top icon
Αγώνες

WRC: Mind Games

Η σειρά εκκίνησης και η στρατηγική ήταν τα δύο κύρια χαρακτηριστικά της πρώτης ημέρας του Ράλλυ Πορτογαλίας…

Η σειρά εκκίνησης και η στρατηγική ήταν τα δύο κύρια χαρακτηριστικά της πρώτης ημέρας του Ράλλυ Πορτογαλίας. Όμως, σε σχέση με τις προηγούμενες συναντήσεις, το στοιχείο που έκανε τη διαφορά ήταν το γεγονός ότι όσοι βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν μία σημαντική διαφορά, η οποία και θα τους εξασφάλιζε για την αυριανή δύσκολη ημέρα, όπου και αναμένεται να υπάρχει ακόμα πρόβλημα για όσους βρεθούν στις πρώτες θέσεις στις ειδικές διαδρομές. Όμως, σε σχέση με το Ράλλυ του Μεξικό αυτό που κάνει τη διαφορά είναι ο συναγωνισμός σε επίπεδο κορυφής. Αυτή τη φορά, τα Ford Fiesta αποδεικνύονται άκρως ανταγωνιστικά, με τρανό παράδειγμα τις επιδόσεις του Mikko Hirvonen. Ο Φινλανδός οδηγός ακόμα και σήμερα, όπου και είχε το μειονέκτημα της σειράς εκκίνησης κατάφερε να είναι άκρως ανταγωνιστικός και να σημειώσει χρόνους κορυφής. Την ίδια ώρα, ο ομόσταυλος του Jari Matti Latvala σημείωσε χρόνους κορυφής και έδειξε ικανός να ελέγξει τους δύο οδηγούς της Citroen. Μαζί με τον Sebastien Ogier, ήταν αυτοί που έδειξαν το δρόμο στο συναγωνισμό, αλλά στο τέλος ο νεαρός Γάλλος άλλαξε τη στρατηγική του αποφασίζοντας να αφήσει τον οδηγό της Ford, έτσι ώστε να είναι αυτός που θα ανοίγει το δρόμο αύριο. 

 
Σύμφωνα με τους οδηγούς, οι αυριανές ειδικές διαδρομές θα έχουν ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα αναφορικά με το χώμα, με αποτέλεσμα κανείς να μην επιθυμεί να βρεθεί πρώτος στις ειδικές διαδρομές. Ο Latvala ήταν ταχύς σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, αλλά σε καμία περίπτωση δεν κατάφερε να ξεφύγει από τους αντιπάλους του. Γεγονός που αποδεικνύει και το υψηλό επίπεδο του συναγωνισμού. Ο Φινλανδός μπορεί να ήθελε να βρίσκεται σε διαφορετική θέση, αλλά παρόλα αυτά δεν δείχνει να τρομάζει από το γεγονός ότι θα εκκινεί πρώτος. Ο Hirvonen από την πλευρά του, μπορεί να βρίσκεται δεύτερος, αλλά οι σημερινές του επιδόσεις έχουν βοηθήσει τα μέγιστα στην αυτοπεποίθηση του. Ο Φινλανδός ήταν ανταγωνιστικός, σημείωσε κορυφαίες επιδόσεις και παρέμεινε στη μάχη παρά το γεγονός ότι είχε το σημαντικότερο μειονέκτημα από όλους, όντας πρώτος στις ειδικές. Αύριο, ο στόχος είναι ξεκάθαρος και ο Mikko δείχνει ικανός να διεκδικήσει τη νίκη επί ίσοις όροις. 

 
Στο στρατόπεδο της Citroen, σαφώς και δεν είναι προβληματισμένοι από το έως τώρα αποτέλεσμα, αφού το γεγονός ότι βρίσκονται στο 3-4 είναι δική τους επιλογή. Ο Sebastien Ogier, μπορεί να έπεσε στην 4η θέση της γενικής, αλλά αυτός ήταν που οδηγούσε την κουρδα κάποια στιγμή. Όμως, ο Γάλλος προτίμησε να κόψει ρυθμό έτσι ώστε να εξασφαλίσει καλύτερη θέση για τη συνέχεια. Ο Loeb από την πλευρά του, έδειξε εντυπωσιασμένος από τις επιδόσεις των οδηγών της Ford και ουσιαστικά έδωσε το μήνυμα σχετικά με επίπεδο του συναγωνισμού. Ο επτάκις Πρωταθλητής ήταν δεύτερος στις ειδικές και είχε μειονέκτημα αναφορικά με τη σειρά εκκίνησης, αλλά αυτό δεν τον άφησε πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πάντως, δεν έκρυψε τον προβληματισμό του ειδικά στην αρχή του αγώνα αναφορικά με τις τάσεις υποστροφής του DS3. Πρόβλημα, που έλυσε στη συνέχεια.
 
Πίσω από την μάχη των εργοστασιακών συμμεχοτών, ο μοναδικός που μπορούσε και προσπάθησε να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω, ήταν ο Petter Solberg. Ο Νορβηγός πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής, στάθηκε για ακόμα μία φορά άτυχος, όμως, αφού είχε τρία κλαταρισμένα ελαστικά! Έτσι, προτίμησε να εγκαταλείψει την προσπάθεια του, αφού κάνοντας χρήση superally θα έχανε λιγότερο χρόνο. Αντίστοιχο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Kimi Raikkonen, αλλά με ένα κλατάρισμα, το οποίο τον έριξε στην 9η θέση της γενικής. Έτσι, στην 5η θέση βρίσκεται ο Henning Solberg, ακολουθούμενος από τον Matthew Wilson. Όμως, αυτός που κλέβει έως τώρα τις εντυπώσεις, είναι ο Αrmindo Araujo με το νέο Mini S2000. Ο Πορτογάλος οδηγός είνι ταχύτατος με το Mini και ουσιαστικά επιδεικνύει ένα μέρος των δυνατότητων του αυτοκινήτου, παρά το γεγονός ότι δεν πρόκειται για την έκδοση WRC. Στην κατηγορία Παραγωγής, επικεφαλής είναι ο Hayden Paddon, ο οποίος κατάφερε να εκμεταλλευθεί την έξοδο του Patrick Flodin, έχοντας δημιουργήσει και μία διαφορά ασφαλείας από τον Anders Grondal που ακολουθεί._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ