Η FIA προχώρησε σε νέες οδηγίες σχετικά με την απόδοση και τη λειτουργία των μονάδων ισχύος που προμηθεύουν οι κατασκευαστές της F1 στις υπόλοιπες ομάδες του grid.

Ήταν σύνηθες το φαινόμενο κατά την περυσινή σεζόν οι εργοστασιακές ομάδες, και πιο συγκεκριμένα η Mercedes και η Ferrari, να αυξάνουν την ιπποδύναμη των δικών τους κινητήρων με ειδικά modes, τα οποία δεν διέθεταν και στους πελάτες τους.

Ωστόσο, αυτό αντιβαίνει στο Παράρτημα 4 του σχετικού φακέλου που έχει κάθε ομάδα, βάσει του οποίου ορίζονται όλες οι παράμετροι σχετικά με την απόδοση και τη λειτουργία των κινητήρων τους.

Αυτό ήρθε να υπενθυμίσει με ντιρεκτίβα της η FIA, στην οποία αναφέρονται τα παρακάτω:

«Παρά το γεγονός ότι οι φάκελοι κάθε ομάδας είναι ακριβώς οι ίδιοι, φαίνεται πως κάποιες ομάδες λειτουργούσαν με διαφορετικό τρόπο από τις υπόλοιπες που προμηθεύονται κινητήρες από τον ίδιο κατασκευαστή. Για αυτόν τον λόγο, θεωρούμε πως όλες οι μονάδες ισχύος που προμηθεύονται από έναν κατασκευαστή θα πρέπει να είναι ίδιες, όχι μόνο σε ό,τι αφορά τον φάκελο κάθε ομάδας, αλλά και γιατί πιστεύουμε ότι θα πρέπει να λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο Έχοντας αυτό κατά νου, θέλουμε οι μονάδες ισχύος των ομάδων που προμηθεύονται από τον ίδιο κατασκευαστή: 

α) Να είναι ίδιες σε σχέση με τον φάκελο κάθε ομάδας.

Και σε περίπτωση που κάποια ομάδα μας ενημερώσει ότι έχουν απορρίψει κάτι από τα παρακάτω, θα πρέπει:

β) Να τρέχουν με το ίδιο λογισμικό και να είναι σε θέση να λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο.
γ) Να τρέχουν με τα ίδια καύσιμα και λιπαντικά.»._
Δ.Μ.

Πιστεύετε πως και στο φετινό Αυτοκίνητο της Χρονιάς, από τους 7 φιναλίστ, ένα από τα ηλεκτρικά Porsche Taycan & Tesla Model 3, θα μπορούσε να επικρατήσει του συμβατικού ανταγωνισμού (BMW 1 Series, Ford Puma, Peugeot 208, Renault Clio & Toyota Corolla);

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά