Η συμφωνία του Kris Meeke με την Citroen περιόρισε σημαντικά τις επιλογές του Tommi Makinen στην αναζήτηση πρώτου οδηγού για την Toyota.

Ο Tommi Makinen προσπάθησε να φέρει στην νεοσύστατη ομάδα της Toyota τον Kris Meeke προσφέροντας του μία θέση στο Yaris WRC από το 2017 και έπειτα, όταν η ιαπωνική ομάδα θα εμπλακεί επίσημα στο θεσμό. Όμως, ο Βρετανός οδηγός προτίμησε να παραμείνει στην ομάδα της Citroen, υπογράφοντας μάλιστα συμβόλαιο τριετούς διάρκειας. Με αυτόν τον τρόπο, ο Makinen βλέπει τις επιλογές του περιορίζονται αναφορικά με τους οδηγούς, αφού οι περισσότεροι από όσους αγωνίζονται σήμερα έχουν συμβόλαιο με τις ομάδες τους. Οι μοναδικοί που θα είναι σίγουρα ελεύθεροι το 2017, είναι οι Thierry Neuville και Mads Ostberg, οι οποίοι και θα έχουν δικαίωμα να διαπραγματευθούν με όποια ομάδα επιθυμούν. Οι δοκιμές του νέου Yaris WRC θα ξεκινήσουν την άνοιξη και το βάρος της εξέλιξης του αυτοκινήτου θα επωμιστεί τόσο ο ίδιος ο τέσσερις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, όσο και οι Μikko Hirvonen, Juho Hanninen.

Χωρίς να τρέφει αυταπάτες, ο Makinen γνωρίζει ότι οι επιλογές του σε επίπεδο κορυφαίων οδηγών είναι περιορισμένες. “Είναι αλήθεια ότι δεν υπάρχουν πολλοί κορυφαίοι οδηγοί που να μην δεσμεύονται με κάποιο συμβόλαιο, και ο Neuville ίσως να είναι ο μοναδικός. Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί από εδώ και πέρα. Τώρα πρέπει να δούμε την πλήρη εικόνα αναφορικά με τους οδηγούς και να αποφασίσουμε ποιος είναι ο στόχος μας. Τι ακριβώς θέλουμε από έναν έμπειρο οδηγό, αλλά και από έναν νεότερο ταλαντούχο. Χρειάζεται εμπειρία στην ομάδα, αλλά ίσως να είναι καλύτερα να επικεντρωθούμε περισσότερο στο μέλλον”. Βέβαια, ο Makinen δεν κατηγόρησε τον Meeke και υποστήριξε ότι καταλαβαίνει την επιλογή του: “Σίγουρα, θα θέλαμε να έχουμε τον Kris στην ομάδα μας. Όμως δεν τον κατηγορώ για την απόφαση που πήρε και καταλαβαίνω τον τρόπο σκέψης του. Εμείς ακόμα δεν έχουμε έτοιμο το αυτοκίνητο και οι πρώτες δοκιμές θα ξεκινήσουν τον Μάρτιο. Η Citroen του πρόσφερε ένα πρόγραμμα στο WRC για το 2016, αλλά παράλληλα και την εξέλιξη του αυτοκινήτου για το 2017. Σαν οδηγός κατανοώ απόλυτα την απόφαση του, και δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό”.

Όπως όλα δείχνουν, ο Makinen αναμένεται να εμπιστευτεί κάποιο νεαρό και ταλαντούχο οδηγό, ο οποίος θα θέλει να χτίσει την καριέρα του, παράλληλα με αυτή της ομάδας. Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε ότι επιθυμία της Toyota είναι να προωθήσει και ένα ταλέντο από την Ιαπωνία, με αποτέλεσμα στο αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια των δοκιμών να βρεθούν ο 21χρονος Daiki Arai, γιος του γνωστού Toshihiro Arai, και ο 22χρονος Takamoto Katsuta, γιος του εξι φορές Πρωταθλητή Ιαπωνίας, Norihiro Katsuta._Π.Τ.

Ποιο μοντέλο πιστεύετε ότι θα κατακτήσει φέτος τον τίτλο «Car of The Year 2020»;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά