Έντονη φημολογία αναπτύχθηκε σήμερα, πως ο Kalle Rovanpera έχει συμφωνήσει με την Toyota και θα αποτελέσει οδηγό της ομάδας από τη νέα χρονιά κιόλας!

Από την ημέρα που ο Kalle Rovanpera οδήγησε το Toyota Yaris WRC κατά τη διάρκεια δοκιμών, ξεκίνησε μία έντονη φημολογία ότι ο Tommi Makinen έχει εξασφαλίσει τις μελλοντικές υπηρεσίες του νεαρού οδηγού. Από το 2017, όταν συνέβη αυτό, ο Φινλανδός οδηγός έκλεισε τα 18 του χρόνια και πλέον αποτελεί επίσημο οδηγό της Skoda Motorsport. Το επόμενο βήμα μοιάζει δεδομένο για τον αυριανό Πρωταθλητή του WRC, όπως τον αποκαλούν οι περισσότεροι, αλλά το ερώτημα είναι πότε πρέπει να συμβεί αυτό. Αν ο βρετανικός Τύπος έχει καλά πληροφορημένες πηγές, τότε το 2020 ο Rovanpera θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Toyota, όντας ο νεότερος εργοστασιακός οδηγός στην ιστορία του σπορ που θα ακολουθήσει πρόγραμμα με πλήρη εμπλοκή.

Οι εμπλεκόμενες πλευρές αρνούνται ότι υπάρχει η συγκεκριμένη συμφωνία, με τον Tommi Makinen να έχει δηλώσει ότι από το Ράλλυ Φινλανδίας και έπειτα θα σκεφτεί τη σύνθεση της ομάδας του για τη νέα χρονιά. Από την άλλη πλευρά, ο μάνατζερ του Rovanpera, Timo Jouhki, θεωρεί ότι ο Rovanpera είναι έτοιμος για το επόμενο βήμα: “Η Skoda ήταν το καλύτερο μέρος για να βρεθεί ο Kalle και του φέρθηκαν με τον καλύτερο τρόπο. Έχει κάνει πολλά χιλιόμετρα δοκιμών, έχει αποκτήσει εμπειρία, αλλά θεωρώ ότι το πλήρωμα του χρόνου έχει φτάσει. Στόχος μας ήταν να εξελιχθεί στους περισσότερους τομείς, αλλά και να έχει εμπειρία από όλους τους αγώνες. Στο τέλος της χρονιάς, αυτό θα έχει συμβεί.” Αντίστοιχα, το ίδιο έτοιμος αισθάνεται και ο Rovanpera: “Αν συνεχίσουμε έτσι ως το τέλος της χρονιάς, θεωρώ ότι θα μπορούμε να πάμε στη μεγαλύτερη κατηγορία. Έχουμε την επιλογή να μείνουμε με τη Skoda και να συνεχίσουμε τη συλλογή εμπειριών, ή μπορούμε να πάμε στη μεγαλύτερη και να μάθουμε ακόμα περισσότερα.”

Όπως αναφέρουν οι Βρετανοί, ο Rovanpera προκάλεσε το ενδιαφέρον των Hyundai και M-Sport, γεγονός που πιθανότατα να πίεσε τον Makinen να επισπεύσει τις αποφάσεις του. Ειδικά ο Malcolm Wilson, ο οποίος είχε προσφέρει αυτοκίνητο στον Kalle Rovanpera στο παρελθόν, είχε αναπτύξει σχέσεις και έδειχνε έντονο ενδιαφέρον για να τον εντάξει στην ομάδα του. Από την άλλη, όμως, ο Makinen φέρεται να έχει “καπαρώσει” τον νεαρό συμπατριώτη του εδώ και δύο χρόνια. Σε κάθε περίπτωση, αν ο 18χρονος κάνει το άλμα το 2020, απομένει να δούμε ποιος από τους οδηγούς της ομάδας θα μείνει εκτός. Τα συμβόλαια των Tanak, Meeke και Latvala λήγουν, αν και η ανανέωση του Εσθονού μοιάζει δεδομένη. Και το ερώτημα είναι ποιος από τους άλλους δύο θα μείνει χωρίς μπάκετ, με τον καθένα από τους δύο να έχει θετικά και αρνητικά στοιχεία._Π.Τ.