top icon
WRC

Andrea Adamo: Απογοητευμένος από τα προβλήματα της Hyundai στην Ελλάδα

Ο επικεφαλής της Hyundai Motorsport στο WRC, Andrea Adamo, εμφανίστηκε απογοητευμένος με τα προβλήματα της ομάδας του στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ παράλληλα παραδέχθηκε την ανωτερότητα των αυτοκινήτων της Toyota.

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις (δείτε φωτογραφίες με τον φακό των 4Τ) άφησε πικρή γεύση στη Hyundai και τον επικεφαλής της στο WRC, Andrea Adamo.

Μιλώντας στο motorsport.com , ο Ιταλός manager παρουσιάστηκε απογοητευμένος από τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν, για ακόμη έναν χωμάτινο αγώνα, στα Hyundai i20 Coupe WRC.

Ταυτόχρονα όμως, παραδέχθηκε πως τα Toyota Yaris WRC ήταν ταχύτερα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, τονίζοντας πως και οι καιρικές συνθήκες, αφού το οδόστρωμα ήταν πιο υγρό από όσο αναμενόταν, έπαιξαν το ρόλο τους.

Οι δηλώσεις του Andrea Adamo

Υπενθυμίζουμε πως από πλευράς Hyundai, οι Ott Tanak-Martin Jarveoja τερμάτισαν στη δεύτερη θέση. Όμως, οι Εσθονοί αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του i20 Coupe WRC την τελευταία ημέρα, ενώ στην τελευταία ειδική διαδρομή του Σαββάτου, έχασαν χρόνο επίσης από τεχνικό πρόβλημα.

Hyundai Acropolis

Νωρίτερα και συγκεκριμένα στο technical zone της Παρασκευής στο Λουτράκι, οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe αντιμετώπισαν σοβαρό πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης του δικού τους αυτοκινήτου, αφού έμειναν χωρίς υδραυλική υποβοήθηση.

Αυτό στοίχισε περισσότερα από 6 λεπτά, θέτοντας τους Βέλγους, οι οποίοι τελικά ολοκλήρωσαν στην 8η θέση, εκτός διεκδίκησης των θέσεων του βάθρου.

Το μοναδικό πλήρωμα της Hyundai που δεν αντιμετώπισε συγκεκριμένο πρόβλημα ήταν οι Dani Sordo-Candido Carrera, οι οποίοι τερμάτισαν στην 4η θέση.

Πάντως, τόσο ο Ισπανός όσο και ο Tanak, αναφέρθηκαν κατ’ επανάληψη στην ανάγκη βελτίωσης της οδηγησιμότητας του αυτοκινήτου, αφού δυσκολεύονταν να πιέσουν στο όριο.

Andrea Adamo

“Δε μπορώ να αρνηθώ πως είχαμε ένα απογοητευτικό Σαββατοκύριακο”, δήλωσε ο Andrea Adamo. “Δυστυχώς, έχουμε κατά καιρούς επανάληψη των ίδιων προβλημάτων, κάτι που με αναστατώνει. Πρέπει να πω ότι και τα τρία πληρώματα έκαναν εξαιρετική δουλειά, οπότε τα ευχαριστώ.

“Στη ζωή πρέπει να είσαι ειλικρινής, οπότε πρέπει να παραδεχθούμε πως αυτό το Σαββατοκύριακο, η Toyota ήταν πιο δυνατή από εμάς”.

Όσον αφορά στους παράγοντες που μπορεί να έπαιξαν ρόλο σε αυτό, ο Andrea Adamo εστίασε στην προετοιμασία της ομάδας, η οποία έγινε σε στεγνό οδόστρωμα με αυξημένη θερμοκρασία.

“Νομίζω πως (έπαιξε ρόλο) η προετοιμασία μας, αυτό δεν είναι δικαιολογία, αλλά όταν δεν κερδίζεις πρέπει να αναλύεις κάτι τέτοιο, αν θέλεις να βελτιωθείς”, ανέφερε ο Adamo.

“Προετοιμαστήκαμε για τον αγώνα σε συνθήκες που αναμέναμε, όμως στην πραγματικότητα αντιμετωπίσαμε κάτι πολύ διαφορετικό.

“Οι διαδρομές που έπρεπε να αντιμετωπίσουμε ήταν τελείως διαφορετικές. Σε καταστάσεις χαμηλής ταχύτητας και πρόσφυσης πάντοτε δυσκολευόμαστε και αυτό το ράλλυ δεν ήταν εξαίρεση”.

Thierry Neuville

Αν κάτι μένει στη Hyundai μετά από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, είναι η αυταπάρνηση που επέδειξαν για ακόμη μια φορά, οι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe.

Ο Βέλγος έχασε κάθε ελπίδα για καλό αποτέλεσμα το πρωί της Παρασκευής όμως δεν το έβαλε κάτω, ανεβαίνοντας στην 8η θέση Γενικής, ενώ είχε βρεθεί στην 26η.

“Τα δώσαμε όλα και παλεύαμε από την αρχή ως το τέλος”, δήλωσε ο Neuville.

“Δυστυχώς, δεν υπάρχει αποζημίωση για όλη αυτή τη δουλειά. Ο αγώνας τελείωσε με τα προβλήματα στην υδραυλική υποβοήθηση την Παρασκευή.

“Από τότε εστιάσαμε να κερδίσουμε θέσεις και να διασώσουμε ότι μπορούσαμε από τον αγώνα.

“Για να είμαι ειλικρινής, θεωρώ πως αξίζουμε περισσότερα από αυτό. Έχουμε δώσει τα πάντα, όμως δεν έχει εξελιχθεί όπως θα έπρεπε”.

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, οι Thierry Neuville και Martijn Wydaeghe συμμετείχαν στον ασφάλτινο ράλλυ de la Llana, όπου προφανώς ήταν ταχύτεροι όλων, στο πλαίσιο προετοιμασίας ενόψει του Ράλλυ Ισπανίας, 11ου γύρου του WRC, στις 15-17 Οκτωβρίου.

Photos: Hyundai Motorsport

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ