top icon
Αγώνες

Ράλλυ Αυστραλίας: Ταχύτερος ο Meeke στο shakedown

Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος ο Kris Meeke έκανε τον ταχύτερο χρόνο στο shakedown του Ράλλυ Αυστραλίας, την ώρα που ο Mads Ostberg συμπλήρωσε το 1-2 για τη Citroen.

Ώρες απομένουν για την έναρξη του Ράλλυ Αυστραλίας, και ήδη τα πληρώματα ολοκλήρωσαν την τελευταία τους δοκιμή με την τέλεση του εθιμοτυπικού shakedown. Εκεί, τα Citroen DS3 WRC έκαναν το 1-2, με τον Kris Meeke να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο και τον Mads Ostberg να ακολουθεί. Ο Βρετανός οδηγός, όπως και πέρσι, ήταν ο ταχύτερος όλων με τον Νορβηγό ομόσταυλο του να ακολουθεί 4 δέκατα πίσω του. Την πρώτη τριάδα, συμπλήρωσε ο Thierry Neuville με το Hyundai i20 WRC. Ο Meeke, εμφανίστηκε ικανοποιημένος μετά το τέλος της διαδικασίας. “Αισθάνομαι ικανοποιημένος με το αυτοκίνητο. Η ειρωνεία είναι ότι στο τελευταίο πέρασμα που κάναμε και το ταχύτερο πέρασμα μας, το αυτοκίνητο δεν ήταν όπως το ήθελα. Είχαμε κάνει μία αλλαγή στα πίσω ελατήρια και δεν ήταν καλό. Όμως, ο χρόνος ήταν”! Σαφώς ικανοποιημένος ήταν και ο Mads Ostberg: “Χαίρομαι που επιστρέψαμε στις χωμάτινες επιφάνειες. Στην αρχή είναι λίγο περίεργα όταν προέρχεσαι από ασφάλτινο αγώνα, αλλά είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ!”, είπε ο Νορβηγός.

Από την πλευρά της VW τον ταχύτερο χρόνο έκανε ο Jari Matti Latvala, ο οποίος και ήταν 4ος πίσω από τον Neuville, και μπροστά από τον Sebastien Ogier. Ο Φινλανδός οδηγός της VW, ανέφερε ότι το αυτοκίνητο δεν έχει σημαντικές αλλαγές σε σχέση με τις ρυθμίσεις που είχαν επιλεγεί στην Φινλανδία: “Το αυτοκίνητο ήταν πολύ καλό, μου αρέσει να το οδηγώ και το απολαμβάνω. Το set up που επιλέξαμε είναι ουσιαστικά το ίδιο με αυτό που είχαμε επιλέξει στη Φινλανδία, απλά με λίγο πιο μαλακή ρύθμιση. Είναι ικανοποιημένος.” Ο Ogier από την πλευρά του, εμφανίστηκε αποφασισμένος να τελειώσει το σερί των μέτριων αποτελεσμάτων που είχε το καλοκαίρι. “Το καλοκαίρι δεν ήμουν όσο καλός θα ήθελα. Αποσπάστηκα από άλλα πράγματα και αυτό με έκανε πιο αδύναμο. Δεν ήμουν αρκετά συγκεντρωμένος σε αυτό που έπρεπε να κάνω, αλλά δούλεψα επάνω σε αυτό και το άφησα πίσω μου. Είμαι συγκεντρωμένος και πλέον μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα δώσω το 100%”. Κάπου εδώ αξίζει να σημειώσουμε, ότι οι τρεις οδηγοί της VW έστειλαν επιστολή στη FIA, μέσα από την οποία εκφράζουν τα παράπονα και την αντίθεση τους, αναφορικά με το νέο σύστημα της σειράς εκκίνησης που αναμένεται να προταθεί για το 2015. Αυτό θέλει τα πληρώματα να εκκινούν τις δύο πρώτες ημέρες σύμφωνα με την κατάταξη του Πρωταθλήματος, και μόλις την τελευταία με αντίστροφη σειρά.

Τέλος, σημαντικές είναι και οι δηλώσεις του Mikko Hirvonen στη συνέντευξη τύπου πριν τον αγώνα, όταν ο Φινλανδός ερωτήθηκε αναφορικά με το μέλλον του. O Mikko ήταν ευδιάθετος και προτίμησε να “παίξει” με τους εκπροσώπους του Τύπου, αφήνοντας όμως ανοικτό το ενδεχόμενο απόσυρσης του στο τέλος της χρονιάς. “Είναι αστείο πως αντιμετωπίζει ο Τύπος αυτά τα πράγματα. Πέρσι τον Δεκέμβριο δεν είχα καμία πρόταση για αυτή τη σεζόν, αλλά και κανείς δεν έλεγε ότι θα αποσυρθώ. Τώρα, είμαστε ακόμα μέσα στο καλοκαίρι και γίνονται κουβέντες ότι θα φύγω! Θα δούμε τι θα γίνει. Προσωπικά ξέρω τι είναι αυτό που θέλω, και αν το έχω για την επόμενη χρονιά θα είναι κάτι φανταστικό! Αν όχι, θα πρέπει να περιμένω.” Όταν τον ρώτησαν τι είναι αυτό που θέλει, ο Mikko απάντησε λακωνικά: “Επειδή νομίζω ότι σας αρέσουν οι υποθέσεις, θα το αφήσω σε εσάς. Έχει περισσότερη πλάκα έτσι”! Αυτή του απάντηση, πάντως, ανοίγει μία νέα σειρά φημών, και σίγουρα η εξέλιξη της περίπτωσης του θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον μέχρι το τέλος της χρονιάς._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ