top icon
Πωλήσεις

Αγορά αυτοκινήτου: Ιούνιος 2005

Πτώση σε ποσοστό που αγγίζει το 20% παρουσίασε τον Ιούνιο η αγορά, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2004

Πτώση σε ποσοστό που αγγίζει το 20% παρουσίασε τον Ιούνιο η ελληνική αγορά αυτοκινήτου, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2004. Πιο συγκεκριμένα, σε ολόκληρη τη χώρα ταξινομήθηκαν τον Ιούνιο του 2005 25.599 νέα αυτοκίνητα, αντί των 31.919 που κατέγραψε η ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2004 (πτώση 19,8%). Σε συνολικούς αριθμούς το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους ταξινομήθηκαν 153. 449 νέα επιβατικά αυτοκίνητα, αντί των 166.811 που είχαν διατεθεί τους πρώτους έξι μήνες της προηγούμενης χρονιάς (μείωση 8%).

ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
Η Hyundai παραμένει πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα από πλευράς ταξινομήσεων, αυξάνοντας κατά τι τον μήνα Ιούνιο τη διαφορά της από την δεύτερη Οpel, που πορεύεται θετικά με «δύναμη πυρός» τα δημοφιλή μοντέλα της Astra και Corsa. Η Κia, θυγατρική εταιρεία των άτυπων Κορεατών πρωταθλητών, εξακολουθεί να παρουσιάζει την κορυφαία στην Ελλάδα αυξητική τάση, καθώς το αυξητικό ποσοστό της σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2004 ξεπέρασε το… 134%. Η περσινή πρωταθλήτρια Toyota, που μέχρι στιγμής βρίσκεται στην τρίτη θέση της εμπορικής κατάταξης, εμφανίζει πτώση ταξινομήσεων που πλησιάζει το 26%. Στην τέταρτη θέση του πίνακα βρίσκεται η Ford, που έχει κατορθώσει να ανεβάσει το μερίδιό της στην ελληνική αγορά κατά 19,5%. Από εκεί και πέρα η πτώση της Fiat συνεχίζεται, καθώς το μερίδιό της έχει μειωθεί κατά 47,5% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2004.

Οι τρεις Γάλλοι (Peugeot, Renault, Citroen) εξακολουθούν να έχουν πτωτικό πρόσημο, όμως η προ των πυλών έλευση των νέων μοντέλων τους (C1, 107, Clio III στο τέλος του χρόνου) πιθανά θα αλλάξει την κατάταξη τους επόμενους μήνες. Κοντά στο 70% βρίσκεται το αυξητικό ποσοστό της Volvo σε σύγκριση με το 2004, ενώ το αντίστοιχο της Μini καταγράφεται σε 33,3%. Και για την ιαπωνική Νissan τα νέα είναι καλά, αφού διατηρεί τις δυνάμεις της παρά την γενικότερη πτώση των πωλήσεων, ανεβαίνοντας μάλιστα από την 11η θέση της εμπορικής κατάταξης (2004) στην 7η (2005). Κλείνοντας, θα αναφερθούμε και πάλι στη Ferrari, διατηρώντας την… παράδοση των τελευταίων μηνών: οι 13 πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2005 (αντί των 7 του προηγούμενου έτους) μεταφράζονται σε αύξηση ταξινομήσεων… 85,7%. Γιατί να μη μπορούμε να αγοράσουμε κι εμείς μία;

ΙΟΥΝΙΟΣ 2005
ΟΙ 20 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
1. Hyundai 2.271
2. Opel 2.129
3. Ford 2.054
4. Toyota 1.864
5. Volkswagen 1.785
6. Nissan 1.352
7. Suzuki 1.198
8. Peugeot 1.154
9. Citroen 1.152
10. Kia 1.035
11. Seat 984
12. Fiat 889
13. Chevrolet 859
14. Renault 759
15. Mercedes 691
16. Skoda 690
17. Audi 586
18. BMW 547
19. Honda 536
20. Mazda 517

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ -ΙΟΥΝΙΟΣ 2005
ΟΙ 20 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
1. Hyundai 15.245
2. Opel 13.046
3. Toyota 12.363
4. Ford 11.456
5. Volkswagen 9.312
6. Citroen 7.370
7. Nissan 6.698
8. Peugeot 6.650
9. Seat 6.630
10. Renault 6.501
11. Suzuki 5.964
12. Fiat 5.790
13. Kia 5.530
14. Skoda 5.182
15. Mercedes 4.099
16. Mazda 3.611
17. Honda 3.471
18. BMW 3.459
19. Audi 3.314
20. Chevrolet 3.219

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ