top icon
Αγώνες

GP Μαλαισίας – FP1/FP2: Προβάδισμα για τη Ferrari

Η Ferrari με τον Sebastian Vettel ήταν οι κυρίαρχοι στις πρώτες δύο διαδικασίες ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Μαλαισίας. 

Η πρωινή διαδικασία δεν προσφέρθηκε για συμπεράσματα. Η καταρρακτώδης βροχή που έπεσε στην Sepang ανάγκασε τους αγωνοδίκες να καθυστερήσουν την έναρξη του FP1, ενώ όταν αυτή τελικά ξεκίνησε, οι οδηγοί δεν ρίσκαραν, με τις Red Bull να πηγαίνουν ταχύτερα από όλους. Χαρακτηριστικό ήταν επίσης και το γεγονός ότι κανείς οδηγός δεν έκανε πάνω από 14 γύρους – ο μοναδικός που το έπραξε ήταν ο νέος οδηγός της Toro Rosso, Pierre Gasly.

Ωστόσο, οι στεγνές συνθήκες στο FP2 επέτρεψαν σε ομάδες κι οδηγούς να βρουν τα πατήματά τους στην πίστα, που έχει περαστεί με νέα άσφαλτο σε αρκετά σημεία της. Οι πρώτοι αναγνωριστικοί γύροι έγιναν με τη μαλακή γόμα, ώστε να αξιολογηθεί η κατάσταση της πίστας, που είχε προλάβει να στεγνώσει πλήρως.

Όταν οι οδηγοί άρχισαν να πιέζουν με τη μαλακή, οι Vettel και Raikkonen φάνηκαν να έχουν το πάνω χέρι, με τον Verstappen να «σπάει» το 1-2 των Ferrari. Αντίθετα, στη Mercedes δυσκολεύονταν αρκετά, με τους Bottas και Hamiltonνα κάνουν έκαστος από ένα λάθος, που τους έστειλε αμφότερους στην αμμοπαγίδα, χωρίς συνέπειες όμως στα μονοθέσια. Πιο πίσω, οι Force India έμοιαζαν να πατάνε καλά, όντας αμφότερες στη 10άδα, ενώ για ακόμα μία φορά ο Hulkenberg έδειχνε την πλήρη δυναμική της Renault.

Στα runs με την πολύ μαλακή γόμα, η κυριαρχία των Ferrari επιβεβαιώθηκε, με τις Red Bull πίσω τους και την Mercedes –φαινομενικά- τρίτη δύναμη. Το ίδιο έγινε και στην προσομοίωση αγώνα, που έγινε με την ίδια γόμα, αλλά με σαφώς μεγαλύτερο φορτίου καυσίμου. Βέβαια, δεν είναι λίγες οι φορές φέτος που η Παρασκευή δεν απεδείχθη πλήρως κατατοπιστική για την δυναμική των ομάδων, και με τη βροχή να αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της και μέσα στο Σ/Κ, όλα είναι ανοιχτά.

Βέβαια, σε αυτό συνηγόρησε και το γεγονός ότι η διαδικασία τερματίστηκε πρόωρα, μετά το τρομακτικό ατύχημα που είχε ο R. Grosjean, με σχεδόν 20 λεπτά να απομένουν. Περνώντας από τα κερμπ για την Στροφή 13, το πίσω δεξί ελαστικό του Γάλλου σκίστηκε, αφήνοντάς τον απλό επιβάτη στην VF17, που κατέληξε στις μπαριέρες. Ο ίδιος βγήκε αλώβητος από την πρόσκρουση, όμως το περίεργο δεν βρίσκεται σε αυτήν, αλλά στα αίτιά της. Σε replay φάνηκε ξεκάθαρα ότι το καπάκι της αποχέτευσης είχε σηκωθεί (πιθανότατα από τα περάσματα προηγούμενων οδηγών), κάτι που κρίνεται άκρως επικίνδυνο. Η κόκκινη σημαία διέκοψε προσωρινά το session, προτού αυτό ολοκληρωθεί νωρίτερα.

Η συνέχεια θα δοθεί αύριο στις 09:00 με το FP3 και στις 12:00 με τις κατατακτήριες από τη Sepang._Δ.Μ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ