Αγώνες WRC

WRC: Ο Ott Tanak αξιολογεί τους πρώτους μήνες με τη Hyundai

Το Home Shakedown της Hyundai Motorsport συνεχίζεται και αυτή τη φορά, σειρά πήρε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Ράλλυ 2019, Ott Tanak.

Με τη σειρά μίνι συνεντεύξεων "Home Shakedown", η Hyundai Motorsport έχει δημιουργήσει έναν τρόπο επικοινωνίας με τους φίλους της, στο χρονικό διάστημα που το WRC βρίσκεται σε παύση λόγω της πανδημίας του COVID-19. Καλεσμένος στη σημερινή συνέντευξη είναι ο Ott Tanak, ο οποίος αναφέρεται σε όσα του λείπουν και όσα δεν του λείπουν από το WRC, στους αγαπημένους του αγώνες, ενώ ταυτόχρονα αξιολογεί τους πρώτους μήνες στη νέα του ομάδα.

Η μετακίνηση του Ott Tanak από την Toyota στη Hyundai, υπήρξε μια από τις σημαντικότερες ειδήσεις του περασμένου χειμώνα στο WRC. Το ρητό "κάθε αρχή και δύσκολη" βρίσκει πλήρη εφαρμογή στην περίπτωση του Εσθονού, ο οποίος είχε ένα τρομακτικό ατύχημα στην πρεμιέρα με τη νέα του ομάδα στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Εν συνεχεία έδειξε να βρίσκει τα "πατήματά" του, τερματίζοντας στη 2η θέση των Ράλλυ Σουηδίας και Μεξικού, τα οποία ωστόσο για διαφορετικούς λόγους, είχαν μικρότερο μήκος από το αναμενόμενο. Όπως όλοι, αυτή την περίοδο βρίσκεται σε καραντίνα, στο σπίτι του στην Εσθονία και αναμένει την επανεκκίνηση των αγωνιστικών δραστηριοτήτων.

Tanak-Jarveoja

Στο πλαίσιο του "Ηome Shakedown", ο Ott Tanak δήλωσε αναλυτικά:

Για το πώς περνάει αυτό το χρονικό διάστημα: "Όλα πάνε καλά, ευχαριστώ. Είμαστε απασχολημένοι αυτή την περίοδο, οπότε δεν έχουμε λόγο να παραπονούμαστε. Το καιρός ήταν καλός και κάναμε αρκετά πράγματα που μας διατηρούσαν απασχολημένους. Διαθέτουμε μια μεγάλη περιοχή στο δάσος που χρειαζόταν δουλειά, ενώ κάναμε και εργασίες στον κήπο."

Για το πώς άντεξε χωρίς ράλλυ: "Πραγματικά μου λείπουν. Για να είμαι ειλικρινής, μου έλειψαν τόσο που επένδυσα σε έναν simulator. Έχω ασχοληθεί αρκετές φορές, όμως δεν είναι το ίδιο σαν το πραγματικό και δε θυμίζει όσα μπορούμε να κάνουμε στα δάση. Επίσης, είναι διαφορετικό να μη δουλεύεις με την ομάδα σε ημερήσια βάση. Τίποτα δεν φτάνει στην ευχαρίστηση που αισθάνεσαι όταν φοράς το κράνος και στον ενθουσιασμό των αγώνων."

Για τις υπόλοιπες δραστηριότητες του αυτή την περίοδο: "Η παύση δεν είναι τόσο κακή. Είδα πώς κυλάει η καθημερινότητα στην ιδιωτική ζωή με την οικογένειά μου. Όταν έχουμε αγώνες είμαστε πολύ απασχολημένοι, οπότε δεν έχουμε ελεύθερο χρόνο. Αυτό που δε μας λείπει πολύ είναι τα ταξίδια. Πρέπει να βρούμε μια λύση ώστε να αγωνιζόμαστε, χωρίς να χρειάζονται ταξίδι. Κάπως, με ένα κλικ στα δάχτυλα να μεταφερόμαστε αλλού. Πορτογαλία, Ισπανία, όπου είναι ο αγώνας!"

Tanak-Adamo

Για τους πρώτους του αγώνες με τη Hyundai Motorsport: "Κατά κάποιο τρόπο, ήταν καλύτερη από όσο περίμενα. Όλοι γνωρίζουμε πως ο Thierry (Neuville) βρίσκεται στην ομάδα για αρκετό καιρό. Είναι ο οδηγός-αστέρας. Όταν έρχεσαι σε ένα τέτοιο περιβάλλον δεν περιμένεις τον ίδιο βαθμό προσοχής, όμως αυτή η ομάδα έχει ωριμάσει και έγινε πολύ δυνατή τα προηγούμενα χρόνια. Έχω εκπλαγεί θετικά από την προσέγγιση και πιστεύω ότι αυτό θα φανεί στα αποτελέσματά μας όταν επιστρέψουμε από την παύση. Αν έχεις καλή σχέση με την ομάδα, αυτό πάντοτε αποδίδει."

Για την επικοινωνία του με άλλα μέλη της ομάδας: "Παραμένουμε σε στενή επαφή με τον Andrea (Adamo) και τους μηχανικούς. Είχαμε μια ευκαιρία να αναλύσουμε τους πρώτους αγώνες, να αποκτήσουμε περισσότερη εμπειρία και να μάθουμε για το μέλλον. Διατηρώ επαφή και με τον Martin (Jarveoja) κάποιες φορές. Πρόκειται για έναν άνθρωπο που βλέπω κάθε μέρα τα τελευταία τρία χρόνια. Απολαμβάνει και αυτός το χρόνο του στο σπίτι, όμως επίσης του λείπουν τα ράλλυ. Είμαστε πανέτοιμοι να ξεκινήσουμε ξανά."

Για τα ράλλυ που του λείπουν περισσότερο: "Ένας από τους αγαπημένους μου αγώνες είναι το Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας, που ευελπιστούσα να λάβω μέρος φέτος. Δεν είμαστε βέβαιοι αν θα πραγματοποιηθεί. Ακόμη ένας αγώνας που μου αρέσει είναι το Ράλλυ Πολωνίας, που φυσικά δεν υπάρχει στο πρόγραμμα. Η Φινλανδία είναι ακόμη ένας αγώνας που υπάρχει στο πρόγραμμα και μου αρέσει. Δεν είναι σκληρό για τα αυτοκίνητα ή τα ελαστικά, είναι απλά σκληρό για τους οδηγούς. Είναι σαν τέχνη στην οδήγηση: Προσγειώνεσαι, μετά βρίσκεσαι πάλι στον αέρα, πρέπει να βρίσκεται στο σωστό σημείο με τη σωστή ταχύτητα."

Το μήνυμά του προς τον κόσμο: "Έπρεπε όλοι να δώσουμε προτεραιότητα στην ασφάλεια και να μείνουμε σπίτι, αλλά ταυτόχρονα πιέσαμε τους εαυτούς μας. Μάθαμε πολλά και όταν ξεκινήσουμε τους αγώνες ξανά, θα έχουμε καλύτερη φυσικά κατάσταση και θα είμαστε έτοιμοι να επιτεθούμε."

Πιστεύετε ότι η ΕΕ πρέπει να θεσπίσει ακόμα πιο αυστηρές προδιαγραφές στο μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου των αυτοκινητοβιομηχανιών;

Επιλογές
Ψηφοφορία

Τιμές - Τεχνικά

 

Κατηγορία άρθρου