top icon
Αγώνες

To νέο Nissan GT-R LM Nismo

Προσθιοκίνητο, με τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός και τα πίσω ελαστικά του μικρότερα από τα εμπρός το αγωνιστικό πρωτότυπο GT-R LM Nismo ταράζει τα λιμνάζοντα νερά της Αυτοκίνησης.

Προσθιοκίνητο, με τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός και τα πίσω ελαστικά του μικρότερα από τα εμπρός το αγωνιστικό πρωτότυπο GT-R LM Nismo ταράζει τα λιμνάζοντα νερά της Αυτοκίνησης.

 

To πρωτότυπο των Ιαπώνων για την κατηγορία LMP1 των αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, που θα λάβει μέρος και στο 24ωρο Le Mans του 2015, επιχειρεί μια νέα επανάσταση στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου, καθώς εκτός της κίνησης που θα μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς ξαναφέρνει μπροστά τον κινητήρα για πρώτη φορά στις πίστες, ύστερα από 50 και πλέον χρόνια, αφήνοντας κατά μέρος την καθιερωμένη από τότε και μέχρι σήμερα επιλογή της τοποθέτησής του στο κέντρο.

Με τη λογική της μετακύλισης της καταπόνησης του αμαξώματος από το πίσω στο εμπρός μέρος πλέον, οι άνθρωποι της εταιρείας κατασκεύασαν ένα αγωνιστικό με τεχνικές προδιαγραφές που να μπορούν να ανταποκριθούν σε αυτό και οι οποίες να καταλήγουν στην περαιτέρω μεγιστοποίηση την πρόσφυσης. Πολλά βέβαια θα εξαρτηθούν από το βάρος και την καλή λειτουργία των συστημάτων ανάκτησης ενέργειας, σε σχέση με το ζητούμενο, αφού όλα τα τεχνικά δεδομένα θα είναι πλέον διαφορετικά.

 

Τα παραπάνω είναι μια επίσημη επιβεβαίωση των όσων προετοίμαζε η εταιρεία εδώ και πολλούς μήνες, ενώ το τρίλιτρο υβριδικό GT-R LM είχε ξεκινήσει δοκιμές στην Αριζόνα από το Νοέμβριο. Στη συνέχεια, έκανε και δοκιμές στην πίστα του Όστιν στο Τέξας. Το πρωτότυπο φορά ελαστικά της Michelin, φαρδύτερα εμπρός, 14 ιντσών εμπρός και εννέα πίσω.

 Aποθηκεύστε και εκτυπώστε την παρακάτω αφίσα (ανάλυση 1600 x 1100)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ