top icon
WRC

O Malcolm Wilson για το Ford Puma Rally1

Με αφορμή την παρουσίαση του υβριδικού Ford Puma Rally1, ο Malcolm Wilson μίλησε για τις πρώτες του εντυπώσεις από το νέο αυτοκίνητο της M-Sport.

Η επίσημη παρουσίαση του Ford Puma Rally1 , που αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Ford και της M-Sport, κατά τη διάρκεια του Goodwood Festival of Speed, είναι το μεγάλο νέο στον χώρο του WRC τις τελευταίες ημέρες.

Με το πρώτο video να έχει ήδη κάνει τον γύρο του διαδικτύου, o Εκτελεστικός Διευθυντής και ιθύνων νους της M-Sport Ford, Malcolm Wilson, μίλησε στο DirtFish για τη νέα κατασκευή της ομάδας του και της Ford Performance

Ford Puma Rally1: Το 4ο διαφορετικό αυτοκίνητο της M-Sport στο WRC

Με τη συνεργασία της M-Sport και της Ford να έχει ξεκινήσει κατά το μακρινό 1997, που αποτέλεσε την πρώτη σεζόν των αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC, η σχέση των δύο εταιρειών έχει μακρά ιστορία.

Η αρχή έγινε με το Ford Escort WRC, ενώ το 1999, η σκυτάλη πέρασε στο Ford Focus WRC. Μάλιστα, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο παρουσιάστηκε με διαφοροποιημένο αμάξωμα το 2006, προτού δώσει τη θέση του στο Ford Fiesta WRC.

Το σουπερμίνι της Ford πήρε το βάπτισμα πυρός στην κορυφαία κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, ενώ υπήρξε και το αυτοκίνητο με το οποίο η M-Sport συμμετείχε στο θεσμό από το 2017 (με δύο τίτλους οδηγών και έναν Κατασκευαστών), έως σήμερα.

Από το 2022 μια νέα σελίδα ανοίγει, αφού το ντεμπούτο των υβριδικών αυτοκινήτων στο WRC για την M-Sport Ford, θα γίνει με ένα SUV, το Ford Puma Rally1.

Ford Puma Rally1 04

Οι δηλώσεις του Malcolm Wilson για το Ford Puma Rally 1

Πώς έχει κυλήσει η διαδικασία εξέλιξης του νέου αυτοκινήτου, σύμφωνα με τον καθ’ ύλην αρμόδιο, Malcolm Wilson;

Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε μεταφρασμένα, αποσπάσματα από όσα δήλωσε ο επιτυχημένος Βρετανός manager, στο DirtFish .

Όπως ανέφερε ο Wilson, η αρχή της δουλειάς έγινε τον Ιανουάριο του 2021, όταν η FIA είχε ολοκληρώσει τις δοκιμές ασφαλείας και πρόσκρουσης.

Το Ford Puma Rally1 είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο, με αρκετές διαφορές σε σύγκριση με το Ford Fiesta WRC.

“Δεν υπάρχουν τόσα αεροδυναμικά όσα στο αυτοκίνητο του 2017 και αρκετή από τη βασική δομή προέρχεται από την ιδιαίτερα επιτυχημένη κατηγορία Rally2”, σχολίασε ο Wilson.

“Έχουμε επιστρέψει στο χειροκίνητο κιβώτιο (σειριακό 5 σχέσεων), δεν έχουμε ενεργό κεντρικό διαφορικό, οπότε το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο απλό σε πολλά σημεία.

“Όμως μετά έχουμε το υβριδικό κομμάτι με όλη τη νέα τεχνολογία, που είναι κάτι καινούργιο για όλους”.

Ford Puma Rally1 02

Σχετικά με την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η ομάδα του, ώστε να εξελίξει ένα τόσο νέο αυτοκίνητο, ο Malcolm Wilson δήλωσε: “Πολλοί άνθρωποι βρίσκονται στην εταιρεία για αρκετό καιρό και διαθέτουν πολλή εμπειρία.

“Όμως πρέπει να πω ότι σε αυτό το project, είχαμε απίστευτη υποστήριξη από την Ford στις ΗΠΑ, στο κομμάτι του υβριδικού συστήματος και της τεχνολογίας και είχαμε απίστευτα πολλά διαθέσιμα μέσα, οπότε αυτό ελπίζω να μας φέρει σε πραγματικά ισχυρή θέση.

“Μπορούμε να πούμε ότι χωρίς αυτή τη στήριξη, δε θα είχαμε τόση αυτοπεποίθηση αυτή τη στιγμή”.

Αναφορικά με την εμπλοκή της Ford στο εγχείρημα εξέλιξης του Puma Rally1, ο Malcolm Wilson τόνισε: “Υπάρχει παντού. Από τη μοντελοποίηση, τις προσομοιώσεις, την πρόσβαση στο κινούμενο δάπεδο της αεροδυναμικής σήραγγας.

“Ήταν μεγάλο πλεονέκτημα για τους οδηγούς να έχουν ως βάση αναφοράς και τον προσομοιωτή, αφού αυτό επιταχύνει τη διαδικασία εξέλιξης”.

Φυσικά, το Ford Puma Rally1 έχει αρκετές διαφορές από τα προηγούμενα αυτοκίνητα που εξέλιξε η M-Sport.

“Πρόκειται για μεγάλη τεχνική πρόκληση για εμάς, επειδή είναι η πρώτη φορά που δε χρησιμοποιήσαμε αμάξωμα παραγωγής, αλλά σωληνωτό πλαίσιο”, τόνισε ο Βρετανός. “Αυτό δεν το είχαμε ξανακάνει οπότε είναι αρκετά μεγάλη πρόκληση, όμως έχουμε όλες τις εγκαταστάσεις και τα μέσα ώστε να κατασκευάσουμε μια δομή τέτοιου τύπου”.

Ο Malcolm Wilson, παραδέχθηκε πως δεν έχει οδηγήσει το αυτοκίνητο, το οποίο εμφανισιακά τον έχει εντυπωσιάσει, αφού το χαρακτήρισε το ωραιότερο που έχει βρεθεί στo Greystoke.

Ford Puma Rally1 07

Παράλληλα, αισθάνεται πολύ όμορφα που το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στο Goodwood.

Βέβαια, όπως παραδέχθηκε, πολλά στοιχεία του Ford Puma Rally1 παραμένουν “μυστικά” και δε φάνηκε διατεθειμένος να τα αποκαλύψει, γεγονός λογικό, αν σκεφτούμε πως βρισκόμαστε στο μέσο της εξέλιξης των αυτοκινήτων.

Τέλος, ο Βρετανός παρουσιάστηκε ανυπόμονος για την έναρξη της νέας σεζόν, με το Ράλλυ Μόντε Κάρλο στις 20-23 Ιανουαρίου 2022.

“Έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση μετά από όσα έχω δει και από όσα αναφέρονται από οδηγούς και στις αναφορές έπειτα από δοκιμές. Αισθάνομαι πως είμαστε σε καλή κατάσταση, σε καλή θέση, οπότε ανυπομονώ για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο”.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ