top icon
Αγώνες

GTI ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2014 (updated)

Ψηφίστε το GTI της Χρονιάς, συνοδηγήστε στα υποψήφια αυτοκίνητα και κερδίστε πλούσια δώρα!

Ψηφίστε το GTI της Χρονιάς, συνοδηγήστε στα υποψήφια αυτοκίνητα και κερδίστε πλούσια δώρα!


Ο αγαπημένος θεσμό
ς των αναγνωστών του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ επανέρχεται σε μια ξεχωριστή εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 23 Νοεμβρίου στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Όσοι παρευρεθούν στα GTI της Χρονιάς θα έχουν τη δυνατότητα να ψηφίσουν το αυτοκίνητο της επιλογής τους και, ύστερα από κλήρωση, να συνοδηγήσουν στα υποψήφια αυτοκίνητα αλλά και να κερδίσουν πλούσια δώρα, ενώ η συντακτική ομάδα του περιοδικού επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις που θα ανακοινωθούν την τελευταία στιγμή.

Aποθηκεύστε το δελτίο συμμετοχής στην επιφάνεια εργασίας σας και στη συνέχεια εκτυπώστε το. Επίσης, μπορείτε να το βρείτε και στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ που κυκλοφορεί από τις 31 Οκτωβρίου στα περίπτερα…

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ: GTI ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

ΤΟΠΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ

(41ο χλμ. ΕΟ Αθηνών-Κορίνθου / Εξοδος Πάχης-Μεγάρων)

ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014 / ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: 10.00

ΕΙΣΟΔΟΣ: ΕΛΕΥΘΕΡΗ


 

GTI ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ / ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ

Abarth 595 Competizione

Alfa Romeo MiTo QV

Alfa Romeo Giulietta QV

Audi S1

Ford Fiesta ST

Kia pro_ceed GT

Mini Cooper S

Peugeot 208 GTi

Renault Clio R.S.

Seat Leon 2.0 TDI FR DSG 184 PS

Seat Leon Cupra 280

Suzuki Swift Sport

VW Golf GTI

VW Golf GTD

 

 

GTI ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

ΤΑ 14 ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ

 

Abarth 595 Competizione

ΥΠΕΡ: Ευελιξία-Εκρηκτικότητα κινητήρα

ΚΑΤΑ: Κιβώτιο 5 σχέσεων

Κινητήρας: 1.4 Turbo

Ισχύς: 160 ίπποι/5.500 σ.α.λ.

Ροπή: 23,5 χλγμ./3.000 σ.α.λ.

0-100 χλμ./ώρα: 7,9 δλ.

0-400 μ./0-1.000 μ.: 15,9 δλ./28,9 δλ.

80-110 χλμ./ώρα με 3η/4η: 3,8 δλ./4,8 δλ.

120-140 χλμ./ώρα με 5η: 5,7 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 57,0 μ.

Τελική ταχύτητα: 210 χλμ./ώρα

 

Alfa Romeo MiTo QV TCT

ΥΠΕΡ: Σύστημα διεύθυνσης-Κυβισμός

ΚΑΤΑ: Απόκριση κιβωτίου

Κινητήρας: 1.4 Turbo

Ισχύς: 170 ίπποι/5.500 σ.α.λ.

Ροπή: 25,5 χλγμ./2.500 σ.α.λ.

0-100 χλμ./ώρα: 8,7 δλ.

0-400 μ./0-1.000 μ.: 16,3 δλ./29,8 δλ.

80-110 χλμ./ώρα με 3η/4η: 4,3 δλ./4,7 δλ.

120-140 χλμ./ώρα με 5η/6η: 4,5 δλ./5,7 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 58,7 μ.

Τελική ταχύτητα: 219 χλμ./ώρα

 

Alfa Romeo Giulietta QV TCT

ΥΠΕΡ: Οδική συμπεριφορά-Σύστημα διεύθυνσης

ΚΑΤΑ: Απόκριση κιβωτίου

Κινητήρας: 1.75 Turbo

Ισχύς: 240 ίπποι/5.750 σ.α.λ.

Ροπή: 34,6 χλγμ./2.000 σ.α.λ.

0-100 χλμ./ώρα: 6,5 δλ.

0-400 μ./0-1.000 μ.: 14,8 δλ./26,8 δλ.

80-110 χλμ./ώρα με 3η/4η: 2,8 δλ./3,9 δλ.

120-140 χλμ./ώρα με 5η/6η: 4,0 δλ./5,4 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 55,9 μ.

Τελική ταχύτητα: 244 χλμ./ώρα

 

Audi S1

ΥΠΕΡ: Επιδόσεις-Τετρακίνηση

ΚΑΤΑ: Κατανομή βάρους

Κινητήρας: 2.0 Turbo

Ισχύς: 231 ίπποι/6.000 σ.α.λ.

Ροπή: 37,7 χλγμ./1.600-3.000 σ.α.λ.

0-100 χλμ./ώρα: 6,1 δλ.

0-400 μ./0-1.000 μ.: 14,2 δλ./26,1 δλ.

80-110 χλμ./ώρα με 3η/4η: 2,6 δλ./3,2 δλ.

120-140 χλμ./ώρα με 5η/6η: 3,1 δλ./3,6 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 55,4 μ.

Τελική ταχύτητα: 250 χλμ./ώρα

 

Ford Fiesta ST

ΥΠΕΡ: Οδική συμπεριφορά-Επιδόσεις

ΚΑΤΑ: Άνεση ανάρτησης

Κινητήρας: 1.6 Turbo

Ισχύς: 182 ίπποι/5.700 σ.α.λ.

Ροπή: 24,5 χλγμ./1.600-5.000 σ.α.λ.

0-100 χλμ./ώρα: 7,2 δλ.

0-400 μ./0-1.000 μ.: 15,1 δλ./27,6 δλ.

80-110 χλμ./ώρα με 3η/4η: 3,2 δλ./4,0 δλ.

120-140 χλμ./ώρα με 5η/6η: 3,9 δλ./5,0 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 56,6 μ.

Τελική ταχύτητα: 220 χλμ./ώρα

 

Kia pro_ceed GT

ΥΠΕΡ: Εξοπλισμός-Τιμή

ΚΑΤΑ: Αίσθηση τιμονιού

Κινητήρας: 1.6 Turbo

Ισχύς: 204 ίπποι/6.000 σ.α.λ.

Ροπή: 27 χλγμ./1.750-4.500 σ.α.λ.

0-100 χλμ./ώρα: 7,7 δλ.

0-400 μ./0-1.000 μ.: 15,5 δλ./28,3 δλ.

80-110 χλμ./ώρα με 3η/4η: 3,5 δλ./4,5 δλ.

120-140 χλμ./ώρα με 5η/6η: 4,2 δλ./5,2 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 55,7 μ.

Τελική ταχύτητα: 230 χλμ./ώρα

 

Mini Cooper S Auto

ΥΠΕΡ: Επιδόσεις-Σύστημα διεύθυνσης

ΚΑΤΑ: Πιο ήπιος χαρακτήρας σε σχέση με το παρελθόν

Κινητήρας: 2.0 Turbo

Ισχύς: 192 ίπποι/4.700-6.000 σ.α.λ.

Ροπή: 28,5 (30,6 overboost)/1.250-4.750 σ.α.λ.

0-100 χλμ./ώρα: 6,6 δλ.

0-400 μ./0-1.000 μ.: 14,8 δλ./27,2 δλ.

80-110 χλμ./ώρα με 3η/4η: 3,2 δλ./4,1 δλ.

120-140 χλμ./ώρα με 5η/6η: 4,4 δλ./7,1 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 57,7 μ.

Τελική ταχύτητα: 233 χλμ./ώρα

 

Peugeot 208 GTi

ΥΠΕΡ: Κινητήρας-Ολοκληρωμένος χαρακτήρας

ΚΑΤΑ: Απουσία συστήματος προσομοίωσης διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης

Κινητήρας: 1.6 Turbo

Ισχύς: 200 ίπποι/6.800 σ.α.λ.

Ροπή: 28 χλγμ./1.700 σ.α.λ.

0-100 χλμ./ώρα: 6,9 δλ.

0-400 μ./0-1.000 μ.: 15,1 δλ./28,0 δλ.

80-110 χλμ./ώρα με 3η/4η: 3,4 δλ./4,3 δλ.

120-140 χλμ./ώρα με 5η/6η: 4,2 δλ./5,5 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 56,2 μ.

Τελική ταχύτητα: 230 χλμ./ώρα

 

Renault Clio R.S. 200

ΥΠΕΡ: Οδική συμπεριφορά-Θέση οδήγησης

ΚΑΤΑ: Απόκριση κιβωτίου

Κινητήρας: 1.6 Turbo

Ισχύς: 200 ίπποι/6.000 σ.α.λ.

Ροπή: 24,5 χλγμ./1.750 σ.α.λ.

0-100 χλμ./ώρα: 7,1 δλ.

0-400 μ./0-1.000 μ.: 15,1 δλ./27,8 δλ.

80-110 χλμ./ώρα με 3η/4η: 3,3 δλ./4,6 δλ.

120-140 χλμ./ώρα με 5η/6η: 4,9 δλ./6,8 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 56,4 μ.

Τελική ταχύτητα: 230 χλμ./ώρα

 

Seat Leon 2.0 TDI FR DSG

ΥΠΕΡ: Οικονομία-Πολυχρηστικότητα

ΚΑΤΑ: Εύρος λειτουργίας κινητήρα

Κινητήρας: 2.0 Turbo Diesel

Ισχύς: 184 ίπποι/4.000 σ.α.λ.

Ροπή: 38,7 χλγμ./1.750-3.000 σ.α.λ.

0-100 χλμ./ώρα: 7,5 δλ.

0-400 μ./0-1.000 μ.: 15,4 δλ./28,4 δλ.

80-110 χλμ./ώρα με 3η/4η: 3,9 δλ./4,3 δλ.

120-140 χλμ./ώρα με 5η/6η: 4,3 δλ./6,8 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 57,5 μ.

Τελική ταχύτητα: 228 χλμ./ώρα

 

Seat Leon Cupra 280

ΥΠΕΡ: Οδική συμπεριφορά-Επιδόσεις

ΚΑΤΑ: Διακριτική αισθητική

Κινητήρας: 2.0 Turbo

Ισχύς: 280 ίπποι/5.700-6.200 σ.α.λ.

Ροπή: 35,7 χλγμ./1.750-5.600 σ.α.λ.

0-100 χλμ./ώρα: 5,9 δλ.

0-400 μ./0-1.000 μ.: 14,2 δλ./25,3 δλ.

80-110 χλμ./ώρα με 3η/4η: 2,5 δλ./3,5 δλ.

120-140 χλμ./ώρα με 5η/6η: 3,4 δλ./4,2 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 56,5 μ.

Τελική ταχύτητα: 250 χλμ./ώρα

 

Suzuki Swift Sport

ΥΠΕΡ: Πολύστροφος κινητήρας-Κλιμάκωση κιβωτίου

ΚΑΤΑ: Επιδόσεις

Κινητήρας: 1.6

Ισχύς: 136 ίπποι/6.900 σ.α.λ.

Ροπή: 16,3 χλγμ./4.400 σ.α.λ.

0-100 χλμ./ώρα: 9,0 δλ.

0-400 μ./0-1.000 μ.: 16,3 δλ./30,5 δλ.

80-110 χλμ./ώρα με 3η/4η: 5,2 δλ./6,9 δλ.

120-140 χλμ./ώρα με 5η/6η: 9,2 δλ./12,2 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 57,2 μ.

Τελική ταχύτητα: 195 χλμ./ώρα

 

VW Golf GTI DSG

ΥΠΕΡ: Πολυδιάστατος χαρακτήρας-Οδική συμπεριφορά

ΚΑΤΑ: Αυτόματο kickdown και στη χειροκίνητη λειτουργία του DSG

Κινητήρας: 2.0 Turbo

Ισχύς: 220 ίπποι/4.500-6.200 σ.α.λ. (Performance: 230/4.700-6.200)

Ροπή: 35,7 χλγμ./1.500-4.400 σ.α.λ. (Performance: 35,7/1.500-4.600)

0-100 χλμ./ώρα: 6,4 δλ. (Performance: 6,3)

0-400 μ./0-1.000 μ.: 14,6 δλ./26,6 δλ. (Performance: 14,4/26,1)

80-110 χλμ./ώρα με 3η/4η: 3,0 δλ./4,1 δλ. (Performance: 2,9/3,8)

120-140 χλμ./ώρα με 5η/6η: 4,3 δλ./5,7 δλ. (Performance: 4,1/5,2)

120-0 χλμ./ώρα: 58,3 μ. (Performance: 56,0)

Τελική ταχύτητα: 244 χλμ./ώρα (Performance: 248)

 

VW Golf GTD

ΥΠΕΡ: Οικονομία καυσίμου-Ροπή

ΚΑΤΑ: Εύρος λειτουργίας κινητήρα

Κινητήρας: 2.0 Turbo Diesel

Ισχύς: 184 ίπποι/3.500 σ.α.λ.

Ροπή: 38,7 χλγμ./1.750-3.250 σ.α.λ.

0-100 χλμ./ώρα: 7,5 δλ.

0-400 μ./0-1.000 μ.: 15,4 δλ./28,4 δλ.

80-110 χλμ./ώρα με 3η/4η: 3,9 δλ./4,3 δλ.

120-140 χλμ./ώρα με 5η/6η: 4,3 δλ./6,8 δλ.

120-0 χλμ./ώρα: 57,5 μ.

Τελική ταχύτητα: 228 χλμ./ώρα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ