top icon
Eλληνικοί αγώνες

EKO-Racing Dirt Games: Επιστροφή στη δράση

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Crosscar – EKO Racing Dirt Games, επέστρεψε μετά την καλοκαιρινή ανάπαυλα στην πίστα «ΔΙΑΔΡΟΜΙΟ», χαρίζοντας πλούσιο θέαμα και συγκινήσεις σε όσους αποφάσισαν να παρακολουθήσουν από κοντά τον αγώνα.

Ο δεύτερος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Crosscar – EKO Racing Dirt Games, ολοκληρώθηκε λίγο νωρίτερα το μεσημέρι της Κυριακής 17 Οκτωβρίου, με τους πρωταγωνιστές σε crosscar αλλά και αυτοκίνητα να χαρίζουν όμορφο θέαμα σε όσους βρέθηκαν στην πίστα «ΔΙΑΔΡΟΜΙΟ».

Με σύμμαχο τις καιρικές συνθήκες αλλά και την άρτια διοργάνωση της Αγωνιστικής Λέσχης Αυτοκινήτου Κορινθίας, οι 19 συμμετέχοντες που πέρασαν με επιτυχία τον διοικητικό και τεχνικό έλεγχο (Νο3 Λάμπρος Αθανασούλας, Νο6 Θεόδωρος Μυλωνάκος, Νο31 Αθανάσιος Κατσάς, δεν εκκίνησαν) απόλαυσαν τον αγώνα σε μία καινούργια διαδρομή 1.780 μέτρων που είχε σχεδιαστεί από την οργανωτική επιτροπή.

Στο αγωνιστικό κομμάτι για ακόμη μία φορά έγινε αισθητό γιατί ο θεσμός του Π.Π. Crosscar – EKO Racing Dirt Games έχει αγαπηθεί τόσο από τους αγωνιζόμενους όσο και από τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού όλα αυτά τα χρόνια. Στον δεύτερο γύρο του θεσμού είδαμε αλλαγές στους πρωταγωνιστές, με νέα ονόματα που τα προηγούμενα χρόνια αγωνιζόταν στις μικρότερες κατηγορίες να εισέρχονται δυναμικά στον ήδη υπάρχοντα ισχυρό ανταγωνισμό.

Ο λόγος για τον Κωνσταντίνο Τακιδέλλη (Yacar Sport), ο οποίος σε ηλικία 18 ετών κατέκτησε την πρώτη του νίκη στον θεσμό στην κατηγορία των 600 κ.εκ., κερδίζοντας ταυτόχρονα και στην κατηγορία των ιδιωτών. Ο Κωνσταντίνος ο οποίος τα προηγούμενα έτη αγωνιζόταν στην κατηγορία Junior “μεταπήδησε” στην κατηγορία των 600 κ.εκ., με στόχο να πρωταγωνιστήσει.

Η επιλογή του δικαιώθηκε, καθώς με το καλημέρα επικράτησε του ανταγωνισμού σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στα τρία από τα τέσσερα περάσματα του, ενώ πέτυχε και τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας (1:27.598). Με την νίκη του αυτή καρπώθηκε τους πολύτιμους βαθμούς για την συνέχεια στην κούρσα του πρωταθλήματος.

Στην δεύτερη θέση γενικής αλλά και στην δεύτερη θέση στους ιδιώτες, τερμάτισε ο Γιάννης Ρέγγος (Kosvar 600), ο οποίος προσπάθησε να πιέσει σε όλη την διάρκεια του αγώνα, σημειώνοντας αξιόλογος χρόνους και έδειξε σταθερότητα σε όλα του τα περάσματα.

Το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσε ο πατέρας του νικητή, Μιχάλης Τακιδέλλης (Yacar Sport), ο οποίος πάλεψε για την επιτυχία του αυτή καθώς ο Γεώργιος Δημούσης (Semog Trophy), ο οποίος τερμάτισε στην τέταρτη θέση τον απειλούσε σε όλη την διάρκεια του αγώνα με την τελική του διαφορά να είναι μικρότερη του μισού δευτερολέπτου.

Στην πέμπτη θέση βρέθηκε ένα από τα φαβορί για την επικράτηση της σημερινής νίκης ο Σπύρος Ράπτης (Planet Kart Cro Kamikaz K3). Ο Σπύρος δεν κατάφερε να κινηθεί στον ρυθμό των πρώτων και αρκέστηκε σε κάποιους καλούς χρόνους. Στην έκτη θέση ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Μιχάλης Δημούσης (Semog Trophy), ο οποίος ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία των ιδιωτών.

Ο Παναγιώτης Παπαδογεωργός (Semog Bravo), τερμάτισε στην έβδομη θέση, με τον πρωταθλητή του 2020 στην κατηγορία 600 κ. εκ. Νώντα Καρανικόλα, να αντιμετωπίζει προβλήματα με τον κινητήρα του Labase RX-01 και να τερματίζει στην όγδοη θέση.

Στην ένατη θέση βρέθηκε ο Στέφανος Ρέλλας (Semog Bravo), με τα αδέρφια Γιώργος και Κατερίνα Μπράτσου (Speedcar Xtrem) τα οποία συμμετέχουν για πρώτη φορά στον θεσμό του Π.Π. Crosscar – EKO Racing Dirt Games, να ολοκληρώνουν τον αγώνα στην δέκατη και ενδέκατη θέση αντίστοιχα.

Στην κατηγορία Open, η οποία είχε μόνο δύο συμμετοχές, νικητής αναδείχθηκε ο Βασίλης Πετρόπουλος (SR 750), ο οποίος σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στα τέσσερα περάσματα του, επικρατώντας του Αριστείδη Τσάτσαρη (Speedcar 2). Χαρακτηριστικό της μεγάλης διαφοράς των δύο αγωνιζόμενων, ήταν πως παρά την ποινή των τριάντα δευτερολέπτων που δέχθηκε ο Πετρόπουλος από τους αγωνοδίκες, κατάφερε και κράτησε την θέση που του χάρισε την νίκη.

Στην κατηγορία Junior, ο μοναδικός αγωνιζόμενης αυτής, Αχιλλέας Χριστοδούλου (Labase RX-01) συνέχισε την εκμάθηση και την απόκτηση νέων εμπειριών στον θεσμό.

Εκτός όμως από τα crosscar, στον δεύτερο γύρο του Π.Π. Crosscar – EKO Racing Dirt Games, έλαβαν μέρος και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Νικητής στα 2000 και άνω κ.εκ. αναδείχθηκε ο Βασίλης Μπατής (Mitsubishi Lancer EVO IX), με τον Κωνσταντίνο Καλδή να επικρατεί στα 1601-2000 κ.εκ.. Στα 1401-1600 κ.εκ. η Μαριαλένα Παυλή (Hyundai Accent) στην πρώτη της εμφάνιση σε αγώνες αυτοκινήτου σημείωσε την νίκη, με τον Θοδωρή Εγγλέζο (Toyota Yaris 3Dooor) να επικρατεί στα έως 1400 κ.εκ.

Μετά το τέλος του αγώνα και σε πολύ όμορφο κλίμα έλαβε χώρα η απονομή στους νικητές. Εκτός από τα έπαθλα των νικητών στην εκάστοτε κατηγορία, ένα σημαντικό τιμητικό έπαθλο στην μνήμη της Αριάδνης Γερασιμίδου, δόθηκε από τους διοργανωτές στην ταχύτερη γυναίκα οδηγό του αγώνα. Το έπαθλο αυτό κατέκτησε η Μαριαλένα Παυλή (Hyundai Accent).

Οι πρωταγωνιστές του Π.Π. Crosscar – EKO Racing Dirt Games έδωσαν ραντεβού στην πίστα «ΙΑΒΕΡΗΣ PARK», όπου στις 6 – 7 Νοεμβρίου θα διεξαχθεί ο τρίτος γύρος θεσμού.

Στο παρακάτω αρχείο μπορείτε να βρείτε τα αποτελέσματα του δεύτερου γύρου του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Crosscar – EKO Racing Dirt Games.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: DIRTGAMES, 4Τροχοί

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Σε συνέχεια της αναγγελίας του Πρωθυπουργού, πιστεύετε πως η πώληση μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το 2030...

    Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ