top icon
Αγώνες

1η Μέρα Αγνωρίσεων

Το 56ο Ράλλυ Ακρόπολις βρίσκεται σε εξέλιξη, με τους πρωταγωνιστές του WRC να πραγματοποιούν τις πρώτες τους αναγνωρίσεις στις ειδικές διαδρομές του αγώνα. Ανάμεσα τους και ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον Νίκο Ζακχαίο, ο οποίος και μας περιγράφει την πρώτη ημέρα δοκιμών.

Το 56ο Ράλλυ Ακρόπολις βρίσκεται σε εξέλιξη, με τους πρωταγωνιστές του WRC να πραγματοποιούν τις πρώτες τους αναγνωρίσεις στις ειδικές διαδρομές του αγώνα. Ανάμεσα τους και ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον Νίκο Ζακχαίο, ο οποίος και μας περιγράφει την πρώτη ημέρα δοκιμών.
 
«Το 56ο Ράλλυ Ακρόπολις είναι πλέον προ των πυλών. Η σημερινή πρώτη ημέρα αναγνωρίσεων μας έβαλε στο πνεύμα, αν και εχθές η πρώτη επαφή με το Skoda Fabia S2000 είχε φροντίσει να μας δώσει μία ακόμα καλύτερη γεύση αγώνα. Με δεδομένο το γεγονός ότι η οργανωτική επιτροπή καθορίζει το πρόγραμμα μας, και ουσιαστικά τη σειρά των αναγνωρίσεων από τις ε.δ., ξεκινήσαμε από το Λουτράκι έχοντας μπροστά μας έναν Γολγοθά πέντε ειδικών διαδρομών.
 
Η διαδικασία των αναγνωρίσεων είναι γνωστή. Έχοντας δικαίωμα για δύο περάσματα, στην πρώτη προσπάθεια αποκρυπτογραφούμε τη διαδρομή και την διατυπώνουμε στις σημειώσεις μας. Στο δεύτερο πέρασμα, ουσιαστικά τσεκάρουμε την ορθότητα των σημειώσεων μας και πραγματοποιούμε τις απαραίτητες διορθώσεις. Με αυτή τη λογική, η πρώτη μας επαφή με τα ακροπολικά χώματα έγινε στην ειδική Λουτράκι. Προσωπικά, τη θεωρώ μία από τις καλύτερες ειδικές του αγώνα, και όχι επειδή πρόκειται για την ιδιαίτερη πατρίδα μου. Οι επιφάνειες είναι εξαιρετικές, αν και σε κάποια σημεία γλιστράει λίγο. Βέβαια, η μορφή της δεν επιτρέπει να δημιουργηθούν διαφορές στους χρόνους των πληρωμάτων, αφού όλοι θα έχουν ένα καλό ρυθμό. Είναι πολύ ευχάριστη οδηγικά και το σημαντικότερο μπορείς να αγωνιστείς απερίσπαστος, αφού δεν αναμένεται τα αυτοκίνητα να βγάλουν προβλήματα.
 
Στη συνέχεια, βρεθήκαμε στη μεγαλύτερη ειδική του αγώνα, που δεν ήταν άλλη από τους Αγίους Θεωδόρους των 33 χιλιομέτρων. Την συγκεκριμένη ε.δ. τη θεωρώ από τις πιο δύσκολες και απαιτητικές του αγώνα. Οι εναλλαγές τόσο σε επίπεδο ταχύτητας όσο και επιφανειών, την καθιστούν ιδιαίτερα δύσκολη. Έχει κάποια σκληρά κομμάτια, με φυτευτές πέτρες, ενώ σε κάποια άλλα είναι γρήγορη και ευχάριστη οδηγικά. Οι εναλλαγές αυτές έχουν σαν αποτέλεσμα να είναι δύσκολη η εξεύρεση του ιδανικού ρυθμού, απαιτώντας από τον οδηγό να είναι συνέχεια σε εγρήγορση.
 
Τελειώνοντας από τα Γεράνεια, συνεχίσαμε προς τις νέες ειδικές διαδρομές στην περιοχή της Πελοποννήσου. Πρώτη μας επαφή με την Κλένεια, την οποία και είχαμε πρωτογνωρίσει –τουλάχιστον σε θεωρητικό επίπεδο, αφού δεν είχαμε λάβει μέρος- στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά και στο Ράλλυ Κορίνθου. Το πρώτο κομμάτι είναι πολύ ωραία οδηγικά, αν και γλιστράει πολύ. Στη συνέχεια, όταν ανηφορίζει ο δρόμος, το κομμάτι γίνεται αδιάφορο, τουλάχιστον μέχρι το σημείο όπου και φτάνεις στα πατημένα κομμάτια. Μετά από εκεί έχει ένα καινούργιο κομμάτι, το οποίο είναι αρκετά σκληρό και ίσως να χαλάσει μετά από τα περάσματα των αγωνιστικών. Από εκεί και πέρα, στα τελειώματα, έχεις μεγάλες ευθείες, οι οποίες θα ανέβασουν σημαντικά τη μέση ωριαία ταχύτητα της ειδικής. Βέβαια, ιδιαίτερα θετικό είναι το γεγονός ότι τερματίζει πάνω από τις αρχαίες Μυκήνες και οι οδηγοί από το εξωτερικό μπορούν να δουν από κοντά αυτό το υπέροχο τοπίο.
 
Η συνέχεια μας βρήκε στην ειδική Γυμνό, η οποία κατά τη γνώμη μου θα είναι και η πιο σκληρή του αγώνα. Στο δρόμο, υπάρχουν πολλές ελεύθερες πέτρες, τις οποίες πρέπει να προσέχεις συνέχεια να αποφεύγεις, αφού μπορούν να προκαλέσουν σημαντικά προβλήματα. Ακόμα και ένα κλατάρισμα, είναι ικανό να κρίνει πολλά στον αγώνα. Με μήκος 26 χιλιομέτρων, πιστεύω ότι όσοι αποφύγουν τα προβλήματα και στα δύο περάσματα, έχοντας ρισκάρει κινούμενοι γρήγορα, πιστεύω ότι θα έχουν και τον πρώτο λόγο για μία θέση στο βάθρο. Βέβαια, αυτό δεν είναι εύκολο, αφού η διαδρομή είναι όντως σκληρή. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι αυτό το ζήσαμε και εμείς, αφού η ανάρτηση του Impreza, με το οποίο και πραγματοποιούμε τις δοκιμέας, κάπου εκεί παρέδωσε το πνεύμα.
 
Αφού αντικαταστήσαμε το αυτοκίνητο μας, συνεχίσαμε για την ειδική Κεφαλάρι, η οποία είναι πάρα πολύ ωραία, σε όμορφο περιβάλλον και με εξαιρετικό χώμα, αν και ελέω του χώματος, αν δεν φυσάει τις ημέρες του αγώνα, είναι πολύ πιθανό να αντιμετωπίσουμε προβλήματα ορατότητας!
 
Η πρώτη μέρα του «μαραθώνιου» μας ολοκληρώθηκε στην Ιτέα, όπου και θα διανυκτερεύσουμε. Αύριο το πρωί θα δούμε από κοντά τους Βωξίτες και το Δροσοχώρι, για να συνεχίσουμε προς Θήβα, πριν ολοκληρώσουμε τις αναγνωρίσεις μας με την ειδική Χαρβάτι. Περισσότερα, λοιπόν, αύριο το βράδυ»!_Λάμπρος Αθανασούλας

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ