top icon
Formula 1

GP Τουρκίας-FP3: O Pierre Gasly ταχύτερος

Σε βρεγμένη πίστα διεξήχθησαν οι τελευταίες ελεύθερες δοκιμές του GP Τουρκίας, με τον Gasly επικεφαλής, μπροστά από τις δύο Red Bull.

Οι οδηγοί που αντιμετώπισαν εχθές τα μεγαλύτερα προβλήματα υποστροφής βρίσκονταν σήμερα στις πρώτες θέσεις της τελικής περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Τουρκίας.

Ο Pierre Gasly, που εχθές είχε τόση υποστροφή που έλεγε ότι δεν έχει αρκετά μακριά χέρια για να την αντιμετωπίσει, κατάφερε να σημειώσει την ταχύτερη επίδοση του FP3, παρά το γεγονός ότι τα ελαστικά του ήταν τραυματισμένα από ένα τετ-α-κέ στα αρχικά στάδια της διαδικασίας.

Οι δύο οδηγοί της AlphaTauri ήταν οι πρώτοι που βγήκαν στην πίστα, με ελαστικά βροχής. Σύντομα, ο Lando Norris με τη McLaren δοκίμασε τα ενδιάμεσα ελαστικά, αναφέροντας ότι η πίστα ήταν αρκετά στεγνή για τη χρήση τους.

Το παράδειγμα του Βρετανού ακολούθησαν κι άλλοι οδηγοί, ωστόσο συγκεκριμένα σημεία της πίστας ήταν αρκετά βρεγμένα, καθώς λόγω των ανωφερειών και κατωφερειών κατακρατούνταν νερά.

Αποτέλεσμα ήταν οι Gasly, Leclerc, Mazepin και Russell να έχουν τετ-α-κέ, με την Williams του τελευταίου να παγιδεύεται στα χαλίκια, προκαλώντας κόκκινη σημαία. Η διαδικασία συνεχίστηκε κανονικά από εκεί και έπειτα, με όλους τους οδηγούς να χρησιμοποιούν ενδιάμεσα ελαστικά.

Οι χρόνοι κατέβαιναν συνεχώς, καθώς είχε σταματήσει να βρέχει. Μάλιστα, προς το τέλος της διαδικασίας, ο Leclerc πρότεινε στο pit wall της Ferrari να δοκιμάσει σλικ ελαστικά, αλλά η ομάδα αποφάσισε να μην πάρει το ρίσκο.

Οι δύο διεκδικητές του τίτλου, καθώς και ο Valtteri Bottas έκαναν τους λιγότερους γύρους, αποφασίζοντας να μη ρισκάσουν. Ο Max Verstappen έκανε μερικούς γύρους στο τέλος της διαδικασίας, όπου η πίστα είχε στεγνώσει αρκετά, για να σημειώσει το δεύτερο χρόνο, εμπρός από τον Sergio Perez, με την άλλη Red Bull.

Πίσω από τα αυστριακά μονοθέσια βρέθηκαν οι δύο Ferrari, οι οποίες έδειχναν δυνατές και στο βρεγμένο. Ο Leclerc αντιμετώπισε ένα πρόβλημα στο τέλος, καθώς προσπαθούσε να πραγματοποιήσει δοκιμαστική εκκίνηση με δεύτερη σχέση στο κιβώτιο (κάτι που οι οδηγοί κάνουν συχνά σε βρεγμένες συνθήκες για να μειώσουν την παραγόμενη ροπή), αλλά ο κινητήρας ενεργοποιούσε το σύστημα anti-stall, για να μη σβήσει. Εντέλει, ο Μονεγάσκος αναγκάστηκε να εκκινήσει με πρώτη.

Οι δύο… σαραντάρηδες του grid, Fernando Alonso και Kimi Raikkonen βρέθηκαν πίσω από τους οδηγούς της Ferrari στον πίνακα των χρόνων, εμπρός από τον μοναδικό οδηγό που έχει γεννηθεί μετά το 2000, τον Yuki Tsunoda, ο οποίος έφερε και τη δεύτερη AlphaTauri εντός της πρώτης δεκάδας.

Ο Bottas βρέθηκε στην 9η θέση έχοντας συμπληρώσει μόλις 8 γύρους, ενώ ο Lewis Hamilton κατετάγη 18ος, με μόνο 5 γύρους στο ενεργητικό του. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Esteban Ocon με τη δεύτερη Alpine.

Μια επικίνδυνη στιγμή αποφεύχθηκε στο pit lane, όταν η Alfa Romeo απελευθέρωσε τον Raikkonen στο διάβα του Mick Schumacher, αλλά ο Γερμανός πρόλαβε να φρενάρει εγκαίρως, αποφεύγοντας την επαφή._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ