top icon
Αγώνες

WRC: Citroen και Ford εξελίσσουν!

Τις εκδόσεις των Fiesta WRC και DS3 WRC για το 2015 εξελίσσουν με γοργούς ρυθμούς οι Ford και Citroen, αποδεικνύοντας έμπρακτα την εμπλοκή τους στο θεσμό και τη νέα χρονιά.

Πολλά ακούστηκαν τους προηγούμενους μήνες, αναφορικά με την μελλοντική εμπλοκή των Citroen και Ford στο WRC τη νέα χρονιά. Για τη γαλλική ομάδα οι φήμες αποχώρησης ξεκίνησαν από τη στιγμή που ενεπλάκησαν στο WTCC με εργοστασιακή εμπλοκή, παρά το γεγονός ότι ο επικεφαλής της ομάδας Yves Matton επιβεβαίωνε ότι θα εξαντλήσουν τη συμφωνία με το Abu Dhabi μέχρι το τέλος του 2015. Στην αντίπερα όχθη, η M-Sport έχει αναλάβει την εκπροσώπηση της Ford στο WRC και ουσιαστικά φέτος ο Malcolm Wilson ακολουθεί το θεσμό χωρίς μεγάλη οικονομική συμβολή από την Ford ή έναν μεγάλο χορηγό. Παρόλα αυτά, ο Βρετανός μάνατζερ θεωρεί δεδομένο ότι η ομάδα πρέπει να έχει παρουσία στην κορυφαία κατηγορία και θα εξακολουθήσει να ακολουθεί το θεσμό παρά τις αντίξοες συνθήκες. Αμφότερες οι δύο ομάδες, επιβεβαιώνουν το λόγου το αληθές, γνωστοποιώντας ότι ήδη έχει ξεκινήσει η εξέλιξη των νέων DS3 και Fiesta εν όψει 2015, τα οποία μάλιστα σύμφωνα με τους ίδιους θα υποστούν τις σημαντικότερες αλλαγές που θα έχουμε δει από το 2011, οπότε και πρωτοεμφανίστηκαν.

Φέτος, για περιορισμό του κόστους, οι ομάδες δεν μπορούσαν να ομολογκάρουν νέα μηχανικά μέρη, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Τη νέα χρονιά, όμως, θα υπάρχει μία νέος περίοδος ομολογκασιόν, την οποία και αναμένεται όλοι οι Κατασκευαστές να εκμεταλλευθούν. Ο επικεφαλής της Citroen Racing, Yves Matton, αποκάλυψε ότι η εξέλιξη του DS3 για το 2015 ξεκίνησε λίγο μετά την έναρξη του Πρωταθλήματος WTCC. «Δεν πρόκειται να σας πω τι ακριβώς κάνουμε, αλλά δουλεύουμε επάνω σε τρεις συγκεκριμένους τομείς. Αυτές θα είναι μεγαλύτερες αλλαγές που θα έχουν γίνει στο DS3 από το 2011 οπότε και παρουσιάστηκε πρώτη φορά», είπε ο Matton. Αυτές αναμένεται να επικεντρωθούν στον κινητήρα, ο οποίος θα είναι ίδιος με αυτόν που χρησιμοποιείται στο WTCC και είναι ουσιαστικά καινούργιος για το DS3, ενώ οι υπόλοιπες να αφορούν το αμάξωμα (αεροδυναμική) και το σύστημα μετάδοσης.

 

Στην Μ-Sport, που διανύουν τη δεύτερη χρονιά τους ως εργοστασιακή ομάδα, ο Malcolm Wilson αποκάλυψε ότι ήδη έχει ξεκινήσει συζητήσεις με χορηγούς εν όψει της οικονομικής ενίσχυσης της ομάδας τη νέα χρονιά, την ώρα που η εξέλιξη του Fiesta για τη νέα χρονιά έχει ξεκινήσει και συνεχίζεται κανονικά. «Θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε τη νέα χρονιά με το υπάρχουν αυτοκίνητο, αλλά αν δεν εξελιχθείς είναι δεδομένο ότι θα μείνεις πολύ πίσω στο Πρωτάθλημα. Για αυτό και είναι πολύ σημαντικό για εμάς να εξελίσσουμε το αυτοκίνητο» είπε ο Wilson και συνέχισε: «Εργαζόμαστε σαν να είναι δεδομένη η παρουσία μας τη νέα χρονιά και είναι φανερό ότι αυτός είναι ο στόχος μας.» Ο Βρετανός μάνατζερ, δήλωσε ότι το νέο αυτοκίνητο δεν θα είναι έτοιμο από τον πρώτο γύρο του θεσμού τη νέα χρονιά στο Μόντε Κάρλο, αλλά πιθανότατα από το Ράλλυ Πορτογαλίας και έπειτα: «Η νέα εξέλιξη του Fiesta δεν θα είναι έτοιμη για το 2015, ούτε καν για τους πρώτους γύρους, αλλά αν όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο μας τότε από εκεί και έπειτα θα έχουμε έτοιμη την πλέον βελτιωμένη έκδοση του Fiesta από το 2011 οπότε και παρουσιάστηκε πρώτη φορά το αυτοκίνητο.» Οι σημαντικότερες αλλαγές θα αφορούν τον κινητήρα, ενώ στη Φινλανδία αναμένεται να δούμε διαφοροποιήσεις στο εμπρός μέρος του Fiesta. Συγκεκριμένα, θα διαθέτει τη νέα μάσκα του ανανεωμένου Fiesta παραγωγής, με τις όποιες αλλαγές να περιορίζονται στο αισθητικό μέρος, αλλά και στις εισαγωγές αέρα της νέας μάσκας._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ