top icon
Αγώνες

WRC: Μικρότερους αγώνες θέλει ο Loeb!

Μία δήλωση του Sebastien Loeb, ο οποίος εξέφρασε την αντίθεση του σε ότι έχει να κάνει με τους αγώνες με μεγάλη διάρκεια, ήταν αρκετή για να προκαλέσει συζητήσεις.

Με δηλώσεις του στο βρετανικό Τύπο, και συγκεκριμένα στο Autosport, ο Sebastien Loeb υποστήριξε ότι δεν είναι σύμφωνος με τους αγώνες αντοχής (όπως τους ονομάζουν) και γενικότερα με την αύξηση των χιλιομέτρων και της διάρκειας των αγώνων. Μάλιστα, δεν έκρυψε ότι αυτός ίσως και να είναι ένας από τους λόγους που θα τον αναγκάσουν να αποσυρθεί από το σπορ νωρίτερα από τη λήξη του συμβολαίου του! Ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει συμβόλαιο με τη Citroen μέχρι το τέλος και του 2012, αλλά ο Γάλλος έχει μία ασφαλιστική δικλείδα στο συμβόλαιο του, που του επιτρέπει να αποσυρθεί και στο τέλος του τρέχοντος έτους αν το επιθυμεί.
 
Ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, και η μάνατζερ του WRC, Michelle Mouton, πιέζουν το τελευταίο διάστημα για να αυξηθούν τόσο τα αγωνιστικά χιλιόμετρα των αγώνων, όσο και οι μέρες διάρκειας τους, έτσι ώστε το σπορ να επιστρέψει στην παλιά του μορφή, όταν τα Ράλλυ αποτελούσαν περιπέτεια ή αγώνες αντοχής. Όμως ο Loeb, δεν μοιράζεται τον ενθουσιασμό τους για αυτού του είδους την αλλαγή. «Προσωπικά, κάνω αυτό τη δουλειά πολλά χρόνια. Δεν σας κρύβω ότι πλέον οι αναγνωρίσεις και ότι έχει να κάνει με διαδικασίες πριν τον αγώνα μου φαίνονται λίγο βαρετές. Αυτό που θα με οδηγούσε στο μέλλον να αποσυρθώ είναι τα ταξίδια τα οποία είναι μακρινά και συνεχή. Δεν μπορώ να πω ότι αυτό θα με κάνει να πάρω μία τέτοια απόφαση τώρα, αλλά σίγουρα το κίνητρο μου θα είναι μικρότερο αν έχουμε μεγαλύτερους αγώνες. Για παράδειγμα, στην Πορτογαλία θα ξεκινήσουμε τις αναγνωρίσεις τη Δευτέρα αντί για την Τρίτη, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να είμαστε στην περιοχή του αγώνα από την Κυριακή».
 
Ο Γάλλος δεν παραλείπει να συμπληρώσει ότι είναι θετικός σε οποιαδήποτε πρόταση είναι προς όφελος του θεσμού, απλά δεν έχει πειστεί ότι οι αγώνες αντοχής είναι η απάντηση σε αυτό. «Αν μου πείτε ότι αυτό είναι καλό για την προβολή του σπορ, και ότι κάτι θετικό θα αποκομίσουμε, τότε να συμφωνήσω μαζί σας! Θα το καταλάβω. Είμαι οδηγός και θα οδηγήσω όπου μου πουν. Για μένα, όμως, δεν αποτελεί πρόκληση, απλά μερικές παραπάνω ειδικές διαδρομές οι οποίες ουσιαστικά θα είναι ίδιες». Στη συνέχεια, ο Loeb αποκάλυψε και το ιδανικό για τον ίδιο format αγώνων. «Εγώ θα προτιμούσα να ξεκινάμε τις αναγνωρίσεις την Τετάρτη και να τις τελειώναμε την Πέμπτη. Τότε, την Παρασκευή και το Σάββατο να πραγματοποιούταν ο αγώνας, να κάναμε ένα πάρτυ το Σάββατο το βράδυ και την Κυριακή να επιστρέφαμε σπίτια μας».
 
Εμείς να συμπληρώσουμε, ότι όντως δεν γνωρίζουμε πως ακριβώς βοηθάει ο μεγαλύτερος σε διάρκεια αγώνας, αφού ουσιαστικά αυξάνει το κόστος όχι μόνο των ομάδων και των συμμετεχόντων, αλλά και των Μέσων που καλύπτουν τα Ράλλυ, όπως και των θεατών που θέλουν να ακολουθήσουν τον εκάστοτε αγώνα. Από την άλλη όμως, αν περάσουμε σε διήμερα Ράλλυ, τότε χάνουμε την ουσία και τη διαφοροποίηση του σπορ σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ισορροπία χρειάζεται, αφού καμία λύση των άκρων ποτέ δεν έχει θετικά αποτελέσματα._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ