top icon
Αγώνες

WRC: Η ώρα του Ogier

Σε παράσταση για δύο και συγκεκριμένα για τους δύο οδηγους της Citroen εξελίχθηκε το δεύτερο σκέλος του αγώνα, με τον Sebastiebn Ogier να είναι αυτός που δείχνει το δρόμο στους υπολοίπους.

Σε παράσταση για δύο και συγκεκριμένα για τους δύο οδηγους της Citroen εξελίχθηκε το δεύτερο σκέλος του αγώνα, με τον Sebastiebn Ogier να είναι αυτός που δείχνει το δρόμο στους υπολοίπους. Η μέρα ξεκίνησε με τους οδηγούς της Citroen να έχουν πλεονέκτημα ελέω της σειράς εκκίνησης, και να σημειώνουν τους κορυφαίους χρόνους στις ειδικές. Την ίδια ώρα, προβλήματα στο στρατόπεδο της Ford στοίχισαν σε χρόνο και μαζί πολύτιμο έδαφος στην μάχη για την κορυφή. Η σειρά εκκίνησης, έπαιξε και σήμερα το ρόλο της, με τον Latvala, όμως, να καταφέρνει να παραμείνει στη μάχη της κορυφής. Αυτός που τέθηκε νωρίς εκτός μάχης, ήταν ο Mikko Hirvonen. Ο Φινλανδός είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό, με αποτέλεσμα να χάσει περίπου δύο λεπτά στην προσπάθεια του να το αλλάξει στην ειδική και μαζί να πέσει στην 4η θέση της γενικής.
 
Όμως, ο Hirvonen αφού άλλαξε το ελαστικό του και συνέχισε την προσπάθεια του, είχε ακριβώς πίσω του τον Sebastien Loeb. Ο Γάλλος επτάκις Πρωταθλητής που είχε μειώσει τη διαφορά του από την κορυφή και ετοίμαζε τη δική του αντεπίθεση, βρέθηκε στη σκόνη του Φινλανδού οδηγού. Ο τελευταίος δεν τον άφησε να περάσει, με αποτέλεσμα ο Loeb να χάσει περίπου 30 δευτερόλεπτα και μαζί πολύτιμο έδαφος στην προσπάθεια του για διέκδίκηση της νίκης. Αυτό, εκνεύρισε το Γάλλο, ο οποίος και προσπάθησε μέσω του ασυρμάτου να ζητήσει από την ομάδα του να ενημερώσει τη Ford και αυτή με την σειρά της τον Hirvonen, έτσι ώστε να του επτιρέψει να περάσει. Όμως, η Ford αρνήθηκε να μεταφέρει αυτή την εντολή στον Φινλανδό, αφoύ με αυτόν τον τρόπο θα προστάτευε τον Latvala που βρισκόταν στη μάχη της κορυφής. Ο Loeb εκνευερίστηκε σε μεγάλο βαθμό και στο τέλος της ειδικής χτύπησε το Fiesta στο πίσω μέρος για να εκφράσει τη δυσαρέσκεια του. Μία κίνηση για την οποία ζήτησε συγγνώμη στη συνέχεια. Τελικά, συνέχεια δεν δόθηκε στο θέμα, με τους Olivier Quesnel και Malcolm Wilson να αναφέρουν ότι αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού.
 
Με αυτόν τον τρόπο, ωφελημένος βρέθηκε ο Sebastien Ogier, ο οποίος λίγο αργότερα πριντην ολοκλήρωση του σκέλους, είδε τον αγώνα του Latvala να καταστρέφεται, όταν ο νεαρός Φινλανδός έχασε πολύ χρόνο στις δύο τελευταίες ειδικές του σκέλους από κομμένο ημιαξόνιο και ένα κλαταρισμένο ελαστικό. Αναμφίβολα, μία άτυχη στιγμή για τον Latvala, αφού σήμερα ήταν ταχύτατος στις ειδικές παρά το γεγονός ότι ήτνα πρώτος στις ειδικές και είχε σημαντικό μειονέκτημα ανοίγοντας το δρόμο στους υπολοίπους. Έτσι, στο τέλος της ημέρας ο Ogier είχε κάθε λόγο να χαμογελά, αφού με αυτόν τον τρόπο έχει στην κατοχή του μία σημαντική διαφορά για την τελευταία ημέρα του αγώνα. Σε κάθε περίπτωση, ο νεαρός Γάλλος έδειξε εξαιρετικά στοιχεία σήμερα, ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός της ημέρας και απέδειξε για ακόμα μία φορά ότι θα διεκδικήσει μέχρι τέλους τον τίτλο. Βέβαια, η αυριανή ημέρα μόνο μικρή δεν είναι, αφού περιλαμβάνει περισσότερα από 100 αγωνιστικά χιλιόμετρα, και με τον Loeb να ακολουθεί με διαφορά μικρότερη των 30 δευτερολέπτων, όλα είναι πιθανά.
 
Ο Γάλλος, μπορεί να μην έκρυψε τον εκνευρισμό του για όσα έγιναν σήμερα, αλλά παραμένει στη μάχη της κορυφής. Σίγουρα, αύριο θα διεκδικήσει τη νίκη, αλλά ερωτηματικό παραμένει τι θα κάνει ο Olivier Quesnel, ο οποίος στο Μεξικό όταν άφησε τους δύο τους οδηγούς να παλέψουν για τη νίκη, είδε να χάνει ένα σίγουρο 1-2 για την ομάδα του. Κάτι εξασφαλισμένο, αν αναλογιστούμε τη διαφορά από τον τρίτο Latvala, η οποία και ξεπερνάει τα τέσσερα λεπτά. Βέβαια, και η διαφορά των 37 δευτερολέπτων μεταξύ των δύο οδηγών, ίσως και να κάνει τη ζωή του μάνατζερ της Citroen πιο εύκολη. Βλέπετε, ο Hirvonen έχασε κι άλλο χρόνο στην τελευταία ειδική, αφού είχε ακόμα ένα κλαταρισμένο ελαστικό, με αποτέλεσμα να πέσει πέμπτος στο τέλος της ημέρας.
 
Πάντως, είναι αξιοσημείωτο ότι τα προβλήματα και τα κλαταρισμένα ελαστικά αποτέλεσαν σήμερα τον κανόνα στον αγώνα, ενώ είχαμε και αρκετές εγκαταλείψεις, όπως αυτές των Khalid Al Qassimi, Mads Ostberg, ενώ έδαφος έχασαν οι Henning Solberg από πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης και ο Armindo Araujo από κλαταρισμένο ελαστικό. Έτσι, με όσα συνέβησαν ο Matthew Wilson έχει ανέβει στην 4η θέση, έξι δευτερόλεπτα μπροστά από τον Hirvonen, την ώρα που ο Henning Solberg συμπληρώνει την πρώτη εξάδα. Ακολουθούν οι Κimi Raikkonen και Federico Villagra, με τον πρώην Πρωταθλητή της F1 να καλύπτει το χαμένο χρόνο από εχθές, μετά από ένα κλατάρισμα. Κάτι αντίστοιχο προσπάθησε και κατάφερε ο Petter Solberg, που μετά από τα τέσσερα χθεσινά κλαταρίσματα σημείωσε κορυφαίους χρόνους και κατάφερε να σκαρφαλώσει ένατος.
 
Όμως, ένα ακόμα σημαντικό ζήτημα που έχει προκύψει στο περιθώριο του αγώνα είναι σχετικά με την τέλεση του Ράλλυ Ιορδανίας. Οι αναταραχές που επικρατούν στη Συρία, έχουν θορυβήσει τους ανθρώπους του WRC και της FIA με αποτέλεσμα να είναι πιθανή η ακύρωση του αγώνα. Η αυριανή ημέρα, θα είναι σημαντική τόσο για την Ιορδανία, όσο και για το Ράλλυ Πορτογαλίας, στο οποίο το ενδιαφέρον κορυφώνεται._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ