top icon
Αγώνες

F1: Η Pirelli γνωρίζει τι αλλαγές πρέπει να κάνει

Η Pirelli ανέφερε ότι το διήμερο τεστ που πραγματοποίησε με τα μονοθέσια όλων των ομάδων, της έδωσε μια αρκετά σαφή εικόνα για τις αλλαγές που πρέπει να κάνει στα ελαστικά της.

Η Pirelli ανέφερε ότι το διήμερο τεστ που πραγματοποίησε με τα μονοθέσια όλων των ομάδων, της έδωσε μια αρκετά σαφή εικόνα για τις αλλαγές που πρέπει να κάνει στα ελαστικά της.
 
Τα ιταλικά ελαστικά, που θα χρησιμοποιούνται στη Formula 1 (και στο GP2) το 2011, είχαν θετική αποδοχή από τις ομάδες και τους οδηγούς που ήρθαν για πρώτη φορά σε επαφή μαζί τους στο διήμερο τεστ του Αμπού Ντάμπι.
 
Σύμφωνα με τον διευθυντή έρευνας και εξέλιξης ελαστικών της Pirelli, Maurizio Boiocchi, το προϊόν της ιταλικής εταιρίας χρειάζεται μονάχα μικρές τροποποιήσεις: «Όλες οι ομάδες έδωσαν κοινές απόψεις, τις οποίες θα αναλύσουμε την επόμενη εβδομάδα, για να βελτιώσουμε το ελαστικό, το οποίο είναι, στο μυαλό μου, ήδη αρκετά καλό. Είμαστε ευχαριστημένοι από την απόδοση, ειδικά αν λάβουμε υπ’ όψη ότι στις 19 Αυγούστου κάναμε τις πρώτες δοκιμές μας στο Mugello και τρεις μήνες αργότερα κάναμε δοκιμές με 12 ομάδες. Όλα όσα κάναμε στις προσομοιώσεις και σε υπολογιστικά μοντέλα μας βοήθησαν πολύ και με βάση αυτά, και τη δουλειά με την Toyota, εξελίξαμε τις λύσεις που χρησιμοποιήσαμε κατά τη διάρκεια του τεστ».
 
«Έχουμε κάποιες περαιτέρω ρυθμίσεις να κάνουμε στις γόμες και να επαναπροσδιορίσουμε την ακαμψία του ελαστικού εμπρός και πίσω, για να βελτιώσουμε τα χαρακτηριστικά ακόμα περισσότερο, αλλά ήταν δυο φανταστικές ημέρες. Η συσχέτιση μεταξύ της Toyota TF109 με την οποία κάναμε τις δοκιμές μας και του τι συνέβη στο Αμπού Ντάμπι, είναι εντυπωσιακή. Ήταν πολύ κοντά».
 
«Σχεδιάζουμε τα ελαστικά για τα μονοθέσια του 2011, για τα οποία οι κανονισμοί θα αλλάξουν και θα υπάρχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά παραγωγής αρνητικής άντωσης, με το μονό διαχύτη στο πίσω μέρος του οχήματος. Υπάρχουν πολλές διαφορές και εξελίσσουμε τα ελαστικά με βάση τις μελλοντικές ανάγκες. Το τεστ ήταν για να ελέγξουμε αυτό που έχουμε. Να ελέγξουμε τα ελαστικά με επίπεδα απόδοσης που είναι πολύ διαφορετικά σε σύγκριση με την Toyota του 2009. Η αρνητική άντωση, η αεροδυναμική και οι χρόνοι στο γύρο είναι εντελώς διαφορετικοί. Επιτύχαμε μια πολύ κοντινή συσχέτιση μεταξύ των δυο πραγμάτων και αυτό που χρειαζόμαστε τώρα να κάνουμε είναι εντελώς ξεκάθαρο, από αυτό το διήμερο τεστ», κατέληξε ο Boiocchi.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ