top icon
Αγώνες

Red Bull-TAG Heuer το 2016

Έπειτα από την ανακοίνωση της επιστροφής της Renault στην F1, η Red Bull ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιεί τους γαλλικούς κινητήρες και για το 2016, υπό την ονομασία TAG-Heuer.

H Red Bull κατάφερε να αποσπάσει την εταιρεία TAG Heuer ως σπόνσορα από την McLaren. Η TAG είχε ξεκινήσει να συνεργάζεται με την McLaren το 1984, χρηματοδοτώντας (και ονομάζοντας) τους κινητήρες που σχεδίασε και κατασκεύασε η Porsche για λογαριασμό της βρετανικής ομάδας μεταξύ 1984 και 1987. Η TAG Heuer παρέμεινε σπόνσορας της McLaren έκτοτε, με τον διευθυντή της εταιρείας, Mansour Ojjeh να έχει αγοράσει μερίδιο στην ομάδα. Έπειτα από 32 χρόνια συνεργασίας, οι δρόμοι της McLaren και της TAG Heuer χωρίζουν και της τελευταίας το όνομα εμφανίζεται ξανά στα βιβλία της F1 ως κατασκευαστή κινητήρων.

Η Red Bull έκανε πλήρη κύκλο, έχοντας χτυπήσει την πόρτα όλων των κατασκευαστών κινητήρων της F1 και έχοντας λάβει αρνητική απάντηση. Έπειτα από τις αρχικές επαφές με την Mercedes, η Red Bull πίστευε ότι είχε εξασφαλίσει τους γερμανικούς κινητήρες για το 2016 και ξεκίνησε τη διαδικασία πρόωρης λύσης του συμβολαίου της με τη Renault. Ωστόσο το ΔΣ της Mercedes δεν ενέκρινε τη συνεργασία με τη Red Bull. H αυστριακή ομάδα στράφηκε προς τη Ferrari για να λάβει προσφορά περυσινών κινητήρων (την οποία εντέλει θα αξιοποιήσει η θυγατρική Toro Rosso) και έπειτα προς την Honda, για να βρεθεί αντιμέτωπη με το βέτο της McLaren. Εντέλει, η Red Bull αναγκάστηκε διαπραγματευτεί εκ νέου με την Renault για να χρησιμοποιήσει τους γαλλικούς V6 άλλη μια σεζόν, όπως δηλαδή προέβλεπε το αρχικό συμβόλαιο. Παράλληλα όμως, η Red Bull θα χάσει τη σημαντική οικονομική υποστήριξη από τους σπόνσορες που είχε φέρει η Renault, Infiniti και Total.

H Red Bull είχε στα σκαριά τη συμφωνία με την TAG-Heuer και είχε έρθει σε συμφωνία με τη Renault όπως επιβεβαίωναν (χωρίς να αναφέρουν ονόματα) οι ιθύνοντες της αυστριακής ομάδας το προηγούμενο σαββατοκύριακο στο Άμπου Ντάμπι. Η επίσημη ανακοίνωση όμως καθυστερούσε λόγω των τελικών διαπραγματεύσεων μεταξύ Bernie Ecclestone και Renault για την απόδοση ιστορικού μπόνους πληρωμών στη γαλλική ομάδα το οποίο απολαμβάνουν επίσης οι Ferrari, McLaren, Red Bull, Mercedes και Williams. Οι διαβουλεύσεις διήρκεσαν μέχρι το τέλος του σαββατοκύριακου στο Άμπου Ντάμπι, αλλά κατέληξαν ομαλά, με τη Renault να ανακοινώνει επίσημα την αγορά της Lotus.

H επίσημη ανακοίνωση της Red Bull αναφέρει επίσης ότι η Renault θα συνάψει τεχνική συνεργασία με την Ilmor -του Mario Illien- για να επιταχύνει την εξέλιξη του V6 της, παρά το γεγονός ότι είχε απορρίψει τη συμβολή του Ελβετού γκουρού των κινητήρων πριν από μερικούς μήνες.

Παράλληλα, η FIA ενέκρινε την παροχή κινητήρων εκδόσεως 2015 από τη Ferrari στην Toro Rosso ενόψει της επόμενης σεζόν._Φ.Λ. 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ