top icon
Αγώνες

WRC: Ολοκλήρωσε τις αναγνωρίσεις ο Αθανασούλας

Ο Λάμπρος Αθανασούλας με τον ΝίκοΖακχαίο ολοκλήρωσαν την διαδικασία των αναγνωρίσεων και πλέον είναι πανέτοιμοι για την μεγαλύτερη πρόκληση της καριέρας τους.

Πριν από λίγη ώρα ολοκληρώθηκαν οι αναγνωρίσεις των πληρωμάτων για τον έκτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το δικό μας Ακρόπολις. Ανάμεσα τους, και οι Αθανασούλας-Ζακχαίος που προετοιμάστηκαν ιδανικά για την επανεμφάνιση τους, και μάλιστα στο τιμόνι ενός Ford Fiesta WRC. Ο Έλληνας οδηγός, επέστρεψε σήμερα στο σέρβις παρκ του Λουτρακίου, και μας είπε την άποψη του συνολικά για τον αγώνα. «Είναι ένα κλασσικό Ακρόπολις. Έχει κάποιες ειδικές που είναι ευχάριστες οδηγικά, αλλά και δύο-τρεις που είναι σκληρές. Συγκεκριμένα, αναφέρομαι σε κάποια σημεία στο Ελευθεροχώρι, ολόκληρο το Γυμνό και κάποια τμήματα της Μαυρολίμνης.» Ποια είναι όμως η ειδική που του αρέσει περισσότερο; «Όσο περίεργο και αν ακουστεί, το Γυμνό. Μου αρέσει πολύ οδηγικά, αν και δεν ξέρω αν πρέπει να οδηγήσουμε με τέρμα γκάζι. Επίσης και το Ελευθεροχώρι μου αρέσει. Από εκεί και πέρα, η Ελάτεια θα είναι δύσκολη, αφού δεν έχουμε την φυσική κατάσταση για αυτή την ειδική και τις απαιτήσεις που έχει. Μην ξεχνάτε ότι θα είναι η πρώτη ημέρα του αγώνα, ενώ ακόμα θα προσπαθούμε να συνηθίσουμε το αυτοκίνητο. Από εκεί και πέρα, οι ειδικές την 3η ημέρα αποτελείται από αγαπημένες μου ειδικές, τις οποίες γνωρίζω πολύ καλά και δεν θεωρώ ότι δεν είναι σκληρές για αυτού του είδους τα αυτοκίνητα.»
 
Ένα στοιχείο που θα παίξει σημαντικό ρόλο στον αγώνα, όμως, είναι και οι καιρικές συνθήκες, αφού και σήμερα είχαμε βροχοπτώσεις στην ευρύτερη περιοχή του Λουτρακίου. «Αυτές που κάναμε εχθές και σήμερα δεν είχαν πρόβλημα. Η βροχή αυτή τη στιγμή έχει βοηθήσει, αφού το χώμα έχει σφίξει, με αποτέλεσμα να μην έχουμε φόβο να χαλάσει ο δρόμος από τις ροδιές των προπορευόμενων αυτοκινήτων. Αυτή τη στιγμή τουλάχιστον δεν έχει λάσπη. Βέβαια, μπορεί να βρέξει έντονα τις επόμενες ώρες και ημέρες και να οι ειδικές να γεμίσουν λάσπη. Θα δούμε.» Ακόμα και με τις συνθήκες έως έχουν, θεωρεί ότι θα αλλάξει η στρατηγική των οδηγών, αλλά και χαθεί το μειονέκτημα της σειράς εκκίνησης; «Δεν νομίζω γενικότερα ότι ο καιρός θα επηρεάσει τη σειρά εκκίνησης. Ειδικά η πρώτη ημέρα έχει πολύ σαθρό έδαφος και όποιος εκκινεί στις μπροστά θέσεις θα έχει πρόβλημα. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχνάμε την δυσκολία της πρώτης ημέρας, η οποία περιλαμβάνει μόλις ένα remote σέρβις, με αποτέλεσμα να μοιάζει περισσότερο με αγώνα αντοχής.  Το ίδιο δύσκολο θα είναι και για τα λάστιχα, αφού μετά το remote θα πρέπει να κάνουμε τέσσερις ειδικές, με περίπου 70 χιλιόμετρα μήκος. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, μαζί μας θα έχουμε δύο ρεζέρβες, εκτός από τη νυκτερινή που θα ζητήσω να έχουμε μία.»
 
Ο Λάμπρος με το Νίκο, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων επέστρεψαν στο σέρβις παρκ, όπου και παραβρέθηκαν σε εκδήλωση της Ford για τους δημοσιογράφους, μαζί με όλους τους οδηγούς που συμμετέχουν με τα αυτοκίνητα της M-Sport. Μάλιστα, το ελληνικό πλήρωμα συγκέντρωσε αρκετό ενδιαφέρον από τους ξένους εκπροσώπους του Τύπου, οι οποίοι και δεν έχουν λησμονήσει την επιτυχία και την επίδοση του 2009, όταν και είχαν επικρατήσει στο PWRC. Αμέσως μετά, ο Λάμπρος μαζί με έναν μηχανικό της Μ-Sport πήρε την πρώτη γεύση του από το Fiesta WRC στους γύρω δρόμους από το σέρβις παρκ, με τον Έλληνα οδηγό να παίρνει μία πρώτη και πολύ μικρή γεύση από το νέο του «γραφείο» για τις τρεις επόμενες ημέρες. Αύριο, ο Λάμπρος με τον Νίκο θα έχουν την πρώτη τους πραγματική επαφή με το αυτοκίνητο, αφού θα λάβουν μέρος κανονικά στο shakedown, με στόχο να προσπαθήσουν να πραγματοποιήσουν όσο το δυνατόν περισσότερα περάσματα με το αυτοκίνητο και να καταφέρουν να προσαρμοστούν το συντομότερο δυνατό._Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ