12 Σεπ 2018

Citroën Back To School

Ο Σεπτέμβριος σηματοδοτεί το τέλος του καλοκαιριού, των διακοπών και την επιστροφή των μαθητών στο σχολείο.

Για την μέση ελληνική οικογένεια, η επιστροφή στο σχολείο αποτελεί μια περίοδο δυσανάλογα αυξημένων εξόδων λόγω σχολικών αγορών και δεν συνηγορεί στην αγορά ενός νέου αυτοκινήτου. Με αφορμή τα παραπάνω, η Citroen παρέχει πρωτοποριακά προγράμματα διευκόλυνσης αγοράς νέου αυτοκινήτου και προσφέρει για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, μια προωθητική ενέργεια με τίτλο Citroën Back To School. Έως 29 Σεπτεμβρίου, με ειδικές τιμές, αποκλειστικά άτοκα χρηματοδοτικά προγράμματα και 5 χρόνια εγγύηση. Η προωθητική ενέργεια ισχύει για περιορισμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων._Δελτίο Τύπου

Ετικέτες: