top icon
Αγώνες

F1: Η Toyota τερματίζει τη συνεργασία με την HRT

Tα σχέδια της HRT να εξασφαλίσει την τεχνική συνεργασία της Toyota απέτυχαν, αφού η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε ότι διακόπτει οποιαδήποτε σχέση με την ισπανική ομάδα.

Tα σχέδια της HRT να εξασφαλίσει την τεχνική συνεργασία της Toyota απέτυχαν, αφού η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε ότι διακόπτει οποιαδήποτε σχέση με την ισπανική ομάδα, η οποία δεν της έχει καταβάλει τα οφειλόμενα…
 
Η HRT διαπραγματευόταν με την Τoyota από τις αρχές του καλοκαιριού να χρησιμοποιήσει μια προσαρμοσμένη έκδοση του μονοθεσίου που είχε προετοιμάσει η ιαπωνική εταιρία για φέτος, καθώς και μερικές από τις εγκαταστάσεις στο εργοστάσιο της Κολωνίας. Η Toyota θα εξέλισσε την TF110 για να πληροί τους κανονισμούς του 2011 και να είναι συμβατή με τον κινητήρα της Cosworth και το κιβώτιο της Williams (το οποίο σύμφωνα με τις πληροφορίες, η βρετανική ομάδα παρέχει στην HRT έναντι 1,5 εκατομμυρίου ευρώ το χρόνο) και η ισπανική ομάδα θα αγωνιζόταν με αυτό του χρόνου.
 
Ωστόσο, η Toyota ανακοίνωσε ότι διακόπτει οποιαδήποτε συνεργασία της με την HRT, προσθέτοντας ότι δεν πρόκειται να αλλάξει τη στάση της αυτή στο μέλλον. Η Toyota περίμενε την πρώτη δόση πληρωμής από την HRT (ύψους 6-10 εκατομμυρίων ευρώ σύμφωνα με τις πληροφορίες) μέχρι τη Δευτέρα, ωστόσο δεν έλαβε τίποτα. Στην ανακοίνωση, η Toyota ανέφερε ότι θα κυνηγήσει όλες τις διαθέσιμες οδούς για να βρει μια ικανοποιητική κατάληξη στο ζήτημα…
 
Η Toyota ξεκαθάρισε ότι συνεχίζει να είναι ιδιοκτήτρια του συνόλου των πνευματικών δικαιωμάτων του μονοθεσίου που έχει δημιουργήσει και ότι είναι απόλυτα ελεύθερη να συνεργαστεί με οποιοδήποτε άλλο πελάτη είναι πρόθυμος να την προσεγγίσει, παρέχοντας μηχανολογικές υπηρεσίες.
 
Η HRT σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι έμεινε έκπληκτη από την απόφαση της Toyota και θα αναζητήσει περαιτέρω διευκρινήσεις για τους λόγους τερματισμού της συνεργασίας. Ο τεχνικός σύμβουλος της Hispania, Geoff Willis, δήλωσε ότι δεν πρόκειται να σχολιάσει την κατάσταση πριν δοθούν εξηγήσεις από τον διευθυντή της ομάδας, Colin Kolles και τον ιδιοκτήτη της, Jose Ramon Carabante…
 
H HRT αγωνίστηκε φέτος με το μονοθέσιο που σχεδίασε και κατασκεύασε (αλλά δεν πρόλαβε να εξελίξει) η Dallara, με την οποία η συνεργασία διακόπηκε στα τέλη Μαΐου, γεγονός που πυροδότησε την προσέγγιση της Toyota, η οποία επίσης έκλεισε την πόρτα της τώρα. Πηγές εντός της ομάδας αναφέρουν ότι οι πιθανότητες της Hispania να βρεθεί στο εναρκτήριο Grand Prix της σεζόν του 2011 (στο Μπαχρέιν , 13/3) είναι 50-50…
 
Μια από τις λύσεις που ενδέχεται να ακολουθήσει η HRT, είναι να προσαρμόσει το φετινό της μονοθέσιο στους τεχνικούς κανονισμούς του 2011 (που, μεταξύ άλλων αλλαγών, απαγορεύουν τους διαχύτες δυο επιπέδων) για τους πρώτους αγώνες της σεζόν, έχοντας βρει εναλλακτική λύση στο μεταξύ.
 
Οι διαθέσιμοι Κατασκευαστές που μπορούν να βοηθήσουν την HRT αυτή τη στιγμή είναι η ισπανική Epsilon Euskadi, η Lola, η ιαπωνική Dome, η αμερικάνικη Swift και ίσως και άλλες. Θα είναι αρκετά δύσκολο -έως ακατόρθωτο- για την HRT να προετοιμαστεί κατάλληλα για να δημιουργήσει το δικό της μονοθέσιο ενόψει του 2011.
Φ.Λ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ