top icon
Αγώνες

Ράλλυ Ακρόπολις: Αληθινά σενάρια!

Να έβγαινε εκτός μάχης ο Ogier από την πρώτη ειδική και προτού αυτή τελειώσει να συνέβαινε το ίδιο και με τους μισούς από τους ανταγωνιστές του στο WRC! Μα τι λέτε, αυτά δε γίνονται πουθενά, μόνο στο «Ακρόπολις»!

Να έβγαινε εκτός μάχης ο Ogier από την πρώτη ειδική και προτού αυτή τελειώσει να συνέβαινε το ίδιο και με τους… μισούς από τους ανταγωνιστές του στο WRC! Μα τι λέτε, αυτά δε γίνονται πουθενά, μόνο στο «Ακρόπολις»!
 
Ο Εθνικός μας Αγώνας έδειξε με το καλημέρα το σκληρό και συνάμα γοητευτικό χαρακτήρα του στους μεγάλους πρωταγωνιστές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, όπως έχει συμβεί δεκάδες φορές στο παρελθόν, όπου μεγάλα ονόματα που έρχονταν για τη νίκη στις ειδικές διαδρομές του, αλλά έφευγαν νωρίς χωρίς αυτήν. Αυτό έγινε και το 2013, με το φαβορί Sebastien Ogier να σταματά στο 22ο χλμ της πρώτης ειδικής διαδρομής Κινέτα-Πίσσια, με σπασμένο τον τροχό του VW Polo R WRC.

Ο Γάλλος που φέτος κυνηγά το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα θα ξεκινήσει τον αγώνα το Σάββατο υπό καθεστώς Rally 2. Ο Mads Ostberg έχασε πολύτιμο χρόνο, όταν επίσης έφυγε ο τροχός του. Στον αντίποδα, ο Μikko Hirvonen αντιμετώπισε προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης της DS3. Κάπως έτσι, οι μισοί από τους επίδοξους πρωταγωνιστές του «Ακρόπολις» απομακρύνθηκαν οριστικά από τους αρχικούς τους στόχους.
 
Εντελώς διαφορετικό ήταν το ξεκίνημα του αγώνα για τον Engeny Novikov, που στην πρώτη ειδική διαδρομή σημείωσε εντυπωσιακό χρόνο, παίρνοντας διαφορά 20,6 δευτερολέπτων από τον δεύτερο στη γενική κατάταξη Dani Sordo. Ο Evgeny Novikov σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και στη δεύτερη ειδική, ολοκληρώνοντας επικεφαλής την πρώτη ημέρα του ράλλυ με διαφορά 30,3 δλ. από τον Ισπανό. Ο Jari-Matti Latvala σημείωσε τον δεύτερο χρόνο στη συγκεκριμένη ειδική και παραμένει τρίτος στην προσωρινή γενική κατάταξη, μόλις 8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sordo.
 
Τι θα γίνει το Σάββατο; Ποιος ξέρει ή ποιος μπορεί πλέον να προβλέψει;
 
ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ
ΜΕΤΑ ΤΗ 2Η Ε.Δ.
1. NOVIKOV-MINOR Ford Fiesta RS WRC
2. SORDO-DEL BARRIO Citroen DS3 WRC +30.3
3. LATVALA-ANTILLA VW Polo R WRC +39.1
4. NEUVILLE-GILSOUL Ford Fiesta RS WRC +51.1
5. MIKKELSEN-MARKKULA VW Polo R WRC +1:14.6
6. AL ATTIYAH-BERNACCHINI Ford Fiesta RS WRC +1:32.9
7. PROKOP-ERNST Ford Fiesta RS WRC +2:34.3
8. AL QASSIMI-MARTIN Citroen DS3 WRC +3:22.4
9. OSTBERG-ANDERSSON Ford Fiesta RS WRC +3:30.1
10. KUBICA-BARAN Citroen DS3 RRC (WRC2) +4:17.3
 

TA
ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ
 
HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo
«Είχαμε μία στιγμή, αλλά κανένα μεγάλο πρόβλημα. Είμαστε τυχεροί, δε βρήκαμε σκόνη. Το αυτοκίνητο λειτουργεί καλά, είμαι ευχαριστημένος, καμία αλλαγή για αύριο».
 
SORDO Daniel – DEL BARRIO Carlos
«Δεν έκανα λάθη, ήταν μια καλή μέρα. Αύριο θα ψηλώσω το αυτοκίνητο για τις σκληρότερες ειδικές. Δε θέλω να κάνω λάθη και θέλω να τερματίσω στο πόντιουμ».
 
OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas
«Ήταν μια πονηρή μέρα. Είχαμε κλατάρισμα στην 1η ειδική. Είμαι πολύ απογοητευμένος. Ήταν δύσκολο να διορθώσουμε τα πράγματα στη 2η ειδική. Δεν είχα αυτοπεποίθηση. Θα προσπαθήσω να ανεβάσω την ψυχολογία μου σήμερα και θα οδηγήσω καλύτερα αύριο».
 
NOVIKOV Evgeny – MINOR Ilka
«Ήταν αρκετά καλή μέρα. Οι ειδικές ήταν ωραίες, όλα ήταν καλά. Έκανα κάποια μικρά λάθη. Αύριο θα προσπαθήσω να διατηρήσω την ίδια ταχύτητα και ρυθμό. Θα είμαι συγκεντρωμένος στις ειδικές και στο ράλλυ».
 
AL ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni
«Χρησιμοποιήσαμε μαλακά λάστιχα και δεν ήταν καλή επιλογή – καταστράφηκαν. Το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ καλά. Ελπίζω πως η αυριανή μέρα θα είναι καλύτερη».
 
LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka
«Αλλάξαμε πίσω διαφορικό, τις αντιστρεπτικές και τις ρυθμίσεις των αμορτισέρ, και το αυτοκίνητο δούλεψε. Ήταν δικό μου λάθος που δεν είχα καταλάβει απ’ την αρχή ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ σκληρό. Θέλω να βελτιώσω λίγο το εμπρός διαφορικό, γιατί μπορεί να βοηθήσει στο στήσιμο. Είναι ένα δύσκολο ράλλυ και πρέπει να οδηγήσεις γρήγορα, αλλά πρέπει να γνωρίζεις πού πρέπει να πιέσεις. Οι οδικές συνθήκες δεν ήταν καλές».
 
MIKKELSEN Andreas – MARKKULA Mikko
«Είναι διαφορετικό απ’ ό,τι στις δοκιμές. Η υποστροφή βελτιώθηκε, αλλά δεν εξαλείφθηκε. Είχαμε δυσκολία τη νύχτα, γιατί είχαμε διαφορετικές γραμμές σε σχέση με τους Prokop και Al Qassimi. Για αύριο θα κάνουμε μικρές αλλαγές για να βελτιώσουμε το στήσιμο».
AL QASSIMI Khalid – MARTIN Scott
«Στην 1η ειδική έχασα την αυτοπεποίθησή μου, το αυτοκίνητο γλιστρούσε. Κάναμε κάποιες αλλαγές στο στήσιμο και στη 2η ειδική ακολούθησα καθαρές γραμμές. Το πρώτο κομμάτι ήταν καλό, μου έδωσε αυτοπεποίθηση. Οι σημειώσεις μας στο σκοτάδι ήταν πολύ καλές».
 
NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas
«Οι ειδικές ήταν καλές. Δεν ήμουν πολύ γρήγορος. Μερικές φορές χρειάζεσαι τύχη για να αποφύγεις κλαταρίσματα. Αύριο οι ειδικές είναι σκληρές, γι’ αυτό ίσως να χρησιμοποιήσω σκληρότερα ελατήρια».
 
PROKOP Martin – ERNST Michal
«Καλές ειδικές, κανένα πρόβλημα. Είμαι ευχαριστημένος με την αυριανή μας θέση εκκίνησης. Είναι πολύ καλή».


Στους άτυχους της πρώτης ημέρας και οι Αθανασούλας-Ζακχαίος, με το Mitsubishi Lancer Evo X, εγκαταλείποντας με μηχανικό πρόβλημα…

ΤΙ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ…

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ