Αγώνες WRC

WRC: Επανέναρξη δοκιμών για τις ομάδες

Η περίοδος απαγόρευσης δοκιμών ολοκληρώθηκε, οπότε οι ομάδες του WRC μπορούν να επιστρέψουν στην εξέλιξη των αγωνιστικών τους αυτοκινήτων.

Όπως σας είχαμε ενημερώσει περί τα μέσα Απριλίου, η FIA είχε προχωρήσει στην προσωρινή απαγόρευση των δοκιμών εξέλιξης, έως τα τέλη Μαΐου. Μια απόφαση που αν και ξένισε εκ πρώτης όψεως, είχε λογικό υπόβαθρο καθώς εξασφάλιζε ίσες ευκαιρίες για τις ομάδες του θεσμού.

Επί της ουσίας, ο λόγος ήταν πως στη Φινλανδία, όπου εδρεύει η Toyota Gazoo, δεν υπήρχε lockdown, σε αντίθεση με Γερμανία και Μεγάλη Βρετανία, που βρίσκονται οι έδρες των Hyundai Motorsport και M-Sport αντίστοιχα. Από σήμερα, Δευτέρα 1 Ιουνίου, η περίοδος απαγόρευσης έχει ολοκληρωθεί, οπότε οι ομάδες μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να επιστρέψουν στις δοκιμές εξέλιξης.

Η συγκεκριμένη διαδικασία αναμένεται να ξεκινήσει περί τα μέσα Ιουνίου, με την Toyota Gazoo Racing WRT. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός, ότι δε θα δοκιμαστεί το αυτοκίνητο προδιαγραφών 2021, αλλά αυτό με το οποίο συμμετέχει η ομάδα στο φετινό πρωτάθλημα. Επισήμως, αιτία για τη συγκεκριμένη επιλογή είναι η θέληση των ανθρώπων της ομάδας του Tommi Makinen, να προσφέρουν περισσότερο χρόνο πίσω από το τιμόνι στους οδηγούς της, οι οποίοι ήρθαν στις αρχές του 2020 και δεν έχουν κάνει αρκετά χιλιόμετρα με το Toyota Yaris WRC.

"Οι 3 οδηγοί μας είναι αρκετά φρέσκοι με το αυτοκίνητο και δεν έχουν οδηγήσει ποτέ με στήσιμο για το Ράλλυ Φινλανδίας", δήλωσε στο DirtFish ο Τεχνικός Διευθυντής της Toyota στο WRC, Tom Fowler. "Είναι σημαντικό από τη στιγμή που δεν οδήγησαν το αυτοκίνητο για αρκετό καιρό, να τους εξασφαλίσουμε πως θα νιώθουν άνετα με αυτό, στον επόμενο αγώνα. Αν η χρονιά ήταν πιο φυσιολογική και οι οδηγοί μας βρίσκονταν στην ομάδα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, θα έκαναν δοκιμές του νέου αυτοκινήτου, όμως βρισκόμαστε πίσω αναφορικά με τη γνώση των οδηγών στο αυτοκίνητο αυτής της σεζόν, οπότε εστιάζουμε σε αυτό".

Όπως γίνεται αντιληπτό, οι ομάδες προετοιμάζονται κανονικά ενόψει του Ράλλυ Φινλανδίας, η διεξαγωγή του οποίου στις 6-9 Αυγούστου, δεν έχει πάντως οριστικοποιηθεί. Πρώτος αναμένεται να οδηγήσει το αυτοκίνητο, λόγω εντοπιότητας, ο Kalle Rovanpera, ενώ θα γίνει προσπάθεια ώστε οι Sebastien Ogier και Elfyn Evans, να οδηγήσουν το αυτοκίνητο όσο πιο σύντομα γίνεται.

Αξίζει να σημειώσουμε, ότι πρώτος επέστρεψε στην "προπόνηση"  ο Ott Tanak, ο οποίος πραγματοποίησε δοκιμές εξέλιξης του Hyundai i20 NG R5 της RedGrey Team, που εκπροσωπεί τη Hyundai στο WRC2 με επικεφαλής τον Markko Martin, στην Εσθονία.

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου