποιος θέλει να αγωνιστεί πρέπει να τρέξει με μία από αυτές τις ομάδες αλλά ότι πρέπει να κάνει την έρευνα του και να επιλέξει με αυστηρά κριτήρια. Από την προσωπική μου εμπειρία και μόνο, αυτές οι 3 ομάδες είναι με διαφορά οι καλύτερες που έχω συνεργαστεί.
Καλή εκλογική Κυριακή σε όλους και όλες, ελπίζω να απολαύσετε και το Vlog μας από το Rallye Elba, θα επανέλθω μετά το Rally Del Taro. Πάντα με εκτίμηση Σωτήρης Ιερεμιάδης

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ