top icon
Αγώνες

WRC – Ράλλυ Σαρδηνίας: Shakedown με απρόοπτα!

Το shakedown του Ράλλυ Σαρδηνίας ολοκληρώθηκε, με τον Sebastien Ogier να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο, τη διαδικασία να ολοκληρώνεται με αρκετά απρόοπτα, την ώρα που στο σέρβις παρκ η ατμόσφαιρα είναι πολεμική!

Το σημερινό shakedown του Ράλλυ Σαρδηνίας έκρυβε αρκετές εκπλήξεις για τους οδηγούς του WRC. Η ε.δ. Olmedo των 3,92 χλμ. δυσκόλεψε τους περισσότερους οδηγούς, και κυρίως ένα πέρασμα από μία πύλη. Σε εκείνο το σημείο, χτύπησαν οι Sebastien Ogier, Thierry Neuville, και Elfyn Evans, με τον Γάλλο έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή να αναγκάζεται να διακόψει την προσπάθεια του! Η ανάρτηση του C3 WRC έσπασε, με αποτέλεσμα να χρειαστεί η βοήθεια της ομάδας για να επιστρέψει στο σέρβις. Παρόλα αυτά, ο Ogier επέστρεψε στο shakedown, καταφέρνοντας στο τέλος να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας. “Γνωρίζαμε ότι ήταν ένα δύσκολο κομμάτι μέσα από τη συγκεκριμένη πύλη”, είπε αρχικά ο Ogier και συνέχισε: “Ήταν πολύ στενό και ουσιαστικά έπρεπε να περάσεις από μέσα σαν να είναι φουρκέτα. Προφανώς δεν είχα γλιστρήσει αρκετά έτσι ώστε να πλαγιολισθήσω με το αυτοκίνητο. Νόμιζα ότι δεν είχα αρκετή ταχύτητα για να προκληθεί σημαντική ζημιά, αφού γενικότερα είχα πολύ μικρή πρόσφυση όντας πρώτος στην ε.δ. Χτύπησα με το πίσω αριστερό μέρος του C3 την πύλη και χτύπησα τον πίσω σύνδεσμο. Κάπως έτσι ξεκίνησε ο αγώνας για εμάς”.

Πίσω από τον Ogier, ακολούθησε ο Ott Tanak με το Toyota Yaris WRC, ο οποίος δεν απέφυγε ένα λάθος, αφού στο πρώτο πέρασμα είχε ένα τετ α κε, ενώ του έσβησε και ο κινητήρας. Σχεδόν 1,5 δευτερόλεπτο πίσω από τον Ogier, συναντάμε τον Thierry Neuville με το Hyundai i20 WRC, ενώ ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πίσω από τον Βέλγο, συναντάμε τον Teemu Suninen, που για πρώτη φορά στο δεξί μπάκετ του Ford Fiesta WRC είχε τον Jarmo Lehtinen. Ακριβώς ίδιο χρόνο σημείωσαν και οι Kris Meeke, Andreas Mikkelsen, οι οποίοι και συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα. Πάντως, η ε.δ. είχε αρκετό καθάρισμα, οι συνθήκες άλλαξαν σημαντικά, ενώ στο τέλος έγινε αρκετά σκληρή σύμφωνα με τους οδηγούς.

Την ίδια ώρα, στο σέρβις παρκ του αγώνα στο Alghero, η ατμόσφαιρα μυρίζει μπαρούτι. Ο Andrea Adamo μίλησε σχετικά με τις τακτικές που είδαμε στην Πορτογαλία και διέψευσε τον Ogier για όσα είπε εις βάρος του. Δεν τον αποκάλεσε ψεύτη, υποστηρίζοντας ότι με όλα αυτά που λέγονται και γράφονται κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι να πιστέψει. Πάντως, ο ίδιος θεωρεί χαμηλού επιπέδου αυτές τις κατηγορίες, ενώ χαρακτηριστικά ανέφερε: “Πως θα μπορούσε να γίνει αυτό που περιγράφει, από τη στιγμή που στο WRC σήμερα όλα καλύπτονται ζωντανά”. Μάλιστα, συμπλήρωσε ότι πιθανότατα ο Ogier να τα είπε εν θερμώ, αφού μέχρι και την τελευταία ε.δ. είδε τον Tanak να σηκώνει το πόδι από το γκάζι για να βρεθεί ο Γάλλος στη δυσάρεστη θέση να ανοίγει τις ε.δ. στη Σαρδηνία. Βέβαια, όταν ο Γάλλος ρωτήθηκε σχετικά πριν τον αγώνα, όντας πλέον ήρεμος, δεν αναίρεσε τίποτα από όσα είπε!

Στην αντίπερα όχθη, ο επικεφαλής της Citroen, Pierre Boudar, έχει ανοίξει το δικό του πόλεμο με τις υπόλοιπες εργοστασιακές ομάδας, ζητώντας την παρέμβαση της FIA! Ο Γάλλος μάνατζερ δεν θεωρεί δίκαιο ότι οι αντίπαλοι του λαμβάνουν μέρος σε αγώνες εθνικών Πρωταθλημάτων, κάτι που ουσιαστικά τους επιτρέπει να κάνουν δοκιμές χωρίς να μετράνε στον συνολικό αριθμό ημερών που επιτρέπει η FIA και οι κανονισμοί κάθε χρόνο. Τέτοιο παράδειγμα αποτελεί η συμμετοχή του Sebastien Loeb αυτό το Σαββατοκύριακο στο ασφάλτινο Rallye Vosges του γαλλικού Πρωταθλήματος με το Hyundai i20 WRC.

Σήμερα, στις 18:00 μμ, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη ε.δ. του Ράλλυ Σαρδηνίας, που δεν είναι άλλη από την σούπερ ειδική Ittiri Arena Show, με συνολικό μήκος μόλις 2 χιλιόμετρα._Π.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ