top icon
Αγώνες

F1: Στη Sauber ο James Key

Mια ημέρα έπειτα από την ανακοίνωση ότι ο James Key αφήνει τη θέση του τεχνικού διευθυντή στη Force India, ανακοινώθηκε o 38χρονος Βρετανός θα αποτελέσει τον καινούργιο τεχνικό διευθυντή της Sauber.

Mια ημέρα έπειτα από την ανακοίνωση ότι ο James Key αφήνει τη θέση του τεχνικού διευθυντή στη Force India, ανακοινώθηκε o 38χρονος Βρετανός θα αποτελέσει τον καινούργιο τεχνικό διευθυντή της Sauber. O Key θα αντικαταστήσει στην ελβετική ομάδα τον Willy Rampf, ο οποίος κατείχε αυτή τη θέση τα τελευταία 10 χρόνια και θα αποχωρήσει στο τέλος Απριλίου, προσχωρώντας στη Sauber λίγο νωρίτερα από αυτό.
 
Έπειτα από 12 χρόνια στην ομάδα του Silverstone (Jordan/Midland/Spyker/Force India), o Key πείστηκε από την ποιότητα των εγκαταστάσεων της Sauber στο Hinwil, οι οποίες αναβαθμίστηκαν σημαντικά, έπειτα από την τετραετία την οποία διένυσε υπό την ομπρέλα της BMW.
 
Bλέποντας τις εγκαταστάσεις, ο Key διαπίστωσε αμέσως τις δυνατότητες που θα μπορούσαν να ξετυλιχθούν μπροστά του, με την υπερσύγχρονη αεροδυναμική σήραγγα και τον υπερυπολογιστή Albert2.
 
Ο ιδιοκτήτης της Sauber, Peter Sauber, ότι παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο Key έχει εμπειρία μεγαλύτερη δεκαετίας στη Formula 1 και ότι το μονοθέσιο που διέθετε το 2009 η Force India αποτέλεσε αποκάλυψη. Επίσης ο Ελβετός τόνισε ότι ο Key προέρχεται από ιδιωτική ομάδα και γνωρίζει πως να λειτουργεί με περιορισμένο budget.
 
O Willy Rampf με τη σειρά του, αποκάλυψε ότι ήταν δική του επιλογή να αποχωρήσει από τη θέση του τεχνικού διευθυντή της ομάδας. Τον Απρίλιο, οι Rampf και Key θα διασφαλίσουν ότι η μετάβαση θα είναι ομαλή.
 
Ο Sauber δήλωσε ότι γνώριζε τις προθέσεις του Rampf εδώ και αρκετό καιρό και ότι σέβεται πλήρως την απόφασή του. Ο Rampf εργαζόταν ολόκληρη τη δεκαετία του ’80 στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης της BMW ώσπου το 1994, τον προσέλαβε ο Sauber ως αρχιμηχανικό. Το 1998 ο Rampf αποχώρησε προσωρινά για να εργαστεί στις δίτροχες προσπάθειες της BMW στο Dakar.
 
Το 1999 επέστρεψε στη Sauber, με ξεκάθαρο στόχο να αποτελέσει τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας. Το πρώτο του μονοθέσιο ήταν ουσιαστικά αυτό του 2001, με το οποίο η ομάδα σημείωσε την καλύτερη επίδοσή της (4η στο πρωτάθλημα κατασκευαστών), πέραν των χρόνων της BMW.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ