Αγώνες Formula 1

F1: Νέες πληροφορίες για το φετινό πρόγραμμα παρέχει ο Ross Brawn

Ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της F1, Ross Brawn μίλησε για το φετινό πρόγραμμα, δίνοντας το στίγμα για σημαντικές αλλαγές μέσα στη σεζόν.

Η Formula 1 έχει ήδη γνωστοποιήσει τους οχτώ πρώτους αγώνες της φετινής άκρως επηρεασμένης από τον κορωνοϊό χρονιάς, με την Αυστρία, την Ουγγαρία, την Αγγλία, την Ισπανία, το Βέλγιο και την Ιταλία να έχουν θέση σε αυτό το ευρωπαϊκό σκέλος.

Μέχρι τα τέλη Ιουνίου θα πρέπει να γνωρίζουμε και τους υπόλοιπους αγώνες, ενώ θεωρείται δεδομένο ότι το Μπαχρέιν και το Άμπου Ντάμπι θα ρίξουν την αυλαία του 2020.

Μιλώντας στο επίσημο site της Formula 1, ο Ross Brawn εξήγησε:

«Έχουμε ραγδαίες εξελίξεις αλλά έχουμε ακόμα χρόνο. Έχουμε διάφορες επιλογές στη διάθεσή μας και είμαστε βέβαιοι ότι το δεύτερο μέρος της σεζόν θα είναι τρομερό, αλλά δεν υπάρχει λόγος να προχωρήσουμε σε ανακοινώσεις ακόμα καθώς υπάρχουν ακόμα πράγματα που πρέπει να διευθετηθούν.

«Έχουμε ως στόχο την επέκταση του ευρωπαϊκού σκέλους της σεζόν κατά έναν ή δύο αγώνες, αν χρειαστεί. Πιστεύω πως το Μπαχρέιν και το Άμπου Ντάμπι θα φιλοξενήσουν τους τελευταίους αγώνες της σεζόν. Αυτό φτάνει τον αριθμό των αγώνων στους 10. Θα βρούμε τουλάχιστον πέντε με έξι αγώνες ενδιάμεσα.

«Καταλαβαίνουμε ότι οι μη-μόνιμες πίστες, όπως είναι το Μπακού και η Σιγκαπούρη, χρειάζεται να γνωρίζουν τι θα γίνει νωρίτερα. Έχουμε σκεφτεί κάθε πιθανή παράμετρο, και πιστεύω ότι θα έχουμε ένα καλό δεύτερο μισό στη χρονιά. Θα υπάρξουν αγώνες που δεν θα γίνουν φέτος, κάποιοι καινούριοι, αλλά συμβαίνουν πολλά αυτή τη στιγμή.»

Ακόμα κι η χρήση διαφορετικής χάραξης σε κάποια πίστα, όπως για παράδειγμα στο Σακχίρ, θα μπορούσε να γίνει καθαρά για λόγους θεάματος:

«Ένα από τα ωραία στοιχεία του Μπαχρέιν είναι ότι έχει διάφορες χαράξεις στην πίστα, οπότε θα μπορούσαμε να τρέξουμε σε δύο διαφορετικές εκδοχές της. Υπάρχει μία χάραξη με αρκετά οβάλ στοιχεία, κι όλες οι πιθανές χαράξεις έχουν την πιστοποίηση Grade 1 της FIA, οπότε έχουμε κι αυτήν την επιλογή.»

Παράλληλα, η FIA εξέδωσε μία σειρά οδηγιών προς τις ομάδες της Formula 1, και μέσα σε αυτές καλεί το σπορ να αλλάξει την διαδικασία που προηγείται των αγώνων, ώστε να μην υπάρξει συνωστισμός στο grid πριν την εκκίνηση του Grand Prix. Η σκέψη είναι, μάλιστα, ο γύρος σχηματισμού να ξεκινά από τα pits, και οι οδηγοί να παίρνουν θέση στο grid μόνοι τους, χωρίς την παρουσία των μηχανικών έξω.

Και συνεχίζει:

«Ο αριθμός των συναναστροφών μεταξύ των διάφορων ομάδων θα πρέπει να ελαχιστοποιηθεί για να μειωθούν οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού. Όπου δεν μπορεί να συμβεί αυτό, το social distancing θα πρέπει να τηρείται κατά γράμμα ή θα πρέπει να χρησιμοποιείται ο εξοπλισμός ατομικής προστασίας για την αποφυγή μετάδοσης του ιού.»

Είναι βέβαιο πως με την επιστροφή στην αγωνιστική δράση, η κατάσταση θα είναι τελείως διαφορετική, κάτι που έγινε αντιληπτό κι από το ιδιωτικό τεστ της Mercedes στο Silverstone.

Στις κάτωθι φωτογραφίες φαίνεται ο μηχανικός του Valtteri Bottas να φορά και «κάσκα» για την προστασία του μπροστά από τον ακάλυπτο οδηγό, ενώ στο γκαράζ της ομάδας φαίνονται κι οι διάφορες οδηγίες για την ασφάλεια των εργαζομένων.

Αυτή θα είναι η νέα κανονικότητα._Δ.Μ.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου