top icon
WRC

M-Sport Ford: Πιθανή η παρουσία τεσσάρων Puma Rally1 στο Μόντε Κάρλο

Εφόσον η συμμετοχή του Sebastien Loeb στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο επιβεβαιωθεί, μόνο απίθανο δεν είναι η M-Sport Ford να παραταχθεί με 4 Puma Rally1 στην πρεμιέρα της νέας, υβριδικής εποχής του WRC.

Αν και ο τελευταίος αγώνας της φετινής σεζόν (Ράλλυ Monza στις 18-21 Νοεμβρίου) δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί, τα βλέμματα είναι στραμμένα και στην έναρξη της επόμενης χρονιάς με το Ράλλυ Μόντε Κάρλο (20-23 Ιανουαρίου 2022).

Δημοσίευμα του DirtFish αναφέρει ότι εφόσον ο Sebastien Loeb, που πρόσφατα οδήγησε το Ford Puma Rally1 στο πλαίσιο δοκιμών, λάβει μέρος στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, τότε είναι πολύ πιθανό η M-Sport Ford να παραταχθεί στην έναρξη της νέας εποχής, με 4 Puma Rally1.

H πιθανή συμμετοχή του Loeb και τα δεδομένα ενόψει 2022

Αν και προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση για συνεργασία μεταξύ της M-Sport και Sebastien Loeb, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πολυνίκης του WRC είναι πιθανό να οδηγήσει για 3-4 αγώνες του Puma Rally1, κατά τη διάρκεια του 2022.

Για την πραγματοποίηση του εγχειρήματος, θεωρείται δεδομένη η παρουσία της Red Bull, η οποία αποτελεί επί σειρά ετών προσωπικό χορηγό του Loeb, γεγονός που αυξάνει τις πιθανότητες παρουσίας του Adrien Fourmaux με πλήρες πρόγραμμα στη βρετανική ομάδα, την επόμενη χρονιά.

Όσον αφορά στη σύνθεση της ομάδας του Malcolm Wilson για το 2022, δεδομένη είναι η παρουσία των Craig Breen και Paul Nagle, οι οποίοι έχουν υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας 2 ετών.

Αν και τα ονόματα των άλλων δύο οδηγών δεν έχουν ανακοινωθεί, πέραν του Fourmaux αυξημένες πιθανότητες να οδηγεί το Ford Puma Rally1 διατηρεί και ο Gus Greensmith, που φέτος ακολουθεί πλήρες πρόγραμμα με την M-Sport.

Sebastien Loeb 01

Σε αυτό το πλαίσιο, εφόσον ο Loeb μπει στην εξίσωση για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, μόνο απίθανο δεν είναι το ενδεχόμενο, να δούμε 4 Ford Puma Rally1 στην πρεμιέρα της νέας, υβριδικής εποχής του WRC.

Κατά το ρεπορτάζ του DirtFish, είναι πολύ πιθανό η M-Sport να συμμετάσχει με 4 Puma και στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς, που είναι το Ράλλυ Σουηδίας στις 25-27 Φεβρουαρίου, με ιδιώτη όμως οδηγό.

Άλλωστε, τόσο ο Richard Millener όσο και ο Malcolm Wilson, δεν έχουν κρύψει ότι η χρήση του Ford Puma Rally1 από ιδιώτες-πελάτες, είναι μέσα στους στόχους τους για την επόμενη χρονιά.

Επιπλέον, η M-Sport Ford βρίσκεται σε συζητήσεις με αρκετούς οδηγούς για τη διαμόρφωση της σύνθεσής της στο WRC 2, θεσμό ιδιαίτερης σημασίας αφού η πώληση των Ford Fiesta Rally2 MkII, είναι ζωτικής σημασίας για την οικονομική βιωσιμότητα της εταιρείας.

Μεταξύ των υποψήφιων να οδηγήσουν το αυτοκίνητο της M-Sport στη δεύτερη τη τάξει κατηγορία του WRC βρίσκονται οι Nikolay Gryazin, Jari Huttunen και Sami Pajari.

Ford Fiesta Rally2

Ο 24χρονος Ρώσος βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις για “μοιρασμένο” πρόγραμμα, ώστε να οδηγεί τόσο το Fiesta Rally2 όσο και το Puma Rally1, σε επιλεκτικούς αγώνες.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, οι δύο πλευρές δεν έχουν δώσει τα χέρια, με τον αριθμό των αγώνων του Gryazin με το Ford Puma Rally1 να παίζει σημαντικό ρόλο για την επίτευξη ή μη, της συμφωνίας.

Όσον αφορά στο Πρωταθλητή WRC 3, Jari Huttunen, ο Φινλανδός άφησε ερωτηματικά για το μέλλον του, όταν δήλωσε πως δε θα συμμετάσχει σε προγραμματισμένο αγώνα του WRC με την Hyundai, τονίζοντας πως θα ανακοινώσει σύντομα τα σχέδιά του .

Ξανά με βάση τις πληροφορίες μας, ο Huttunen δοκίμασε το Ford Fiesta Rally2 MkII στην Ισπανία, με προοπτική να είναι εκ των οδηγών της M-Sport στο WRC 2 την επόμενη χρονιά και πιθανώς, να κάνει ντεμπούτο φέτος στο Ράλλυ Monza.

Τέλος, ο Sami Pajari έγινε πρόσφατα ο νεότερος Παγκόσμιος Πρωταθλητής Νέων, αφού κατέκτησε τον τίτλο σε ηλικία 19 ετών.

Το “βραβείο” του νεαρού Φινλανδού για την επόμενη χρονιά, θα είναι είτε η συμμετοχή στο WRC 2 είτε στο WRC 3 (που από το 2022 περιλαμβάνει αυτοκίνητα Rally3) και θα αποφασιστεί μετά από την ολοκλήρωση και του FIA ERC, στα τέλη Νοεμβρίου.

Όπως καταλαβαίνετε, οι επόμενες ημέρες  μέχρι και την ολοκλήρωση του 2021, είναι κομβικές ώστε να μάθουμε τη σύνθεση της M-Sport Ford, στην πρώτη και τη δεύτερη κατηγορία του WRC για το 2022.

Photos: M-Sport Ford, Red Bull Content Pool

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ